MissStiles Skrevet 5. august 2014 Forfatter #6121 Del Skrevet 5. august 2014 Idag har jeg bare lyst til å ligge på sofaen og se på en TV-serie og spise sjokolade. Ny sesong av The Killing på Netflix :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 5. august 2014 #6122 Del Skrevet 5. august 2014 Elsker The Killing! Så du første sesongen? Syns Holder er litt kjekk jeg ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. august 2014 Forfatter #6123 Del Skrevet 7. august 2014 Idag er det skikkelig stille på jobb. Fortsatt 4 timer igjen! Virker som om tiden står helt stille akkurat nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. august 2014 #6124 Del Skrevet 7. august 2014 Hva salgs serie er The Killing? Vi er midt i sesong 3 av Sopranos og lurer litt på hva neste serie skal være... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. august 2014 Forfatter #6125 Del Skrevet 8. august 2014 Aldri noe feil med å ta helg 1,5 time tidligere.. Veldig stille på kontoret idag og. Veldig godt med helg nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 8. august 2014 #6126 Del Skrevet 8. august 2014 Skjer det noe gøy i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. august 2014 Forfatter #6127 Del Skrevet 9. august 2014 Skjer det noe gøy i helgen? Ingen planer. Eneste helgen i august hvor vi ikke har planer. Veldig deilig. Akkurat ferdig med å rydde i de 2 kjellerbodene våre. Siden vi må gjøre om det ene soverommet, må det være plass til de tingene nede i boden som vi ikke får plass til i leiligheten. Tror det blir en rolig kveld. Kanskje se om det går noen bra filmer på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 10. august 2014 #6128 Del Skrevet 10. august 2014 Du har hatt en busy sommer altså. Husk å ta det med ro nå da! Ikke bra å stresse eller slite deg ut. Fant du noen bra filmer på kino? Har ikke vært på kino på evigheter. Er liksom ikke noe jeg har hatt lyst å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. august 2014 Forfatter #6129 Del Skrevet 10. august 2014 Du har hatt en busy sommer altså. Husk å ta det med ro nå da! Ikke bra å stresse eller slite deg ut. Fant du noen bra filmer på kino? Har ikke vært på kino på evigheter. Er liksom ikke noe jeg har hatt lyst å se. Tro meg, jeg tar det med ro så ofte jeg kan. Vi ryddet bare en times tid nede i kjelleren og etter det var jeg utslitt. I dag fikk vi ryddet og vasket leiligheten. Godt å få det gjort siden leiligheten ikke har blitt vasket de siste 3-4 ukene. På tide! Vi endte opp med å se film hjemme i går. Ingen filmer vi begge har lyst til å se på kino for tiden så.. Han dro på kino med noen venner nå så jeg har kvelden for meg selv. Prøvde å høre om noen venninner hadde tid i dag men nei.. Så da får jeg nyte kvelden alene hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. august 2014 Forfatter #6130 Del Skrevet 11. august 2014 Helt siden lørdag har jeg hatt lyst på kake. Hadde ikke lyst til å bake fordi jeg vil ikke ha en hel kake. Så vi gikk på butikken for å se om de hadde noe godt der. Ingen av kakene så særli gode ut. Alle bakerier hadde alltid stengt. Så da måtte jeg leve uten kake. Men idag har jeg vært innom bakern ved jobb og kjøpt med 2 kakestykker til oss. Dessert etter middag - nam!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. august 2014 #6131 Del Skrevet 11. august 2014 Mmm.... budapestkake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. august 2014 Forfatter #6132 Del Skrevet 12. august 2014 Det var ikke like godt med kake som jeg hadde håpet på. Aldri forstått hvorfor man skal ha nøtter i kake eller sjokolade. Det ødelegger for meg. Kanske kjøpe en oreokake på vei hjem? Det er alltid like godt. Trøtt!! Våknet allerede kl 4.30. Aner ikke hvorfor. 15 min senere ringte vekkeklokka til M. Koselig å si hadet til han på morgenen. Men allikevel.. Dette blir en lang dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. august 2014 #6133 Del Skrevet 12. august 2014 Det var ikke like godt med kake som jeg hadde håpet på. Aldri forstått hvorfor man skal ha nøtter i kake eller sjokolade. Det ødelegger for meg. Kanske kjøpe en oreokake på vei hjem? Det er alltid like godt. Trøtt!! Våknet allerede kl 4.30. Aner ikke hvorfor. 15 min senere ringte vekkeklokka til M. Koselig å si hadet til han på morgenen. Men allikevel.. Dette blir en lang dag!! Kan det tenkes at du har fått avsmak pga graviditet? Da jeg var gravid klarte jeg ikke å spise egg. Jeg brakk meg av det, men det var kun da. Uansett, det er alltid kjedelig når noe man har gledet seg til ikke svarer til forventningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 12. august 2014 Forfatter #6134 Del Skrevet 12. august 2014 Kan det tenkes at du har fått avsmak pga graviditet? Da jeg var gravid klarte jeg ikke å spise egg. Jeg brakk meg av det, men det var kun da. Uansett, det er alltid kjedelig når noe man har gledet seg til ikke svarer til forventningene. Hehe, nei faktisk ikke. Liker det rett og slett ikke. M synes at jeg er rar men han var fornøyd. Fordi da fikk han resten av kaka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. august 2014 #6135 Del Skrevet 12. august 2014 Ha ha... one womans trash is another persons treasure... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 13. august 2014 #6136 Del Skrevet 13. august 2014 Går det greit med deg denne uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. august 2014 Forfatter #6137 Del Skrevet 14. august 2014 Går det greit med deg denne uka? Det har vært en grei uke så langt. Endelig litt å gjøre på jobb. men er ofte veldig sliten når jeg kommer hjem fra jobb. Det skal bli utrolig godt med helg i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 15. august 2014 #6138 Del Skrevet 15. august 2014 Endelig fredag! Noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. august 2014 Forfatter #6139 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Endelig fredag! Noen planer? Ja, endelig fredag og helg. Ei venninne har bursdag idag. Så vi dro dit en tur. Usikker på hvor lenge jeg orker idag. Ganske sliten men må nesten dra innom en liten tur. Ikke så gøy å dra på fest når man ikke kan drikke. Ellers tror jeg at det blir en rolig helg. Kanskje en tur på Ikea imorgen hvis vi gidder. God helg!! Endret 15. august 2014 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 17. august 2014 #6140 Del Skrevet 17. august 2014 Ble det bursdag og ikea? Vet venninnene dine at du er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg