MissStiles Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #6001 Del Skrevet 7. mai 2014 Da har vi kommet hjem etter en sykkeltur i skogen. M ble utfordret til å bade av en i vennegjengen sin i går og han sier ikke nei til sånne utfordringer. Så det ble et iskaldt bad på han og en sykkeltur på oss. Frisk luft og sykkeltur er ikke verst på en onsdag. Nå har jeg pakket meg inn i et teppe og koser meg med en varm kopp te for å få varmen i kroppen. Iskaldt ute for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. mai 2014 #6002 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg gjør akkurat det samme nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. mai 2014 #6003 Del Skrevet 7. mai 2014 Huff, jeg krysser bare fingrene for at ingen kommer til å utfordre meg til den derre badinga ... Ble tekopp og pledd etter tur i kveld her. Kaldt om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. mai 2014 Forfatter #6004 Del Skrevet 8. mai 2014 1 dag igjen til helg. Er så klar for helg nå. Spesielt når det er første helga på lenge uten planer. Men ikveld er det konsert. Justin Timberlake. Ingen stor fan men blir sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 8. mai 2014 #6005 Del Skrevet 8. mai 2014 Kjenner også mange som skal på JT i kveld. Håper konserten er bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #6006 Del Skrevet 9. mai 2014 Sinnsykt bra konsert igår!! Vi hadde Golden Circle billetter og det var jeg veldig, veldig glad for!! En av de beste konsertene jeg har vært på!! Under 7 timer til helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. mai 2014 #6007 Del Skrevet 9. mai 2014 Sinnsykt bra konsert igår!! Vi hadde Golden Circle billetter og det var jeg veldig, veldig glad for!! En av de beste konsertene jeg har vært på!! Under 7 timer til helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 9. mai 2014 #6008 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg har tenkt flere ganger at du må være utrolig flink til å prioritere pengene dine, for jeg syns du stadig vekk er ute på noe moro! Konserter, hotellovernattinger, kino, restaurant, ferie ++. Tar gjerne imot tips til hvor du kutter inn for å kunne gjøre så mye gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 9. mai 2014 #6009 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg har tenkt flere ganger at du må være utrolig flink til å prioritere pengene dine, for jeg syns du stadig vekk er ute på noe moro! Konserter, hotellovernattinger, kino, restaurant, ferie ++. Tar gjerne imot tips til hvor du kutter inn for å kunne gjøre så mye gøy! Tror MissStiles er veldig heldig! Hun vinner i hvertfall ting veldig ofte synes jeg. Kjempemisunnelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #6010 Del Skrevet 9. mai 2014 Hehe, dere er morsomme. Jeg har nok ikke bedre enn dere. Men bestiller jo konsertbilletter med en gang de legges ut for salg og det er jo gjerne 3-6 måneder i forveien. Prøver å spare så godt jeg kan. Men jeg bruker hellee penger på opplevelser enn småting her og der. Og så lenge jeg har råd og mulighet, nyter jeg den friheten. Den dagen barn kommer i bilder, blir det nok annerledes. Da var det helg! Godt å kunne gå litt før. Det ser mørkt ut ute så det blir nok en rolig hjemmekveld idag! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 9. mai 2014 #6011 Del Skrevet 9. mai 2014 Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 10. mai 2014 #6012 Del Skrevet 10. mai 2014 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #6013 Del Skrevet 10. mai 2014 Det er sol ute!! På vei ut døra for å gå på trening. Godt å starte lørdagen med en spinningtime. Det blir tungt siden jeg ikke har vært på spinning siden dagen før vi dro til USA i påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. mai 2014 Forfatter #6014 Del Skrevet 10. mai 2014 Østerrike vant!! Utrolig gøy!! Jeg har allerede sagt til moren min at jeg vil reise dit i mai neste år. Trenger bare å bestille flybilletter når de legger ut datoen for finalen også kan jeg bo hos familien min. Hvis finalen er i Wien da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 11. mai 2014 #6015 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Kan tenke meg du ble glad da Østerrike vant Gayere enn Conchita blir det ikke! Syns showet var bra. Rolig søndag på deg? Endret 11. mai 2014 av Anastasia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. mai 2014 Forfatter #6016 Del Skrevet 11. mai 2014 Kan tenke meg du ble glad da Østerrike vant Gayere enn Conchita blir det ikke! Syns showet var bra. Rolig søndag på deg? Veldig rolig søndag. Sov lenge, spiste frokost, dro innom foreldrene mine og bare slappet av med TV-serier. Synd det er jobb allerede imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #6017 Del Skrevet 13. mai 2014 Til helga skal foreldrene våre møtes. Vi har invitert til grilling & kake hos oss på 17.mai. Usikker på om alle kommer men merker at M er nervøs og stresser. Det er jo en BIG DEAL at foreldrene våre skal møtes men jeg er ikke bekymret. Tror i hvert fall at mødrene våre kommer til å komme overens. Men det er mye som skal gjøres før lørdag. Igår handlet vi inn altfor mye grillmat. Idag skal jeg starte med å vaske og rydde leiligheten. Vil helst ikke vente med det til kvelden før. Også tenkte jeg at jeg skulle bruke fredag kveld til å bake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 13. mai 2014 #6018 Del Skrevet 13. mai 2014 Så spennende da. Våre foreldre møtte hverandre tidligere i vår og det gikk fint. Var nervøs selv, spesielt fordi jeg bekymret meg for språkproblemer og fordi pappa har en tendens til å være litt teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 13. mai 2014 #6019 Del Skrevet 13. mai 2014 Så spennende at foreldrene deres skal møtes! Det kommer sikkert til å gå veldig bra. Våre foreldre har fremdeles ikke møtt hverandre etter 4.5 år, og mamma maser hele tiden om at hun syns det er på tide. Det er jo forsåvidt det altså, men det er ikke så lett når de bor 9 timers kjøring fra hverandre og vi et sted sånn på midten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. mai 2014 Forfatter #6020 Del Skrevet 13. mai 2014 Ikke nok med det.... M skal være med til Østerrike i sommer. Bestefaren min fyller 90år og da spurte jeg om han kunne tenke seg å bli med. Og i helga bestilte vi flybillett til han. Synes det er sporty gjort av han å bli med. Spesielt når alle snakker tysk men jeg tror ikke det blir så mange flere anledninger. Gleder meg til å vise han rundt i Wien og hvor jeg har tilbrakt mye av barndommen og feriene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg