Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Så deilig å sove 2 timer lengre. Håper denne uken går bra for deg så langt!

Det var veldig deilig. Jeg våknet før vekkeklokken ringte. Ca 30min før. Men allikevel, så føler jeg meg mer uthvilt idag enn de siste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå merker jeg at jeg er litt irritert på R... Tenkt litt på han denne uka. Irriterer meg litt over det! Fordi jeg vet at det ikke skjer noe. Men grunnen til at jeg irriterer meg nå, er pga jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Nå merker jeg at jeg er litt irritert på R... Tenkt litt på han denne uka. Irriterer meg litt over det! Fordi jeg vet at det ikke skjer noe. Men grunnen til at jeg irriterer meg nå, er pga jobb.

Hvorfor skjer det ikke noe der??

Ingen av dere som tar intiativ..eller er han kald mot deg??.... :sjenert:

Ikke gøy å se du er irritert på jobben da? Hva skjer med det?

Lufte din frustrasjon og tanker i dagboken din MissStiles :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skjer det ikke noe der??

Ingen av dere som tar intiativ..eller er han kald mot deg??.... :sjenert:

Ikke gøy å se du er irritert på jobben da? Hva skjer med det?

Lufte din frustrasjon og tanker i dagboken din MissStiles :ler:

Ingen av oss gjør noe! Aner jo fortsatt ikke om han er interessert men jeg gidder ikke tenke på det mer.

Litt irritert fordi det har blitt noe endringer i et system her. Ikke bare jeg som er irritert på han på jobb nå. Bra det da.. Men noen vet jo at det har skjedd noe mellom oss. Så da smiler de liksom til meg. Som om jeg kan ha noe effektiv på han. NEI!!

:kjefte::kjefte::kjefte::kjefte::kjefte:

Sånn!!!

Under lunsjen idag... Ble det snakk om R.. Blant de jeg jobber på team sammen med. Litt rart fordi jeg tror at ingen av dem vet om meg og R. Da latet jeg bare som ingenting. De snakket nemlig ikke akkurat pent om han. Men jeg forstår hvorfor de ikke gjorde det. Samme det. Det føltes bare litt rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Dårlig av R å ikke ta initiativ om han er interessert mener nå jeg. For du kliner vel ikke med hvem som helst Miss Stiles, da burde han ta et hint! Åh, disse norske mannfolka altså. De oppfører seg som prinsesser som skal bli jaget og oppvartet. Så det eneste som funker er vel om du snakker med han direkte, selv om jeg skjønner det kan bli litt pinlig..

Å, jeg fant så søt sang i dag. Maria Mena har en versjon av "I was made for loving you". Den er såå søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg fant så søt sang i dag. Maria Mena har en versjon av "I was made for loving you". Den er såå søt!

Den var jo fin!! Sett at hun har en egen versjon av "It must have been love" og???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen igår var lang!! Jeg jobbet et par timer overtid. Det ble en del å gjøre. Så når B, en god venn av meg, ringte og spurte om jeg ville være med ut og spise, så var det ikke vanskelig å si nei. Lenge siden vi hadde sett hverandre, så det var godt å bare prate med noen.

Godt å ikke begynne på jobb kl 8 idag. Begynner ikke flr 12 idag. Da rekker jeg faktisk å ordne et par ting før jobb. Jeg må faktisk bytte de gardinene jeg fant forrige uke. Eller levere tilbake.

Idag får vi møte den nye sjefen vår på jobb. En mann denne gangen. Jeg har hatt 3 sjefer på den avdelingen, alle damer. Så det skal bli rart med en mann. Spennende å se hvem han er!!

Nei, nå får jeg lage litt frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Den var jo fin!! Sett at hun har en egen versjon av "It must have been love" og???

Den må jeg sjekke ut :) Syns noen av sangene hennes er veldig fine og personlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Så spennende med ny sjef. Ikke involver deg med sjefen da hehe. Jeg hadde bra underholdning i går. Fant en tråd her på kg om etikette på treningssentre. Anbefaler å lese den, herlighet så mye rart folk gjør! Lykke til på jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ny sjef. Ikke involver deg med sjefen da hehe. Lykke til på jobb :)

Haha!! Neida.. skal ikke det. Dessuten så er han gift.

Hilste på han nå! Virker ålreit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Ny mannlig sjef ja ;) ikke feil det da!! Mange sjefete damer der ute som kan oppføre seg såååå idiotisk å tro de er så mye mer enn de egentlig er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vurderer jeg om jeg skal melde meg på italiensk kurs. Alltid hatt lyst til å lære det språket. Begynner ikke før i mars det kurset jeg har funnet. Eller er jo faktisk bare 2 uker til meg. Det hadde vært litt gøy å kunne et språk til. Spesielt når jeg ELSKER italia. Ca 2500kr for 13 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Nå vurderer jeg om jeg skal melde meg på italiensk kurs. Alltid hatt lyst til å lære det språket. Begynner ikke før i mars det kurset jeg har funnet. Eller er jo faktisk bare 2 uker til meg. Det hadde vært litt gøy å kunne et språk til. Spesielt når jeg ELSKER italia. Ca 2500kr for 13 uker.

Åååååh !!!! Det kunne jeg også tenkt meg !!

Ble jo sååååå inspirert da jeg så EAT PRAY LOVE :ler:

Det har visst blitt min nye bibel.. Lurer på om jeg ska kjøpe meg boka å lese i tillegg :)

Kunne også tenkt meg å lære Spansk !

Go for it Miss Stiles !! Så utrolig spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carleigh-Ann

Bra at sjefen var hyggelig. Syns spesielt kvinnelige sjefer kan ofte være bitchy. Får mannlig sjef jeg og, det er helt greit for meg!

Så gøy med italienskkurs da, det høres spennende ut! Jeg holder også på med det, har en sånn cd jeg bruker på pc-en med oppgaver og sånn. Er et utrolig vakkert språk. Jeg syns ALLE burde snakke italiensk hele tiden :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med italienskkurs da, det høres spennende ut! Jeg holder også på med det, har en sånn cd jeg bruker på pc-en med oppgaver og sånn. Er et utrolig vakkert språk. Jeg syns ALLE burde snakke italiensk hele tiden :gjeiper:

Er det vanskelig? Kjøpte du cden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Cd'er kan du jo også låne på biblioteket å prøve deg frem!!!! :)

Men jenter, må bare opplyse om at nå begynner visst Save The Last Dance på TV2 Film :):bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jenter, må bare opplyse om at nå begynner visst Save The Last Dance på TV2 Film :):bolledeig:

NEEEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEI!!!! Jeg vil se!!! Jeg får vel se slutten, siden jeg ikke er ferdig før om 45min. og ikke er hjemme før nærmere kl 21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

NEEEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEIEI!!!! Jeg vil se!!! Jeg får vel se slutten, siden jeg ikke er ferdig før om 45min. og ikke er hjemme før nærmere kl 21.

Ååh... kjipt !

TV2 Film - Save The Last Dance 19.00 - 21.00 :overrasket: da rekker du den ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh... kjipt !

TV2 Film - Save The Last Dance 19.00 - 21.00 :overrasket: da rekker du den ikke..

Jeg har den på DVD, så kanskje sette på den når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostlove

Jeg har den på DVD, så kanskje sette på den når jeg kommer hjem.

Aah, så bra da :)

Jeg får jo ikke med meg halve filmen en gang slik jeg holder på å surfe på KG :ler:

Hotel Cæsar begynner om 9 minutt også, så switcher vel over til TV 2 og ser slutten av filmen etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...