Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er jeg hjemme. Lage noe enkel mat og se litt på TV før jeg legger meg.

Leste beskjed nede i gangen om at det skal være fest i blokka imorgen. Selvfølgelig i min etasje! Så da spørs det om jeg skal passe på å ikke være hjemme imorgen kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

:ler:

Du kunne ikke deltatt på festen da? Kanskje du hadde møtt noen kjekke nye mennesker ;)

Noen planer for helgen ellers Miss Stiles ??

Håper den bli bra !! Ikke lenge igjen nå :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Du kunne ikke deltatt på festen da? Kanskje du hadde møtt noen kjekke nye mennesker ;)

Noen planer for helgen ellers Miss Stiles ??

Håper den bli bra !! Ikke lenge igjen nå :bolledeig:

Hehe, tror ikke det. En fest med 20åringer tror ikke er helt min greie. Hvor jeg er nesten 10år eldre. Så jeg velger å rømme fra blokka.

Idag blir det middag med en venninne. Da blir det nok litt skravling. Hun skal også være med meg og se på gardiner. Siden de forrige jeg kjøpte ikke passer inn allikevel.

Imorgen blir det kino og søndag vurderer jeg å dra hjem en tur. Invitere meg selv på middag. HIHI :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som sendte meg en venneforespørsel på facebook nå???

SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!! :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Gjett hvem som sendte meg en venneforespørsel på facebook nå???

SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!! :eeeh:

Aaaaaouch !!!!!! Hva vil han da ?? :fy_fy:

Har du godtatt forespørselen ? :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Er det vanskelig? Kjøpte du cden?

Det er kjempeenkelt! Nå kan jeg fransk og spansk fra før da, som er veldig likt italiensk. Men syns det er enkelt. Det er en cd-rom jeg kjøpte, der de forklarer og viser bilder av ulike ting også skal jeg gjenta. Veldig gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaouch !!!!!! Hva vil han da ?? :fy_fy:

Har du godtatt forespørselen ? :ninja:

Jeg skjønner ikke hva han driver med. Eller hva han vil. Det jeg prøver å finne ut nå. Begynner vi å krangle igjen, så er hele helga ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Hadde du S på facebook fra før og sletta han? For noe mas. Han er tydeligvis ikke ferdig med deg. Tror ikke jeg vil ha M på min facebook, siden jeg er så sjalu og eiesjuk. Får se da!

Hehe en fest med 20-åringer kan jo bli show? Men hvis det blir bråkete kan det være greit å rømme blokka ja!

Goooood fredag, ikke sååå lenge igjen til du kan ta helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du S på facebook fra før og sletta han? For noe mas. Han er tydeligvis ikke ferdig med deg. Tror ikke jeg vil ha M på min facebook, siden jeg er så sjalu og eiesjuk. Får se da!

S er ingen stor facebook fan. Så han sletta meg selv fra facebook etter at vi kutta ut kontakten.

Han vil tydeligvis fortsatt. Han driver og sier at han har sluttet å lyve. Javel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Ooooh....!!! Ikke snakk med han å la han ødelegge helga de !!!!!!!

Du fortjener en SUPER helg, uten noe stress og tull fra han der !!!!!!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh....!!! Ikke snakk med han å la han ødelegge helga de !!!!!!!

Du fortjener en SUPER helg, uten noe stress og tull fra han der !!!!!!

:jepp:

Tro meg, jeg skal IKKE la han ødelegge helgen min!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den samtalen med han over IGJEN! Herregud!! Hvorfor svarte jeg han?? Det skjønner jeg virkelig ikke!!

:kjefte::kjefte::kjefte::kjefte::kjefte:

NEI!!!!! Ikke være sint på meg selv nå!!!

NÅ er er det HELG!!! :danse:

GODHELG alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lostlove

Håper fredags ettermiddag/kvelden ble bra til tross for you-know-who !!!! :kjefte::)

Snart ferdig på jobb jeg :ler: så er det på igjen imorgen tidlig, men sååå er det helg, lørdags ettermiddag + søndag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg kommet meg hjem!! SLITEN & TRØTT!!

Fikk gjort utrolig mye etter jobb idag!! Til og med vært på ikea og fått tak i den siste hylla. Skal sette den sammen imorgen. Så blir jeg endelig kvitt flere esker!!

Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest padawan

nå har ikke jeg lest såppass langt tilbake i tid i denn etråden at jeg har noe særlig oversikt over hva historien S er men jeg sitter med inntrykk av at det er endel grums. lostlove, Carleigh-Ann og deg selv "advarer" mot å snakke med han da det antageligvis kommer til å bli dårlig stemning og frustasjon. til tross for dette svarer du han og blir irritert/frustrert. kanskje jeg hadde litt dårlig humor siden du gjorde noe du rasjonelt sett ikke burde og fikk et resultat som "forventet".

hvis det er så dårlig kjemi mellom dere synes jeg strengt tatt du burde kutte kontakten med han. ikke la han fortsette å være en del av livet ditt og lag mer frustasjon. selv om det er kjipt der og da er det til det beste på sikt. du fortjener så mye bedre enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har ikke jeg lest såppass langt tilbake i tid i denn etråden at jeg har noe særlig oversikt over hva historien S er men jeg sitter med inntrykk av at det er endel grums. lostlove, Carleigh-Ann og deg selv "advarer" mot å snakke med han da det antageligvis kommer til å bli dårlig stemning og frustasjon. til tross for dette svarer du han og blir irritert/frustrert. kanskje jeg hadde litt dårlig humor siden du gjorde noe du rasjonelt sett ikke burde og fikk et resultat som "forventet".

hvis det er så dårlig kjemi mellom dere synes jeg strengt tatt du burde kutte kontakten med han. ikke la han fortsette å være en del av livet ditt og lag mer frustasjon. selv om det er kjipt der og da er det til det beste på sikt. du fortjener så mye bedre enn dette.

Jeg har en tendens til å ikke høre på råd. hihi :fnise: Venninna mi som jeg møtte idag, ble irritert på meg. Men hun skjønte fort at jeg kom til å snakke med han uansett.

Og TAKK!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

mennesker er som regel slik at de må brenne seg på fingrene og ikke nødvendigvis er så flinke til å høre på andre som har brent fingrene sine. ;) jeg har selv vært i den situasjonen en haug ganger og kommer antageligvis til å havne i den igjen.

takk for hva..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...