Gjest Anastasia Skrevet 30. august 2014 #6161 Del Skrevet 30. august 2014 Fant du noe på ikea? Jeg klarer ikke dra innom der utenom å ta med meg masse ræl. Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. august 2014 Forfatter #6162 Del Skrevet 30. august 2014 Fant du noe på ikea? Jeg klarer ikke dra innom der utenom å ta med meg masse ræl. Ha en fin helg Vi bestilte kjøkken. Skal bygge på 3 ekstra skap. Dessverre kommer de ikke før om 3 uker. Kjipt men haster ikke. Idag har vi ryddet, pakket og vasket. Begynner sakte å tømme det lille soverommet. Godt å komme igang. Nå må jeg gjøre meg klar. Skal på middag hos ei venninne. Ser ikke ut som om noen skal drikke. Passer meg fint. Ha en lørdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 30. august 2014 #6163 Del Skrevet 30. august 2014 Fant du noe på ikea? Jeg klarer ikke dra innom der utenom å ta med meg masse ræl. Ha en fin helg Jeg har klart å gå inn en runde gjennom hele IKEA med lommeboka mi med meg UTEN å kjøpe noe som helst der!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. august 2014 Forfatter #6164 Del Skrevet 31. august 2014 Nyter en rolig søndagsmorgen. M er på varetelling og dro allerede kl. 7. Stakkars han som må jobbe på søndag. Så jeg får nesten hele dagen for meg selv. Snart lage meg litt frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. september 2014 Forfatter #6165 Del Skrevet 1. september 2014 På fredag ble jobben min lagt ut på finn.no. Det blir spennende å se hvem som blir vikaren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. september 2014 #6166 Del Skrevet 2. september 2014 Du er heldig som er i den posisjonen på din arbeidsplass at du er den som får en vikar for deg, og ikke omvendt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 4. september 2014 #6167 Del Skrevet 4. september 2014 Hatt en grei uke så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. september 2014 Forfatter #6168 Del Skrevet 5. september 2014 Endelig fredag og helg!! Dette har vært en helvetes lang og slitsom uke. Gleder meg til en helg uten vekkeklokke og planer. God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. september 2014 Forfatter #6169 Del Skrevet 8. september 2014 Da var det mandag igjen. Helga har vært rolig. Men ikke klar for en ny uke. Sliter skikkelig med å få sove ordentlig for tiden. Kan ikke huske sist jeg sov godt og ikke våknet kl 6-7 om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. september 2014 Forfatter #6170 Del Skrevet 10. september 2014 Allerede onsdag... Liker det!! Idag er vi invitert på fårikål til foreldrene mine. M gleder seg. Mens jeg gleder meg til spise noe annet av den gode maten moren min lager. Siden hun og jeg ikke liker fårikål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. september 2014 #6171 Del Skrevet 10. september 2014 Allerede onsdag... Liker det!! Idag er vi invitert på fårikål til foreldrene mine. M gleder seg. Mens jeg gleder meg til spise noe annet av den gode maten moren min lager. Siden hun og jeg ikke liker fårikål. Fårikål er digg! Jeg har forresten hørt at kål visstnok ikke er det beste å spise når man er gravid, men du får se på kostholdsrådene som proffene har laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. september 2014 Forfatter #6172 Del Skrevet 11. september 2014 Fårikål er digg! Jeg har forresten hørt at kål visstnok ikke er det beste å spise når man er gravid, men du får se på kostholdsrådene som proffene har laget. Som jeg skrev, så liker jeg ikke fårikål så jeg fikk noe annet godt til middag. Og oreoiskake. Nam!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. september 2014 #6173 Del Skrevet 11. september 2014 (endret) Som jeg skrev, så liker jeg ikke fårikål så jeg fikk noe annet godt til middag. Og oreoiskake. Nam!! Å, da misforstod jeg det første gangen jeg lest det. Sorry. Oreoiskake har jeg aldri smakt, kun oreois a la Mc Donalds, oreokake, og oreo-kjeks. Men alt det er jo digg, så det er nok oreoiskake også. Endret 11. september 2014 av Spirrevirrevipp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. september 2014 Forfatter #6174 Del Skrevet 11. september 2014 Sliten!! Skulle ønske det var fredag idag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. september 2014 Forfatter #6175 Del Skrevet 12. september 2014 Endelig fredag og helg!! I helga er jeg alene hjemme. Lenge siden sist.. Ikveld skal jeg gjøre ingenting. En date med sofaen med litt god mat og litt godis så blir det nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 12. september 2014 #6176 Del Skrevet 12. september 2014 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. september 2014 Forfatter #6177 Del Skrevet 13. september 2014 Lønning = shopping!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. september 2014 #6178 Del Skrevet 13. september 2014 Lønning = shopping!! Noe spesielt du har planer om å shoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. september 2014 Forfatter #6179 Del Skrevet 13. september 2014 Noe spesielt du har planer om å shoppe? Egentlig ikke. Kom hjem med et par topper, 2 skjorter og en ny løper til spisebordet vårt. Nå skal jeg straks ut og møte ei venninne. Ikke sett henne siden mai/juni, så hun vet ikke om graviditeten. Hun tror vi skal ut og ta et glass vin. Hun må gjerne drikke men spent på hva hun sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. september 2014 #6180 Del Skrevet 13. september 2014 Egentlig ikke. Kom hjem med et par topper, 2 skjorter og en ny løper til spisebordet vårt. Nå skal jeg straks ut og møte ei venninne. Ikke sett henne siden mai/juni, så hun vet ikke om graviditeten. Hun tror vi skal ut og ta et glass vin. Hun må gjerne drikke men spent på hva hun sier. Ha en hyggelig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg