MissStiles Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #341 Del Skrevet 2. desember 2010 Da har jeg solgt senga mi!! Ikke den senga jeg sover i altså.. Sover på en sovesofa. men jeg kjøpte en dobbeltseng når jeg flytta for meg selv. Men fikk aldri bruk for den i denne leiligheten, så da fant jeg ut at jeg kunne bare selge den. Et yngre par som kjøpte og henta den idag. Jeg skal selge sovesofaen min og. Men venter med å si ja til å hente den til over helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 2. desember 2010 #342 Del Skrevet 2. desember 2010 Nå spør eksen om jeg kunne tenke meg å bo hos han i januar. Siden jeg står uten leiligheten en hel måned. Hm... Vet ikke om det er en god idè. Men han har spurt 2 ganger allerede. Trodde at han tullet første gang!! Vet ikke jeg altså... Ojda.. er det S? Har du noen andre du kan bo hos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. desember 2010 Forfatter #343 Del Skrevet 2. desember 2010 Ojda.. er det S? Har du noen andre du kan bo hos? Ja! Virker som han mener det. Idag måtte vi ta en prat om alt. Han vil gjerne bli sammen. Men jeg vet jo fortsatt ikke. Snakket med ei venninne om dette igår. Og hun sa at jeg må finne ut av det snart. Han venter jo ikke for alltid. Jeg har ikke undersøkt så veldig mye enda. Håper jeg finner en løsning på det snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. desember 2010 Forfatter #344 Del Skrevet 3. desember 2010 ENDELIG er det F-R-E-D-A-G!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. desember 2010 Forfatter #345 Del Skrevet 4. desember 2010 Ikveld skal jeg ha fest hjemme hos meg. 2 uker til jeg flytter! Tenkte det var en bra anledning til å feire litt og samle venner til en hyggelig kveld. Så hvorfor ikke!? Tror det kan bli en bra kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 4. desember 2010 #346 Del Skrevet 4. desember 2010 Ikveld skal jeg ha fest hjemme hos meg. 2 uker til jeg flytter! Tenkte det var en bra anledning til å feire litt og samle venner til en hyggelig kveld. Så hvorfor ikke!? Tror det kan bli en bra kveld. Så koselig med fest. Mange som kommer? 2 uker går fort vettu. Du får ha det gøy i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalynn Skrevet 4. desember 2010 #347 Del Skrevet 4. desember 2010 Så moro. Kos deg =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #348 Del Skrevet 5. desember 2010 Takk, begge to!! Det var veldig hyggelig igår kveld!! Vi var 8 stk som satt rundt omkring i leiligheten min. På sofaen, stoler og puter på gulvet. Jeg koste meg veldig. Tror de andre gjorde det og. Så en vellykket kveld. Glad jeg ikke drakk mye igår. Det var liksom bare en hyggekveld med litt drikke, godteri, prating mens musikken sto på i bakgrunnen. Nå skal jeg lage meg litt frokost og en kopp te mens jeg pakker meg under dyna og ser på film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #349 Del Skrevet 5. desember 2010 Nå gidder jeg snart ikke mer. Å ha kontakt med S, eksen min altså.. Jeg hadde lyst til at han skulle komme igår. Men jeg visste at han måtte jobbe. Vi sendte en del mld på begynnelsen av kvelden igår. Veldig koselig! Vi hadde en løs avtale om å møtes idag. Men jeg vil gjerne rydde etter festen igår først, før jeg begynner å legge planer om noe annet. Det bør vel de fleste skjønne men nei, ikke han. Han sier at jeg er avvisende? Seriøst! Jeg vet at vi har en avtale idag men jeg sa spesielt at vi skulle avtale når og hvor senere. Det gjorde jeg med vilje, fordi jeg visste ikke åssen formen min ville være idag. Den fyren forventer altfor mye av meg. Fra dag 1. Uansett hva jeg gjør eller sier, så er det feil og han blir sur. Prøver å snakke med han om det nå... men vet ikke om det er noe poeng lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 5. desember 2010 #350 Del Skrevet 5. desember 2010 Så fint at det var en vellykket kveld! S er han som vil bli i lag med deg igjen ikke sant? Du får si fra at ting må gå litt på dine premisser, ikke bare hans. Det er dårlig gjort å presse deg syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #351 Del Skrevet 5. desember 2010 Så fint at det var en vellykket kveld! S er han som vil bli i lag med deg igjen ikke sant? Du får si fra at ting må gå litt på dine premisser, ikke bare hans. Det er dårlig gjort å presse deg syns jeg. Ser ut som vi ble enig om å være hos meg ikveld. Så da får jeg se åssen det går. Også kommer jeg nok til å bestemme meg etter det. Fordi den siste uka har han vært i rart humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. desember 2010 Forfatter #352 Del Skrevet 5. desember 2010 Istad snakket jeg med en kamerat av meg og han sa dette til meg: "Husk at du er best. La folk fortjene deg, ikke omvendt!" Klarer ikke å la være og tenke på, at han har helt rett!! Så nå sitter jeg og tenker skikkelig over dette med meg og S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalynn Skrevet 6. desember 2010 #353 Del Skrevet 6. desember 2010 Istad snakket jeg med en kamerat av meg og han sa dette til meg: "Husk at du er best. La folk fortjene deg, ikke omvendt!" Klarer ikke å la være og tenke på, at han har helt rett!! Så nå sitter jeg og tenker skikkelig over dette med meg og S. Det kan virke som om ting mellom deg og S ikke helt tar den veien du ønsker? Han vil ha mye fra dag en, du er mer tilbakeholden. Kanskje du kan si at du er opptatt av fremover, og skaffe deg litt tid til å tenke? Håper uansett at du finner ut av det. Selv sitter jeg her med siste eksamensinnspurt, sinnsyk tannpine og sur kjæreste. Dødsgøy. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. desember 2010 Forfatter #354 Del Skrevet 6. desember 2010 Da har jeg blitt forkjølet! Det klør i halsen! Gikk og la meg halv 10 igår. Følte meg såååå dårlig!! Er på jobb idag men gjør ikke så veldig mye fornuftig!! Håper jeg ikke blir ordentlig syk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #355 Del Skrevet 7. desember 2010 Horoskopet mitt idag: "En partner blir plutselig vennlig etter de siste ukers diskusjoner og det er en lettelse for deg. Energisk ettermiddag." Har ikke sånn tro på horoskoper men er vel S som er ment her. Vi møttes ikke på søndag. Endte opp med å ha den diskusjonen på både søndag og mandag. Idag er han blid på meg. Og håper han får sett meg. Hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 7. desember 2010 #356 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Så kjipt å bli syk nå! Får håpe det går fort over. Whisky er bra for halsen, funka på meg da jeg var i London hvertfall. Jeg er skikkelig murmeldyr for tida, legger meg tidlig. Deilig å endelig kunne sove UTEN tabletter Hva er greia med S nå da? Maser han fortsatt? Endret 7. desember 2010 av Carleigh-Ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #357 Del Skrevet 7. desember 2010 Pause fra pakkinga!! For å se på Grey`s!! Pappa skulle egentlig komme innom med noen esker til meg. Sa mamma. Men nå begynner det å bli så seint.. Så han kommer vel en annen dag! Haster ikke. Har ikke brukt opp de eskene jeg har enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 8. desember 2010 #358 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvordan går det med pakkinga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #359 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvordan går det med pakkinga? Idag har jeg ikke fått pakket noe. Men pappa kom innom med et par esker. Da har jeg i hvert fall til over helga. Tror jeg. Ellers får jeg skaffe flere. Godt i gang med kjøkkenet men noe av tingene trenger jeg fortsatt så.... Jeg skal bruke helga til å pakke! Venter på å få solgt sovesofaen min!! Men litt godt å kunne ha den helt til jeg flytter. Sånn at jeg slipper å ligge på en madrass på gulvet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #360 Del Skrevet 8. desember 2010 Så kjipt å bli syk nå! Får håpe det går fort over. Whisky er bra for halsen, funka på meg da jeg var i London hvertfall. Jeg er skikkelig murmeldyr for tida, legger meg tidlig. Deilig å endelig kunne sove UTEN tabletter Hva er greia med S nå da? Maser han fortsatt? I natt sovnet jeg ikke før kl 3 tror jeg.. Lå våken og hostet!! Håper jeg sover nå!! Saken med meg og S er vanskelig. Vi har kranglet litt de siste dagene. Det minner meg veldig om før. Ikke veldig positivt. Han er typen som det ikke alltid går ann å diskutere med. Men etter hver krangel har vi klart å bli venner igjen. Igår trodde jeg at jeg skulle sprekke. Da holdt jeg på å gi opp. Han beskyldte meg for å juge til han om noe. Da ble jeg så forbannet. Vi gikk og la oss som uvenner. (Ikke sammen nei...) Idag var jeg forberedt på at jeg IKKE gadd å ta kontakt med han. Fordi det var han som skulle si unnskyld. Vi begynte å prate også diskutere. Jeg var ganske hard på begynnelsen men etter hvert gikk det bedre. Men jeg forklarte han veldig godt at jeg er ikke interessert i å være sammen med noen som kaller meg en løgner. Til slutt ble vi enig om at vi skulle møtes etter at jeg var ferdig på jobb idag. Stemningen var litt rar men så ble den bedre for min del. Fordi jeg bevist til han at han tok feil. Når det gjaldt å beskylde meg for en løgn! Da var jeg så glad og fornøyd! Han satt der virkelig som en dust! Jeg bare sa til han at det ikke hjalp å bare si unnskyld. Håper virkelig ikke at han beskylder meg for noe sånt igjen. Da er han ute av mitt liv for godt! Han dro nettopp! Det ble en koselig kveld etter det. Vi klina litt. Innmari koselig! Han reiser bort i helga. Tror det hjelper litt. Men får se.. Han får ta litt kontakt selv nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg