MissStiles Skrevet 17. august 2014 Forfatter #6141 Del Skrevet 17. august 2014 Ble det bursdag og ikea? Vet venninnene dine at du er gravid? Det var hyggelig med fest på fredag men vi var begge slitne så vi dro tidlig. Igår var en bra og dårlig dag. Vi fikk tatt en tur til Ikea. Vi skal bygge på 3 ekstra skap på kjøkkenet også trenger vi et par ekstra kommoder. Men venter litt med å kjøpe det. Ellers ble det en rolig dag. Jeg var ganske kvalm igår så orket ikke å gjøre noe annet. Og noen av venninnene mine vet det men ikke alle. Vi har ikke gjort det offentlig enda. Idag skjer det ingenting. Bare nyte en rolig søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. august 2014 Forfatter #6142 Del Skrevet 18. august 2014 Da var det mandag igjen og det merkes. Sliten og tung i hodet. Det blir nok sofaen og IDOL ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 18. august 2014 #6143 Del Skrevet 18. august 2014 Oioi, her skjer det ting! Gratulerer!! Veldig glad på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 19. august 2014 #6144 Del Skrevet 19. august 2014 Hva syns du om Idol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 20. august 2014 #6145 Del Skrevet 20. august 2014 Det var hyggelig med fest på fredag men vi var begge slitne så vi dro tidlig. Igår var en bra og dårlig dag. Vi fikk tatt en tur til Ikea. Vi skal bygge på 3 ekstra skap på kjøkkenet også trenger vi et par ekstra kommoder. Men venter litt med å kjøpe det. Ellers ble det en rolig dag. Jeg var ganske kvalm igår så orket ikke å gjøre noe annet. Og noen av venninnene mine vet det men ikke alle. Vi har ikke gjort det offentlig enda. Idag skjer det ingenting. Bare nyte en rolig søndag. Hei. Usikker på om jeg har vært i dagboka di før? Uansett så er det tøft gjort av dere å dra til IKEA rundt studiestarten til drøssevis med studenter i alle fall. Har du sett på begge episodene av IDOL, forresten? Det har jeg. Jeg skulle ønske at det første programmet hadde litt mer fokus på forrige sesongs vinner, og om hun har produsert noen egne låter i løpet av tida som har gått. Jeg føler det er så "mange" som vinner IDOL, som vi aldri hører noe fra omtrent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. august 2014 Forfatter #6146 Del Skrevet 21. august 2014 Hei. Usikker på om jeg har vært i dagboka di før? Har du sett på begge episodene av IDOL, forresten? Det har jeg. Velkommen i dagboka mi. Jeg har sett på Idol hver dag. Selvom det var litt bedre før så er det grei underholdning. Så kommer nok til å følge med utover høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. august 2014 Forfatter #6147 Del Skrevet 21. august 2014 Nå har jeg pakket meg inn under dyna, fullt påkledd. Føles som om formen er på vei til å bli dårlig. Jeg har hatt en sånn følelse hele uka men først idag at jeg fryser. Kan ikke bli syk nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 22. august 2014 #6148 Del Skrevet 22. august 2014 Nå har jeg pakket meg inn under dyna, fullt påkledd. Føles som om formen er på vei til å bli dårlig. Jeg har hatt en sånn følelse hele uka men først idag at jeg fryser. Kan ikke bli syk nå!! Må passe på å ta det med ro i helga da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. august 2014 Forfatter #6149 Del Skrevet 22. august 2014 Da ligger jeg i en god hotellseng og slapper av. Vært på grilling hos sjefen også på festival med jobben. Hyggelig men slitsomt. Gikk før det var ferdig. Veldig glad for det nå. Gleder meg til å sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 23. august 2014 #6150 Del Skrevet 23. august 2014 Hotellhelg på deg også? Koselig da. Håper du slipper å bli syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. august 2014 Forfatter #6151 Del Skrevet 24. august 2014 Hotellhelg på deg også? Koselig da. Håper du slipper å bli syk. Jepp, vi har vært på Hvalstrandfestivalen i helgen. Sammen med jobben min. Sjefen spanderte både billetter og hotell på oss. Veldig hyggelig. Men sliten.. Og nå var det godt å komme hjem. Bare nyte en rolig søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. august 2014 Forfatter #6152 Del Skrevet 25. august 2014 Hater mandager. Selvom jeg kunne sove en time lengre idag og ikke var på jobb før kl 10. Idag skal jeg møte ei venninne etter jobb. Skravle litt og gå på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 25. august 2014 #6153 Del Skrevet 25. august 2014 Trøtt dag her i dag også - uka virker så innmari lang på en mandag Kos deg med kino! Hvilken film skal dere se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 25. august 2014 #6154 Del Skrevet 25. august 2014 Ha en fin uke og kos deg på kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. august 2014 Forfatter #6155 Del Skrevet 26. august 2014 Hvilken film skal dere se? Vi så "Lets be cops". Den har fått dårlige anmeldelser men vi synes den var morsom. Idag fikk jeg blomster levert på døra på jobb. Av en kunde. Som takk for god innsats og hjelp. Utrolig koselig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 26. august 2014 #6156 Del Skrevet 26. august 2014 Idag fikk jeg blomster levert på døra på jobb. Av en kunde. Som takk for god innsats og hjelp. Utrolig koselig!! Heldig du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 26. august 2014 #6157 Del Skrevet 26. august 2014 Koselig med blomster Da hadde jeg blitt glad hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. august 2014 Forfatter #6158 Del Skrevet 28. august 2014 Straks ferdig på jobb. Skal rett til Ikea. Bestille kjøkken og et par andre ting. Håper de har alt inne sånn at vi får det levert imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. august 2014 Forfatter #6159 Del Skrevet 29. august 2014 Endelig fredag og helg!! Lasagne i ovnen - har et lite håp om å ha leiligheten for meg selv ikveld men får se.. God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. august 2014 #6160 Del Skrevet 29. august 2014 Lasagne, nam!! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg