Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Ha en hyggelig kveld!

Takk, det var hyggelig å sitte og skravle litt. Men ikke så hyggelig å komme hjem. Naboen hadde fest så sovnet ikke før sent. Ganske trøtt idag.. Spesielt når jeg våknet kl 7. Tror jeg skal prøve å sove litt mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du har fått til å sove litt mer i dag! Det er irriterende med slike naboer som har fest, og ikke kan ta hensyn. Har erfaring med det jeg også, en nabo som stadig hadde fest når hun hadde barnefri. Jeg fikk bare beskjed én eneste gang på forhånd, i løpet av de drøye to årene vi var naboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Takk, det var hyggelig å sitte og skravle litt. Men ikke så hyggelig å komme hjem. Naboen hadde fest så sovnet ikke før sent. Ganske trøtt idag.. Spesielt når jeg våknet kl 7. Tror jeg skal prøve å sove litt mer..

Oj sann.

Ja, jeg husker første natta vi skulle sove hjemme etter at vi var kommet hjem med en nyfødt liten pode. Da ville han som bodde over oss sette på musikken for full guffe sent på kvelden/natta. Ikke så hyggelig å starte perioden som nybakte foreldre hjemme med slikt bråk. Det roet seg en stund etter at mannen gikk ned og snakket med ham. Men jeg er glad vi har flyttet derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har fått til å sove litt mer i dag! Det er irriterende med slike naboer som har fest, og ikke kan ta hensyn. Har erfaring med det jeg også, en nabo som stadig hadde fest når hun hadde barnefri. Jeg fikk bare beskjed én eneste gang på forhånd, i løpet av de drøye to årene vi var naboer.

Jeg fikk ikke sove noe mer men det var godt å ligge i senga og slappe av.

Vi har bodd her 1 år nå og de har hatt fest i hvert fall 3-4 ganger. De har kun sagt ifra en gang. Og det var helgen etter at vi hadde hatt fest.

Oj sann.

Ja, jeg husker første natta vi skulle sove hjemme etter at vi var kommet hjem med en nyfødt liten pode. Da ville han som bodde over oss sette på musikken for full guffe sent på kvelden/natta. Ikke så hyggelig å starte perioden som nybakte foreldre hjemme med slikt bråk. Det roet seg en stund etter at mannen gikk ned og snakket med ham. Men jeg er glad vi har flyttet derfra.

Vi bor egentlig i et barnevennlig område med lekeplasser overalt men akkurat i blokka vår bor det ingen par med barn, så vi blir nok de første. Bortsett fra naboen under oss, så hører vi ingen av de andre naboene. Men vi er ganske enige om at vi kommer ikke til å bo her for alltid. Det er for nærme hovedveien.

Veldig godt med sofa-dag i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt..... Våknet kl 4 inatt.. Gikk på do.. Og etter det føles det som om jeg aldri sovnet igjen.. Men ble vekke av klokka når den ringte kl 6.

Idag er det ingen av oss som gidder å lage middag... Lei av å finne på noe til middag uansett.. Så da tror jeg at vi går ut og spiser etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å våkne opp med hodepine, tett nese og vondt i halsen var ikke helt planen. Men siden sjefen min har gått rundt på jobb og snufset & hostet i 2 uker, har jeg vel bare ventet på at jeg skal bli dårlig.

Vil bare være hjemme og ligge i senga....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kaster jeg inn håndkleet og drar hjem. Jeg har fått gjort det viktigste og nå gleder jeg meg bare til å komme hjem og legge meg. Håper det hjelper å sove litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så kjedelig å bli syk! Hvordan føler du deg i dag? God bedring :hug:

Jeg var hjemme fra jobb på fredag. Formen er ikke noe særlig bedre. Ligger i senga eller sofaen og slapper av. Sover skikkelig dårlig om natta. Så jeg orker ikke å gjøre så veldig mye.

Nå dro M på fest. Etter at han gikk, ble jeg skikkelig lei meg. Blir ekstra følsom når jeg er syk, i tillegg til å være gravid. Jeg vil at han skal dra på fest å ha det gøy og være sammen med kompisene sine men plutselig følte jeg meg så ensom. Hater den følelsen. Men han har godt av å komme seg ut og ikke sitte inne sammen med meg som er syk hele helga.

Det blir nok en rolig kveld. Kanskje se en film og prøve å legge meg tidlig - håper jeg får sove inatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M kom hjem halv 4 inatt. Skikkelig full. Måtte le litt av han. Siden jeg sliter med å sove, la han seg på sofaen. Tror jeg sov 4 timer i natt. Begynner å bli lei av å være syk og ikke få sove. Blir nok hjemme imorgen og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du fortsatt dårlig?

Jeg var hjemme i dag og. Bare for sikkerhetsskyld.

Fortsatt skikkelig forkjølet og hoster masse. Heller ikke sovet en hel natt uten å våkne eller være våken siden onsdag.

Regner at jeg prøver meg på å dra på jobb i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg var hjemme i dag og. Bare for sikkerhetsskyld.

Fortsatt skikkelig forkjølet og hoster masse. Heller ikke sovet en hel natt uten å våkne eller være våken siden onsdag.

Regner at jeg prøver meg på å dra på jobb i morgen.

Kan det være kroppen som på en måte prøver å forberede deg på hvordan den neste tiden med baby i hus blir?

God bedring, forresten! :hug:

Endret av Spirrevirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag.. Slitsom å være tilbake på jobb etter å ha kun ligget i senga/sofaen siden torsdag. Hektisk dag men glad den gikk fort.

Det blir en rolig kveld.. Begynt å se på Supernatural.. Allerede på sesong 2..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rolig dag på jobb.. Men fy søren, jeg er sliten og trøtt. Bare å bite sammen tenna..

Fordi ikveld er det Lady Gaga konsert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...