juliane Skrevet 11. juli 2014 #6101 Del Skrevet 11. juli 2014 Fin fredag og god ferie til M! Jeg har også ferie om en halvtimes tid, det blir helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 13. juli 2014 #6102 Del Skrevet 13. juli 2014 Ser du på kampen? Regner med du heier på Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 13. juli 2014 #6103 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Gratulerer med seier! Endret 13. juli 2014 av MarianneE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. juli 2014 Forfatter #6104 Del Skrevet 15. juli 2014 Her skjer det veldig lite. Rolige dager hjemme for tiden. I morgen reiser vi ned til Sørlandet. Skal i bryllupet til søsteren til M. Skal være der resten av uka. Flyet går heldigvis ikke før i morgen kveld så fortsatt god tid når det gjelder pakking. Men sakte begynne å finne frem hva man skal ha med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. juli 2014 #6105 Del Skrevet 15. juli 2014 Gleder meg til å høre om det bryllupet! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. juli 2014 #6106 Del Skrevet 15. juli 2014 Hyggelig med bryllup! Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. juli 2014 Forfatter #6107 Del Skrevet 18. juli 2014 Under 2 timer til vielsen begynner. Vi bor heldigvis kun 10-15 min fra tinghuset. Sakte begynt å ordne negler og hår. Både gruer og gleder meg. Jeg skal møte HELE familien til M. Pluss ikke snakke om den store hemmeligheten vår. Men sola skinner og tror det blir en bra dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. juli 2014 #6108 Del Skrevet 18. juli 2014 Bildet på fb ser ihvertfall lovende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 19. juli 2014 #6109 Del Skrevet 19. juli 2014 Hvordan var bryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #6110 Del Skrevet 20. juli 2014 Hvordan var bryllupet? Endelig hjemme igjen! Det har vært noen fine dager på Sørlandet. Hektisk men jeg har hatt det fint. Men nå er vi begge glade over å være hjemme igjen. Spesielt etter å ha vært sammen med familien hans i 3 dager. Bryllupet var fint. Kort og enkel vielse i tinghuset. Bruden hadde en enkel og fin hvit kjole. Brudgommen hadde på seg en lysegrå dress med vest. Etter å ha tatt bryllupsbildene på en gård, dro vi til faren hvor bryllupsfesten skulle være. Det var satt opp et stort telt i hagen. Middagen var god og en haug med kaker. Ikke så mange taler men de som holdt tale var flinke. Det var hyggelig å hilse på resten av familien til M. Alle var kjempehyggelige å prate med. Brudeparet ble kjempeglade for bryllupsgaven fra oss og et par stykker fra familien. Vi har bestilt en langhelg til Paris til dem. Aldri sett dem smile så mye i løpet av en kveld. Utrolig bra!! Vi hadde egentlig planer om å sove der men rundt midnatt begynte jeg å bli sliten, så da tok vi taxi inn til byen og sov på hotellet. I går hjalp vi til med å rydde og på kvelden dro vi ut og spiste med brudeparet og noen venner av dem. Hyggelig avslutning på denne delen av ferien. Men på lørdag fikk jeg beskjed om at bestefaren min har blitt syk og legene vet ikke om det er snakk om dager, uker eller måneder. Så det har vært i tankene mine hele tiden. Han har bursdag i slutten av juli og vi skal dit første helgen i august. Usikker på om han holder ut til da, og om jeg skal reise ned til han allerede nå. Moren er det og holder meg oppdatert om hva som skjer. Vi skal egentlig reise til Gran Canaria på tirsdag og jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Er redd for at det skjer noe med han mens vi er bortreist. Bare vente og se hva legene sier i dag og i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. juli 2014 Forfatter #6111 Del Skrevet 21. juli 2014 Heldigvis er bestefaren min bedre så da kan vi reise på ferie, som planlagt, i morgen. Både gruer og gleder meg. Siden jeg synes det er for varmt her. Da kommer det sikkert til å være for varmt på Gran Canaria og. Vi kan bare begynne å pakke.. Flyet går grytidlig i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. juli 2014 Forfatter #6112 Del Skrevet 22. juli 2014 Da er vi klare for Gran Canaria!! Umenneskelig tid å stå opp på men men.. Bedre å komme frem tidlig enn sent på dagen. Fortsatt goood sommer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 22. juli 2014 #6113 Del Skrevet 22. juli 2014 God tur! (Seks timers tidsforskjell, vi har allerede vært på snorkletur. ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. juli 2014 Forfatter #6114 Del Skrevet 29. juli 2014 Endelig hjemme!! Gleder meg til å sove i min egen seng i natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. juli 2014 Forfatter #6115 Del Skrevet 31. juli 2014 1,5 dag hjemme også ut på tur igjen. Glad i å reise men dette ble for mye. Litt lei faktisk... Men men.. Har man en bestefar som fyller 90 år og familien skal samles så må man jo nesten dra dit. Tar med meg M til Østerrike. Håper ikke jeg kommer til å angre på det. Masse familiedrama der nede for tiden. Jaja.. Jeg får i hvert fall vist han Wien :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. juli 2014 #6116 Del Skrevet 31. juli 2014 Skjønner det blir mye reising, vi har jo hatt en samtale om det der. Blir nok en bra tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 31. juli 2014 #6117 Del Skrevet 31. juli 2014 Oj, ny reise på deg? Du er busy ass! Var Gran Canaria bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. august 2014 Forfatter #6118 Del Skrevet 3. august 2014 Snakk om å være trøtt. Flyet var en time forsinket. Også måtte vi fly i tordenværet. Både skummelt og spennende! Står og venter på flybussen. Gleder meg til å komme hjem og sove. Men gleder meg ikke til å stå opp imorgen og gå på jobb. Kan jeg ikke ha en ferieuke til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 4. august 2014 #6119 Del Skrevet 4. august 2014 Oj, dra på jobb når du lander så sent? Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. august 2014 Forfatter #6120 Del Skrevet 4. august 2014 Oj, ny reise på deg? Du er busy ass! Var Gran Canaria bra? Gran Canaria var både bra og dårlig. Utrolig digg å være der en uke og bare slappe av. Vi lå ved bassenget hver dag. Leste bøker og badet. Men maten på hotellet var utrolig dårlig. Kjedelig når man har betalt ekstra for all inclusive. Så vi gikk ut og spiste middag utenfor hotellet - mye bedre! Men vi trengte en sånn uke med avslapping. Oj, dra på jobb når du lander så sent? Hvordan gikk det? Jeg hadde ikke akkurat noe valg men sendte sjefen en melding i dag tidlig og sa at jeg kom kl. 9. Så jeg sov en time lengre enn vanlig. Eller egentlig ikke men.. Det blir nok en tidlig kveld i dag. Det har faktisk gått greit på jobb i dag. Etter 5 uker med ferie, så hadde jeg over 270 mailer å svare på. Heldigvis ble jeg ferdig med alt innen kl. 16 så da slapp jeg overtid. Deilig med en rolig kveld i dag. Ganske mye klesvask så nok å gjøre her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg