MissStiles Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #6081 Del Skrevet 29. juni 2014 Skikkelig fin søndag. M bakte kake mens jeg ryddet i klesskapet. Fant masse klær som ikke passer lengre. Fint å kunne gi bort til en yngre søster. Nå har vi akkurat kommet hjem fra grilling med hele familien min. Utrolig hyggelig men det skal bli godt å slappe av resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #6082 Del Skrevet 30. juni 2014 Første feriedag og jeg våknet allerede kl. 7 i dag morges. Ikke bra.. Jeg var på en liten shoppingtur i byen. Godt å bare gå rundt alene. Masse salg nå, så det er vanskelig å la være og kjøpe noe. M jobber kun til kl. 13.45 så vi har allerede spist middag. Vurderer å gå en tur men det ser ut som om det skal regne snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 30. juni 2014 #6083 Del Skrevet 30. juni 2014 Heldiggris som har ferie! Jeg gleder meg til min om bare fire dager Så også at det var gode nyheter her ja - gratulerer! Blir spennende å følge med fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 30. juni 2014 #6084 Del Skrevet 30. juni 2014 Hmm, salg? Fant du noe fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #6085 Del Skrevet 1. juli 2014 Hmm, salg? Fant du noe fint? Et par ting. Jeg har gitt bort så mange t-skjorter, singleter og skjorter den siste tiden at jeg må kjøpe nye til meg selv. Så det ble en del av det i går. Men jeg skal prøve å ikke kjøpe så mye til meg selv fremover men heller spare det. Veldig greit å spare litt til fremtiden nå. Kl. er litt over 10 og jeg har allerede støvsugd og vasket leiligheten. Pluss satt på en vaskemaskin + skiftet sengetøy. Ikke verst. Bare nyte resten av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #6086 Del Skrevet 2. juli 2014 Da stikker jeg en liten tur til London! Shopping, shopping og mere shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 2. juli 2014 #6087 Del Skrevet 2. juli 2014 God tur, la kortet gå varmt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 2. juli 2014 #6088 Del Skrevet 2. juli 2014 Wow, London! Kos deg Misunnelig, jeg vil og shoppe! Selv om jeg allerede har shoppet altfor mye i USA hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juli 2014 #6089 Del Skrevet 3. juli 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. juli 2014 Forfatter #6090 Del Skrevet 3. juli 2014 Det gjorde godt med en London tur. Alene. Bare shoppe. Og ja, Juliane, kortet ble brukt ganske godt. Kofferten var ikke halv full når jeg dro igår og stappfull når jeg dro hjem i dag. Utrolig godt å komme hjem. Skikkelig sliten og trøtt. Søvn er tydeligvis ikke min beste venn for tiden. Så M og jeg la oss ned en timestid når han kom hjem fra jobb og nå har bestilt take-away. Sulten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 3. juli 2014 #6091 Del Skrevet 3. juli 2014 Tilbake allerede? Fant du noe fint? Jeg skal til London selv, hvilket hotell bodde du på? Kos deg med take-away Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. juli 2014 Forfatter #6092 Del Skrevet 4. juli 2014 Tilbake allerede? Fant du noe fint? Jeg skal til London selv, hvilket hotell bodde du på? Kos deg med take-away Jepp, det holder meg en dag når man reiser alene. Fant masse fint. Både til meg, M, søsteren min og noen andre. Kofferten var stappfull når jeg dro hjem. Bodde på et crappy lite hotell ved Victoria station. Helt greit i forhold til avstand til togstasjonen osv. Sykt trøtt i dag!! Våkner fortsatt kl. 7 hver morgen. Utrolig slitsomt!! Håper det går over snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 5. juli 2014 #6093 Del Skrevet 5. juli 2014 Håper du fikk sove godt i natt. Noen planer for lørdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. juli 2014 Forfatter #6094 Del Skrevet 6. juli 2014 Håper du fikk sove godt i natt. Noen planer for lørdagen? Sov enda dårligere i natt pga været. Også var det så varmt på soverommet. I går skjedde det veldig lite. Var en tur på Alna-senteret for å kjøpe et par ting og kikke litt. Men i dag har vi en rolig og daff søndag på sofaen. Burde kanskje gå ut en liten tur for å få litt frisk luft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 6. juli 2014 #6095 Del Skrevet 6. juli 2014 Hatt en bra søndag? Du har sikkert fått mer ut av dagen enn meg, siden du er så morgenfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. juli 2014 Forfatter #6096 Del Skrevet 7. juli 2014 Og der kom regnværet.... Håper det har sluttet å regne innen jeg skal inn til byen etterpå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. juli 2014 Forfatter #6097 Del Skrevet 10. juli 2014 Utrolig varmt om dagen. I dag står bading og grilling på programmet. Pakke sekken klar og dra rett etter at M er ferdig på jobb. Han har bare i dag og i morgen igjen, så har han ferie i 3 uker. Det skal bli hyggelig å ha ferie sammen. Nå skal jeg prøve å lage milkshake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juli 2014 #6098 Del Skrevet 10. juli 2014 Vi reiser snart på stranda vi og. Kanskje jeg får meg årets første bad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 10. juli 2014 #6099 Del Skrevet 10. juli 2014 Ble det noe bading? Ferskvann eller stranda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. juli 2014 Forfatter #6100 Del Skrevet 11. juli 2014 Oh yes!! Det ble bading i går. Utrolig deilig i denne varmen! Da har endelig M ferie. De neste 3 ukene har vi ferie sammen. Straks lage middag også blir det kino ikveld. Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg