MissStiles Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #6041 Del Skrevet 28. mai 2014 Hatt en grei mandag? Hektisk mandag og tirsdag. Og i dag var det plutselig kjempestille på jobb. Veldig glad når jeg fikk gå kl. 15. Ikveld skal M ut og spise med jobben så da har jeg leiligheten for meg selv. Digg. Også er det fri i morgen. Ingenting er bedre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 29. mai 2014 #6042 Del Skrevet 29. mai 2014 Har du noen planer i dag da? Deilig med fridag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. mai 2014 Forfatter #6043 Del Skrevet 29. mai 2014 Har du noen planer i dag da? Deilig med fridag Det blir nok å rydde og vaske leiligheten litt. Siden vi er noen jenter som skal være her på lørdag og jeg rekker ikke å gjøre rent i morgen. Søsteren til M skal gifte seg til sommeren og utdrikningslaget hennes er på lørdag. Jeg har sagt ja til at vi kan være her hos oss og grille på kvelden. Ellers må man jo nyte litt av det fine været. Sitte ute på balkongen. Men ikveld skal vi på Bryan Adams konsert. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 29. mai 2014 #6044 Del Skrevet 29. mai 2014 Det blir nok å rydde og vaske leiligheten litt. Siden vi er noen jenter som skal være her på lørdag og jeg rekker ikke å gjøre rent i morgen. Søsteren til M skal gifte seg til sommeren og utdrikningslaget hennes er på lørdag. Jeg har sagt ja til at vi kan være her hos oss og grille på kvelden. Ellers må man jo nyte litt av det fine været. Sitte ute på balkongen. Men ikveld skal vi på Bryan Adams konsert. Gleder meg! Bryan Adams?! Er han i Oslo? Jeg elsker musikken hans.. hadde jeg visst det hadde jeg kjøpt meg billett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 29. mai 2014 #6045 Del Skrevet 29. mai 2014 Gøy med konsert! Kos deg på fridagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. mai 2014 Forfatter #6046 Del Skrevet 30. mai 2014 Bryan Adams?! Er han i Oslo? Jeg elsker musikken hans.. hadde jeg visst det hadde jeg kjøpt meg billett Jepp! En av de beste konsertene jeg har vært på. Skikkelig intim konsert! Sitter og hører på sangene hans på Spotify på jobb nå. JEG VIL OGSÅ HA FRI IDAG!!! Tror det blir en veldig rolig dag i dag. Men håper at jeg kanskje kan gå en time før. Trøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. mai 2014 Forfatter #6047 Del Skrevet 30. mai 2014 Hurra for helg!! Rett fra jobb til Tusenfryd. Søsteren til M skal dit for første gang med niesen. Og da ville vi gjerne være med. Det blir nok gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. mai 2014 Forfatter #6048 Del Skrevet 31. mai 2014 Altfor tidlig til å stå opp på en lørdag..... Skal i utdrikningslaget til søsteren til M i dag. Fullt program så det er bare å komme seg opp. Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 31. mai 2014 #6049 Del Skrevet 31. mai 2014 Oj, det var tidlig. Ha det gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #6050 Del Skrevet 1. juni 2014 Skikkelig hyggelig utdrikningslag. Men det ble sent. Var ikke i seng før halv 3 i natt. Drakk ikke mye men er utrolig sliten og trøtt. Akkurat vært ute og syklet en tur. Nå skal jeg kose meg med litt is og sitte på balkongen med en bok. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 1. juni 2014 #6051 Del Skrevet 1. juni 2014 Oj, ble en veldig lang dag i går da. Ha en fin søndag. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. juni 2014 #6052 Del Skrevet 1. juni 2014 Gøy med utdrikningslag! Hvordan var opplegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. juni 2014 Forfatter #6053 Del Skrevet 1. juni 2014 Gøy med utdrikningslag! Hvordan var opplegget? Det kan jeg selvfølgelig fortelle. Først dro vi til Tjuvholmen hvor hun fikk en utfordring. Å ha en zumba time for oss. Også hadde noen av oss med seg badetøy så de som ville tok en dukkert. Også satte vi oss ned for å spise frokost. Deretter dro vi videre til Reptilparken hvir hun fikk holde en del dyr. Hun elsket det! Mens jeg klarer ikke sånt. Så jeg dro bare og så på. Også dro vi opp til Holmenkollen hvor hun fikk sjansen til å prøve Kollensvevet. Hun og en til gjorde det mens vi andre ventet. Dessverre tok det nesten 2 timer før de kom ned. Da måtte vi ringe en taxi for å rekke Oslo Gladiator. Jeg har vært der en gang før og det er kjempegøy. Laget mitt tapte men gøy. Vi avsluttet kvelden/natta med grilling hjemme hos meg. Utroli hyggelig. Vi hadde en tradisjonelle pakkeleken hvor vi alle hadde kjøpt en liten ting og hun skulle gjette hvem det var fra. De første dro rundt 23-00 mens 4 av oss satt til taxien kom kl 2. Veldig hyggelig. Nå er det grilling på balkongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 2. juni 2014 #6054 Del Skrevet 2. juni 2014 Bra mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. juni 2014 Forfatter #6055 Del Skrevet 2. juni 2014 Bra mandag? Ja!! Jeg har hatt besøk av ei venninne. Vi har sittet på balkongen min. Spist pai og drukket vin. Litt brisen. Veldig hyggelig å bare skravle litt. Er alene hjemme. M dro ned til Sørlandet i dag morges mens jeg drar ned etter jobb i morgen. Det blir en kort tur siden jeg reiser hjem torsdag morgen. Men godt å komme seg litt bort og jobbe en dag mindre. Nei, nå må jeg pakke litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. juni 2014 #6056 Del Skrevet 2. juni 2014 Åh, hørtes koselig ut med vin på balkongen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #6057 Del Skrevet 5. juni 2014 Ikke ofte jeg setter på vekking kl 5 men når man har bestilt flyreisen hjem og må rett på jobb så blir det sånn. Dette blir en lang dag. Ikke spist frokost en gang. Og jeg er skikkelig sulten. Se om jeg rekker å spise på flyplassen. Godt at det kun er 2 dager igjen til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 5. juni 2014 #6058 Del Skrevet 5. juni 2014 Klokka 5 er natten i mine øyne. God tur hjem, håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 5. juni 2014 #6059 Del Skrevet 5. juni 2014 Hørtes slitsomt ut å stå opp så tidlig! Nå er det heldigvis bare å holde oppe øya en arbeidsdag til, så er det helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. juni 2014 Forfatter #6060 Del Skrevet 5. juni 2014 Utrolig godt å komme hjem og sette seg ned. Sinnsykt sliten og trøtt. Hektisk dag på jobb i dag. Jeg hadde over 50 mailer som ventet på meg etter fridagen min i går. Så jeg hadde en del å gjøre. Også merket jeg at sjefen min irriterte meg mer og mer. Han gidder ikke å gjøre en eneste ting. Han bare gir alt sammen til meg. Spør liksom ikke om jeg har mulighet til å ta det. Når vi har 2 sykmeldte på jobb, så er det ikke akkurat stille hos meg. Spørs om det blir en tidlig kveld i dag. Selv om jeg gjerne vil ha med meg finalen av PH. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg