Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant du noe på ikea? Jeg klarer ikke dra innom der utenom å ta med meg masse ræl. Ha en fin helg :)

Vi bestilte kjøkken. Skal bygge på 3 ekstra skap. Dessverre kommer de ikke før om 3 uker. Kjipt men haster ikke.

Idag har vi ryddet, pakket og vasket. Begynner sakte å tømme det lille soverommet. Godt å komme igang.

Nå må jeg gjøre meg klar. Skal på middag hos ei venninne. Ser ikke ut som om noen skal drikke. Passer meg fint.

Ha en lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Fant du noe på ikea? Jeg klarer ikke dra innom der utenom å ta med meg masse ræl. Ha en fin helg :)

Jeg har klart å gå inn en runde gjennom hele IKEA med lommeboka mi med meg UTEN å kjøpe noe som helst der!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter en rolig søndagsmorgen. M er på varetelling og dro allerede kl. 7. Stakkars han som må jobbe på søndag. Så jeg får nesten hele dagen for meg selv.

Snart lage meg litt frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig fredag og helg!!

Dette har vært en helvetes lang og slitsom uke. Gleder meg til en helg uten vekkeklokke og planer.

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det mandag igjen. Helga har vært rolig. Men ikke klar for en ny uke. Sliter skikkelig med å få sove ordentlig for tiden. Kan ikke huske sist jeg sov godt og ikke våknet kl 6-7 om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede onsdag... Liker det!!

Idag er vi invitert på fårikål til foreldrene mine. M gleder seg. Mens jeg gleder meg til spise noe annet av den gode maten moren min lager. Siden hun og jeg ikke liker fårikål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Allerede onsdag... Liker det!!

Idag er vi invitert på fårikål til foreldrene mine. M gleder seg. Mens jeg gleder meg til spise noe annet av den gode maten moren min lager. Siden hun og jeg ikke liker fårikål.

Fårikål er digg! Jeg har forresten hørt at kål visstnok ikke er det beste å spise når man er gravid, men du får se på kostholdsrådene som proffene har laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fårikål er digg! Jeg har forresten hørt at kål visstnok ikke er det beste å spise når man er gravid, men du får se på kostholdsrådene som proffene har laget.

Som jeg skrev, så liker jeg ikke fårikål så jeg fikk noe annet godt til middag. Og oreoiskake. Nam!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Som jeg skrev, så liker jeg ikke fårikål så jeg fikk noe annet godt til middag. Og oreoiskake. Nam!!

Å, da misforstod jeg det første gangen jeg lest det. Sorry.

Oreoiskake har jeg aldri smakt, kun oreois a la Mc Donalds, oreokake, og oreo-kjeks. Men alt det er jo digg, så det er nok oreoiskake også. :):sikle::sjokolade::is:

Endret av Spirrevirrevipp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig fredag og helg!!

I helga er jeg alene hjemme. Lenge siden sist.. Ikveld skal jeg gjøre ingenting. En date med sofaen med litt god mat og litt godis så blir det nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe spesielt du har planer om å shoppe?

Egentlig ikke.

Kom hjem med et par topper, 2 skjorter og en ny løper til spisebordet vårt.

Nå skal jeg straks ut og møte ei venninne. Ikke sett henne siden mai/juni, så hun vet ikke om graviditeten. Hun tror vi skal ut og ta et glass vin. Hun må gjerne drikke men spent på hva hun sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke.

Kom hjem med et par topper, 2 skjorter og en ny løper til spisebordet vårt.

Nå skal jeg straks ut og møte ei venninne. Ikke sett henne siden mai/juni, så hun vet ikke om graviditeten. Hun tror vi skal ut og ta et glass vin. Hun må gjerne drikke men spent på hva hun sier.

Ha en hyggelig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...