juliane Skrevet 13. mai 2014 #6021 Del Skrevet 13. mai 2014 Hørtes ut som en veldig hyggelig tur - og du får øve deg på litt simultanoversetting før dere reiser, så går det nok bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #6022 Del Skrevet 13. mai 2014 Ikke hver dag man får tilbud om å bli med å spise på hotell og gratis konsert. Robbie Williams, here I come!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. mai 2014 Forfatter #6023 Del Skrevet 14. mai 2014 Etter 2 dager med kundearrangement så er jeg utslitt. Det er gøy men slitsomt å komme hjem sent og det blir så sent middag. Gleder meg til å legge meg ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 14. mai 2014 #6024 Del Skrevet 14. mai 2014 Var Robbie Williams-konserten bra? Bare 2 dager til helg! Mindre enn 48 timer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #6025 Del Skrevet 15. mai 2014 Var Robbie Williams-konserten bra? Sånn masse. Konserten hans i Stavanger i fjor var bedre. Men han sang mest fra den nye plata og den har jeg ikke hørt på. Er det mulig å være så trøtt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. mai 2014 Forfatter #6026 Del Skrevet 17. mai 2014 Gratulerer med dagen!! Da er jeg klar til å dra inn til byen. Kjolen passet. Kake ble bakt igår mens M baker en kake til nå. Grillmaten ligger klar. Dette blir nok en bra dag. Sola skinner og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 17. mai 2014 #6027 Del Skrevet 17. mai 2014 Kos deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #6028 Del Skrevet 19. mai 2014 Denne helga gikk fort. 17.mai var fin. En liten tur inn til byen på dagen også grilling med familiene våre. Og det gikk overraskende bra. Foreldrene mine pratet med alle og omvendt. Ikke at jeg var bekymret for det eller kun når det gjaldt faren min siden han er ikke sosial av seg. Det så ut som om alle hadde det hyggelig. Så da kan man gjøre det igjen. Godt å vite. Igår gjorde vi minst mulig. Ryddet det meste etter at alle hadde gått på lørdag. Men det ble en lang sykkeltur og det var fint i det været. Ellers blir det grillrester, kake og sofaen på kvelden. Utrolig stille på jobb for tiden. Og det har det vært lenge nå. Ikke et positvt tegn. Håper bare at det går utover meg siden jeg kom inn i bedriften sist men får se.. Nå er det i hvert fall trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. mai 2014 #6029 Del Skrevet 19. mai 2014 Så koselig at det gikk bra da familiene dere møttes da! Det lover jo godt for fremtidige besøk og den slags Hørtes som en bra 17. mai.-helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. mai 2014 Forfatter #6030 Del Skrevet 20. mai 2014 Kjedelig at jeg ikke fikk vært med på zumba timen igår. Men men.. Da er jeg på vei for å trene før jobb. Snakk om å være trøtt men prøver. Spinning time før jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 20. mai 2014 #6031 Del Skrevet 20. mai 2014 Du får bli med på zumba neste uke Så flink du er som trener før jobb, det er ikke aktuelt for meg, for å si det sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. mai 2014 Forfatter #6032 Del Skrevet 21. mai 2014 Du får bli med på zumba neste uke Så flink du er som trener før jobb, det er ikke aktuelt for meg, for å si det sånn.. Neste gang tenkte jeg at jeg skulle bli med på Body Jam timen siden det er siste gan før timeplanen til Sats endres uken etter. Denne dagen har gått fort. Nå er det hjem og spise middag før vi skal på kino ikveld. Begynner ikke før kl 21 så vi drar nok inntil byen før det for å se etter bryllupsgave til søsteren til M. Spent på hva som står på ønskelista. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. mai 2014 Forfatter #6033 Del Skrevet 22. mai 2014 For en dag. Litt sånn merkelige dager på jobb om dagen. Mange rare henvendelser og spørsmål. Utrolig slitsomt. Godt at det er fredag og helg imorgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. mai 2014 Forfatter #6034 Del Skrevet 23. mai 2014 Endelig helg. Dagen gikk fort på jobb idag. Veldig glad for det. Nå har jeg vært og handlet masse god mat til meg selv. M er i Krsand for å besøke familien sin. Så da er det alenehelg på meg. Litt digg. Ikke lagt noen planer så får se etter hvert om det skjer noe spennende. God helg alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mai 2014 #6035 Del Skrevet 24. mai 2014 Bare et crazy forslag; Du kunne jo brukt helga til å slappe av. Du er hele tiden på farten, og litt avslapping kunne kanskje vært lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. mai 2014 Forfatter #6036 Del Skrevet 24. mai 2014 Bare et crazy forslag; Du kunne jo brukt helga til å slappe av. Du er hele tiden på farten, og litt avslapping kunne kanskje vært lurt? Slappe av alene hele helgen? Nei, jeg klarer ikke å slappe av alene hjemme hele helgen. Jeg må ut og møte venner. Nå har jeg vært i byen en tur. Sliten etter treninga. Og sulten! Lage litt middag før jeg får besøk av ei venninne. Godt at sola kom frem siden jeg inviterte henne for å sitte på balkongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mai 2014 #6037 Del Skrevet 24. mai 2014 Slappe av alene hele helgen? Nei, jeg klarer ikke å slappe av alene hjemme hele helgen. Jeg må ut og møte venner. Nå har jeg vært i byen en tur. Sliten etter treninga. Og sulten! Lage litt middag før jeg får besøk av ei venninne. Godt at sola kom frem siden jeg inviterte henne for å sitte på balkongen. Jeg vet akkurat hva du mener. Kos dere med middag, her blir det en grandis i ovnen. Det er for deilig vær til å lage noe særlig middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 25. mai 2014 #6038 Del Skrevet 25. mai 2014 Hva har du trent i helgen? Var det hyggelig med venninnebesøk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. mai 2014 Forfatter #6039 Del Skrevet 25. mai 2014 Hva har du trent i helgen? Var det hyggelig med venninnebesøk? Ja, var på spinnig igår. Skulle egentlig idag og men det var så godt med en rolig søndagsmorgen. Nja, det var sånn passe hyggelig. Det ble rødvin og ost & kjeks. Masse rødvin på henne og masse prat om kjæresten hennes. De har ikke vært sammen så lenge og det er helt greit å snakke om dem men til slutt ble det liksom bare fokus på han og hvorfor han ikke ville at hun skulle komme til han etter at hun gikk fra meg. Utrolig slitsomt. Jeg hadde gledet meg litt til å skravle med henne og hadde avlyst en avtale for å møte henne siden det var lenge siden sist.. Men angret litt på det. Håper det ikke blir sånn hver gang vi møtes. Men etter å ha hørt på alt om henne og kjæresten skjønte jeg at jeg er glad for at jeg har M og at vi er ferdig med det stadiet. Slemt å si men.. Nå skal jeg nyte resten av søndagen alene før M kommer hjem fra sørlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 26. mai 2014 #6040 Del Skrevet 26. mai 2014 Hatt en grei mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg