Gjest Anastasia Skrevet 2. mai 2014 #5981 Del Skrevet 2. mai 2014 Sitter og planlegger sommerferien.. Jeg har sett på flybilletter, hoteller osv i hele dag. Blir gal! Vi har kun en uke vi kan reise bort også har vi sagt hele tiden at vi ikke skal reise til Tyrkia igjen. Siden jeg har vært der 2 år på rad og M har vært der 3 år på rad. Da frister det ikke en gang til men... de billigste turene jeg finner, er nemlig til Tyrkia. Så kanskje det blir Tyrkia i år igjen.... Hva med Mallorca? Utrolig fint der altså. Ofte billigbilletter også Jeg skal se The Other Woman neste uke, ble inspirert av deg! Kos deg på kino! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #5982 Del Skrevet 2. mai 2014 Hva med Mallorca? Utrolig fint der altså. Ofte billigbilletter også Hvor på Mallorca da? Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 2. mai 2014 #5983 Del Skrevet 2. mai 2014 Hvor på Mallorca da? Tips? Jeg bodde i Cala Mayor rett ved Palma (5 min å kjøre). Kjempekoselig sted og nydelig strand! Jeg bodde her: http://www.booking.com/hotel/es/dali.no.html?aid=320519;label=cala-major-aDVdTCJiNVYaOuxZRxDnhwS5341619765%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap2%3Aac%3Aap1t2%3Aneg;sid=d85a22117fcbde92dad170ec927d825f;dcid=4 Ville unngått Magaluf ellers finnes det massevis av flotte steder å dra til der altså! Jeg likte meg veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. mai 2014 #5984 Del Skrevet 3. mai 2014 Gratulerer med side 300! Ikke dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #5985 Del Skrevet 3. mai 2014 Da er jeg klar for en aldri så liten jentetur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mai 2014 #5986 Del Skrevet 3. mai 2014 Hvor skal du reise denne gangen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #5987 Del Skrevet 3. mai 2014 Hvor skal du reise denne gangen da? Vi fikk en gavekort på gratis overnatting forrige helg for en natt for 2 personer på Quality hotellet i sarpsborg i mai. Nettopp badet litt og nå skal vi dusje og gjøre oss klare til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 3. mai 2014 #5988 Del Skrevet 3. mai 2014 Håper du har det fint på jentetur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. mai 2014 Forfatter #5989 Del Skrevet 4. mai 2014 Godt å komme hjem tidlig sånn at man kan nyte resten av søndagen hjemme. Fint vær ute men det er ikke så varmt. Lurer på om vi skal grille til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. mai 2014 Forfatter #5990 Del Skrevet 5. mai 2014 Vurderer å droppe treninga idag. Er så sinnsykt trøtt!! Drømte et eller annet ubehagelig og rart i natt. Sov dårlig etter det. Frister bare å dra hjem og sove litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. mai 2014 #5991 Del Skrevet 5. mai 2014 Snaaart ferdig med brev! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 5. mai 2014 #5992 Del Skrevet 5. mai 2014 Hvor på Mallorca da? Tips? Viva Bahia i Alcudia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #5993 Del Skrevet 6. mai 2014 Viva Bahia i Alcudia. Takk for tipset! Hvordan var ferieturen med kjæresten din? Hadde dere en fin tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 6. mai 2014 #5994 Del Skrevet 6. mai 2014 Takk for tipset! Hvordan var ferieturen med kjæresten din? Hadde dere en fin tur? Det var en av mine beste turer. Første gang på Kanariøyene for oss begge. Masse fotturer i fjell og på strender, bilturer, dyreparken og kveldsturer. Oh, vi var i paradis! ... Med solbrente ansikter begge to )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 6. mai 2014 #5995 Del Skrevet 6. mai 2014 Er Mallorca en del av Kanariøyene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #5996 Del Skrevet 6. mai 2014 Er Mallorca en del av Kanariøyene? Du stiller et veldig godt spørsmål.. Usikker... Nå har vi funnet 3 hoteller på 3 ulike steder som det står mellom. Bare å bestemme seg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 6. mai 2014 #5997 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg er veldig usikker på hva vi gjør i sommer selv. Har bare to uker fri og tenker egentlig å ta en sydentur rundt oktober, slik som vi gjorde i fjor og da blir det ingen store sprell i sommerferien. Vi gifter jo oss også, så får prøve å holde pengebruken litt nede. Har du noen forslag til europeiske storbyer som kan være fint for noen dager i juli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 6. mai 2014 #5998 Del Skrevet 6. mai 2014 Mallorca er ikke en del av Kanariøyene, nei. Ingen ferieplaner foreløpig her heller, venter og ser om jeg får fortsette i jobben fra september før vi bestemmer oss... Hvilke steder står det mellom da? Kanskje vi kan hjelpe hvis noen av oss har vært samme sted? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. mai 2014 Forfatter #5999 Del Skrevet 6. mai 2014 Idag har jeg sett litt på flybilletter til ulike storbyer i Europa. Ikke mange billig billetter igjen. Så jeg tror vi gjør det veldig enkelt å dra på charterferie. Spesielt etter USA turen. Heller spare til en litt mer spennende tur til neste år. Det står mellom et all inclusive (voksenhotell) hotell i Side (tyrkia), et leilighetshotell Sa Coma (mallorca) og et luksushotell i Las Meloneras (gran canaria). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 6. mai 2014 #6000 Del Skrevet 6. mai 2014 Kortet kom idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg