MissStiles Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #381 Del Skrevet 14. desember 2010 Høres absolutt som S brys seg om deg Miss Stiles Du er vel busy hele uka med å pakke du? Er det til helga du flytter ut? Du har nok rett i det!! Jeg begynner å merke at han har vokst siden vi var sammen i 2006. Eller han er mer seriøs. Viser at han bryr seg. Og at han vil dette. Han er klar for å være kjærester. Men jeg har bedt om mer tid. heldigvis er han tålmodig. Han vet at jeg ikke holder på meg noen andre. Og omvendt. Jeg føler fortsatt at det er noen tegn jeg mangler. Får det kommer snart!! Jeg må være ferdig med pakkinga på fredag. Så begynner vi flyttinga på lørdag. Håper det holder med en dag. Også må jeg vaske ut leiligheten på søndag og mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. desember 2010 Forfatter #382 Del Skrevet 15. desember 2010 Idag har jeg fri!!! JUHU!!! Akkurat kommet hjem fra kontraktsmøte. Endelig er kontrakten på den nye leiligheten skrevet under!! Godt å ha det i boks!! Jeg og søsteren min fikk pakket en del igår. Skal prøve å gjøre mye idag og. Siden jeg har fri. Tømme begge bodene. Også vaske en del klær. Rart at det nærmer seg mer og mer nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. desember 2010 Forfatter #383 Del Skrevet 16. desember 2010 Idag får jeg besøk av S igjen. Litt opptatt med flytting de neste dagene så... Han lagde mat til meg på mandag. Han skal lage mat til meg ikveld og. Koselig! Jeg begynner å tro at det kan bli noe allikevel. Vi har ikke kranglet den siste tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. desember 2010 Forfatter #384 Del Skrevet 17. desember 2010 Da er det fredag igjen. Langhelg! Tatt meg fri på mandag. Kvelden skal jeg bruke på pakking. Akkurat henta et glass vin og satt på en film. Skal nok legge meg tidlig og, tror jeg. Blir en lang dag imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 17. desember 2010 #385 Del Skrevet 17. desember 2010 God helg og lykke til med pakking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. desember 2010 Forfatter #386 Del Skrevet 18. desember 2010 God helg og lykke til med pakking Takk!! Nå venter jeg på foreldrene mine. Sånn at flyttinga kan begynne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 19. desember 2010 #387 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvordan gikk det med flytting og alt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. desember 2010 Forfatter #388 Del Skrevet 20. desember 2010 Da kan jeg endelig si - etter 3 dager - at jeg er ferdig med flytting og vasking!! I hvert fall for denne gang! En ny runde 1. februar når jeg overtar den nye leiligheten!! Så nå bor jeg hos foreldrene mine. Ikke idealt men... Siden jeg ikke har mitt eget rom en gang. Det var egentlig det ene kravet (ønsket) jeg hadde når jeg spurte om jeg kunne flytte hjem. Men bare 6 dager igjen, så reiser jeg. Så frem til da, skal jeg klare det. Men i januar blir det verre. Da kommer jeg nok til å reise til venner i helgen. For å komme meg litt ut av huset og bort fra foreldrene mine. Idag leverte jeg også fra meg nøklene til leiligheten min! utrolig rart! Men godt å være ferdig med det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 20. desember 2010 #389 Del Skrevet 20. desember 2010 Skjønner godt det er rart å flytte hjem igjen. Men er jo ikke så lenge så det overlever du nok Og S, har du sett noe til han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #390 Del Skrevet 21. desember 2010 Og S, har du sett noe til han? Nei, ikke siden torsdag forrige uke. Men jeg har jo ikke hatt tid. Vi snakket på msn igår. Vi sees ikke før jul eller jeg reiser. Men jeg vet faktisk ikke om jeg bryr meg så mye om det lengre. Får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #391 Del Skrevet 21. desember 2010 Nå er diskusjonen mellom meg og S i gang. Nå er det enten eller som gjelder. Fordi dette vet jeg ikke om jeg gidder noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 21. desember 2010 #392 Del Skrevet 21. desember 2010 Nå er diskusjonen mellom meg og S i gang. Nå er det enten eller som gjelder. Fordi dette vet jeg ikke om jeg gidder noe mer. Å? Hva er det som har skjedd? Stemmer det, du skulle jo til New York.. så gøy! Er veldig bra å reise vekk når man har mye å tenke på her hjemme. Syns jeg hvertfall. Hjelper å se litt andre steder og møte litt andre folk. Håper det ordner seg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. desember 2010 Forfatter #393 Del Skrevet 21. desember 2010 Å? Hva er det som har skjedd? Tja, han begynte å irriterte meg skikkelig idag. Da klarte jeg ikke å la være lengre. Måtte fortelle han hva jeg tenkte om oppførselen hans. At han er så barnslig og trekker seg unna hver minste lille diskusjon. Kalte han til og med feig. Jeg trodde han kom til å bli kjempesur. Neida, han la seg flat og sa unnskyld om alt. Jeg fikk sjokk. Også begynte han å si at han ser på meg som kjæresten sin, at han er stolt av meg, og at han allerede er glad i meg. Da satte jeg bare sånn på jobb. Skjønte ikke noe. Disse følelsene har jeg aldri hørt noe om. Begynte å snakke med ei venninne om dette. Vi begynte begge å lure på om han bare sier det for å ikke miste meg eller om han faktisk mener det. Selv mener han alvor. Men får se om jeg får møtt han før jeg reiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. desember 2010 Forfatter #394 Del Skrevet 22. desember 2010 Idag fikk jeg gave av eksen min. Ikke S altså.. Han siste jeg var sammen med, som det ble slutt med i februar. Føles litt rart. Fordi jeg ga ikke han noe gave. Han fikk bare et julekort av meg. Jeg vet at han fortsatt håper jeg ombestemmer meg. Litt fælt når det er lenge siden det ble slutt. Av og til tenker jeg at det hadde vært best for han om vi brøt kontakten. Han har hørt om at det finnes en annen i mitt liv nå, altså S.. Han likte det ikke. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 22. desember 2010 #395 Del Skrevet 22. desember 2010 Du er jamen populær for tiden! Hele 2 exer som vil ha deg tilbake, ikke dårlig Hva er hemmeligheten din hehe. God jul og godt nyttår, jeg kommer til å være superbusy de neste ukene så vil nok ikke få særlig tid til å logge meg på kg.. Og ha det gøy i New York!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #396 Del Skrevet 23. desember 2010 Du er jamen populær for tiden! Hele 2 exer som vil ha deg tilbake, ikke dårlig Hva er hemmeligheten din hehe. God jul og godt nyttår, jeg kommer til å være superbusy de neste ukene så vil nok ikke få særlig tid til å logge meg på kg.. Og ha det gøy i New York!! Han som ga meg gave igår, vil ikke jeg ha tilbake. Det har jeg sagt til han HELE TIDEN. Det er en grunn til at det ble slutt. Jeg sa til han flere ganger at jeg ikke trengte å få gave. men han vil jo ikke høre. Hemmeligheten min?! Nei, si det du... Takk takk!! 3 dager igjen, så reiser jeg til New York!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #397 Del Skrevet 23. desember 2010 8 timer til juleferie!! Igår snakket jeg med S igjen. Han går jo rundt og kaller meg for kjæresten sin. Mens jeg går rundt og venter på at han skal begynne å tulle igjen. Men nå har det gått 2 dager. Han står fortsatt fast ved sitt. At vi er kjærester. Selvom jeg ikke har sagt ja til det. Han spurte til og med om vi skulle skrive at vi er i et forhold med hverandre på facebook. Da skvatt jeg. Fordi det kunne jeg bare glemme sist jeg var sammen med han. Men han sier han er stolt av å kalle seg for kjæresten min. Hm.... Igår begynte han også å spørre om hva jeg ønsket meg til jul. Men jeg har ikke råd til å kjøpe flere gaver nå. Så det blir litt dårlig gjort om jeg får gave av han men han ikke av meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #398 Del Skrevet 23. desember 2010 Juleferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lostlove Skrevet 23. desember 2010 #399 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul og god tur !!!!! Skal bli spennende og se hvordan dette går med S! Utrolig morsomt og følge med på deg og Carleigh-Ann's liv Det skjer liksom alltid noe nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. desember 2010 Forfatter #400 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul og god tur !!!!! Skal bli spennende og se hvordan dette går med S! Utrolig morsomt og følge med på deg og Carleigh-Ann's liv Det skjer liksom alltid noe nytt Takk skal du ha!! Jeg er veldig spent selv. Prøver å se om det er mulig å møtes før jeg reiser. Kanskje dagen før. Altså på lørdag. Får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg