MissStiles Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #521 Del Skrevet 1. februar 2011 Idag overtar jeg den nye leiligheten!! Burde glede meg. Eller jeg gjør det. Men igår ble det innmari mye styr og stress med alt sammen. Jeg var sååå forbannet!! Det ødela nesten hele gleden! Men det skal bli godt å få nøklene. Men flytter ikke inn før til helga. Passer liksom ikke å flytte midt i uka så... Gårsdagen var en teit dag. Idag ser ut til å bli en rar dag. Håper imorgen er bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 1. februar 2011 #522 Del Skrevet 1. februar 2011 Gratulerer !! Tenker det skal bli godt og komme i orden og få en helt ny start Hvorfor var dagen igår så kjip? Kan det ha med S å gjøre eller..? Håper dagen idag er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #523 Del Skrevet 1. februar 2011 Da er jeg hjemme igjen!! Dagen begynte dårlig og ble bedre utover dagen. Var skikkelig sint og deppa på morgenen idag. Så jeg dro på shoppingtur. Kom hjem med et par nye bukser, ny topp og nye sko. HIHI Også har jeg fått nøklene til den nye leiligheten min!! Veldig glad og fornøyd. Nå begynner planleggingen av alt sammen. Det blir nok en tur på Ikea og Elkjøp denne og neste uke. Men nå er det NATTA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #524 Del Skrevet 2. februar 2011 ooooh no!! Hva sier S da??? Jeg kan virkelig angre på at jeg svarte S på msn. Jeg er helt utslitt igjen. Han drar ALL energi ut av meg. Hvorfor gidder jeg seriøst???? Jeg skjønner ikke en gang hvorfor han gidder?? Vi bare krangler og krangler!! Og jeg blir så sykt sliten av det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #525 Del Skrevet 2. februar 2011 Gratulerer !! Tenker det skal bli godt og komme i orden og få en helt ny start Hvorfor var dagen igår så kjip? Kan det ha med S å gjøre eller..? Håper dagen idag er bedre Takk skal du ha!! Mandagen var ikke noe bra. Det dukket opp noen problemer med banken. I forbindelse med overføring av pengene. Da fikk jeg panikk og ble sint. Dagen etter ordnet seg det heldigvis.. Men jeg var redd for at overtakelsen igår ikke skulle gå etter plan. Også på kvelden tok eierne av leiligheten kontakt. Og ville flytte på klokkeslett for overtakelsen. Da ble jeg sint. IGJEN. I kontrakten sto det tid og sted. Men nei.. Da følte jeg meg bare lurt. Men det virker som om det var fordi de ikke ble ferdig med vasking. Men bedre å si det enn ikke noe. Synes jeg. men overtakelsen gikk greit igår. Var glad og fornøyd når jeg hadde fått nøklene og alt var i orden med papirer og penger. Nå er det bare en haug med ting å ordne. Men er spent på flytting på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 2. februar 2011 #526 Del Skrevet 2. februar 2011 gratulere som offesiellt ny huseier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 2. februar 2011 #527 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg kan virkelig angre på at jeg svarte S på msn. Jeg er helt utslitt igjen. Han drar ALL energi ut av meg. Hvorfor gidder jeg seriøst???? Jeg skjønner ikke en gang hvorfor han gidder?? Vi bare krangler og krangler!! Og jeg blir så sykt sliten av det!! Hold deg borte fra han !!!!!!!! Hørres helt likkt ud som med meg og X !!! Det kan gå en lang periode, å jeg føler meg sånn noenlunde bra osv.. Men med en gang vi har litt kontakt, så føler jeg meg så tom innvendig og UTSLITT som du sier ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #528 Del Skrevet 2. februar 2011 Da skal jeg straks reise på Ikea. Det blir vel en av mange turer dit. Kommer til å være lei Ikea om en uke tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 2. februar 2011 #529 Del Skrevet 2. februar 2011 Grattis, tenk at du flytter inn allerede denne uken Ikea er utrooolig kjedelig, men man blir fornøyd når alt er på plass! Bra det ordna seg med penger og sånt da. Og S, hva er greia der, er han sur fordi du ikke vil være sammen med han? Merkelig skrue. Hva med R på jobben, snakker dere noe sammen? Nå er det natta her, har vært på date thihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. februar 2011 Forfatter #530 Del Skrevet 2. februar 2011 Da er jeg tilbake fra ikea. SLITEN!! Snart legge meg!! Fikk kjøpt en ny hylle til å ha TVen i. Og litt bøker/DVDer osv. Veldig fornøyd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #531 Del Skrevet 3. februar 2011 Hold deg borte fra han !!!!!!!! Hørres helt likkt ud som med meg og X !!! Det kan gå en lang periode, å jeg føler meg sånn noenlunde bra osv.. Men med en gang vi har litt kontakt, så føler jeg meg så tom innvendig og UTSLITT som du sier ! Du har helt rett!! Tror ikke jeg har gjort noe annet enn å være forbannet på han siden mandag. Ikke hele tiden men nesten... Igår klarte han til og med å dumme seg ut igjen. Og jeg fant ut av det. Faen altså.. Unnskyld språket!! Å lure folk eller lyve er noe jeg ikke godtar. Sorry altså.. Så nå har han fått høre min mening om alt sammen. Etter det ble det helt stille. Tror han begynner å skjønne alvoret. Og at han ikke er langt unna fra å miste meg helt. Tilliten er borte. Og det er hans egen feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #532 Del Skrevet 3. februar 2011 Hva med R på jobben, snakker dere noe sammen? Tja, vi snakket såvidt litt sammen igår.. Men bare litt sånn blabla.. For en gangs skyld, handlet det ikke om jobb. Jeg var ikke klar over at han snakket til meg med en gang, så jeg sa liksom ikke så mye. Jeg har bestemt meg for å la det ligge. Eller han får si fra hvis han vil noe. Jeg har virkelig ikke lyst til å gå rundt på jobb og håpe. Tenker fortsatt litt på han. Men allikevel.. Er han ikke interessert, greit. Er han det, så synes jeg han kunne ha sagt noe. Skjønner at situasjonen med at vi jobber sammen, gjør det vanskelig men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #533 Del Skrevet 3. februar 2011 Snart ferdig på jobb. Skal til leiligheten etter jobb. Vente på varene fra Ikea skal komme. Håper de kommer tidlig. Sånn at jeg kan sette sammen alt. Handlet et par ting til leiligheten på veien og. Gleder meg litt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 3. februar 2011 #534 Del Skrevet 3. februar 2011 Kos deg i den nye leiligheten MissStiles !!! Bare deg selv og noe god musikk!!! Ett glass rødvin hadde sikkert ikke vært feil heller, mens du sitter der å monterer Han der S...kjenner at JEG blir irritert på han på dine vegne For vet så inderlig hvordan du føler deg, selv om jeg ikke kjenner til noe om hva han har gjort osv, så regner jeg med han er like tett i pappen som min X Ikke gidd å bruk energien din på han noe mer Så skal jeg gjøre det samme ovenfor X La oss kose oss, og se mot lysere tider! Hvis ikke R får fingen ut å gjør noe for å vise at han er intressert, så la han gå Du trenger en mann som kommer stormende inn i livet ditt å svever deg av bena dine Keep me updated! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. februar 2011 Forfatter #535 Del Skrevet 3. februar 2011 Da er jeg hjemme. Like seint som igår. Men det tar lang tid å komme seg fra min leilighet og hit hvor foreldrene mine bor. Fra lørdag av skal jeg ikke reise frem og tilbake lengre. Gleder meg til det!! Varene fra Ikea kom etter 19 tiden idag. Da var det god tid til å sette alt sammen. Først trodde jeg at det var noe som manglet. Men nei, jeg som hadde glemt å bestille noe OG hadde bestilt noe feil. jaja, da blir det en ny tur. Regner med jeg tar det på mandag. Håper jeg får med meg noen som har bil. Så slipper jeg å betale for hjemtransport en gang til. Utrolig fornøyd med hvordan det ser ut. Det som kom idag av varer. Tror det kommer til å bli bra når det er ferdig og. Utrolig mye jeg har lyst på i den leiligheten. Av møbler. Bare se om jeg tar alt med en gang eller venter. Men nå er det NATTA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #536 Del Skrevet 4. februar 2011 Under 1 time til jeg kan skrike ut at det er HEEEELG!!! Ikveld skal jeg ut med jobben. Blir vel først og spise litt mat. Også ta noen øl/vin!! Grei måte å starte helgen på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #537 Del Skrevet 4. februar 2011 Dette står i horoskopet mitt idag: Det er et godt tidspunkt for å flørte denne morgenen og har du noen du vil gjøre inntrykk på så bør du ta kontakt. En ukomplisert dag. Hm..... lurer på om det er R som ligger i tankene.. *håper* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 4. februar 2011 #538 Del Skrevet 4. februar 2011 Ha en fin helg og kos deg med innflytting! Blir sikkert kjempefint når du er ferdig med å få alt på plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 4. februar 2011 #539 Del Skrevet 4. februar 2011 Håper du fikk en koselig kveld og god start på helga !! Og at horoskopet ditt var ang R Ble det noe flørtings der eller, dersom han var med ut å spiste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. februar 2011 Forfatter #540 Del Skrevet 5. februar 2011 Fy søren, å være fyllesjuk den dagen man skal flytte!! Perfekt!! Det var ikke helt planen. Nå vil jeg bare ligge under dyna på sofaen og synes synd på meg selv. Men nei.. Her skal det flyttes!! Gleder meg ikke akkurat til å løfte en haug med esker. Håper formen blir bedre snart ellers blir dette en LANG dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg