MissStiles Skrevet 22. april 2014 Forfatter #5961 Del Skrevet 22. april 2014 Welcome back! Hvorfor tok det så lang tid å reise hjem igjen? Orlando er vel en 10-12 timers flytur? Håper formen er bra og at du har fått sovet ut hvertfall Er jo ikke så verst vær her heller for tiden. Fordi vi mellomlandet 2 ganger. Begge veier. Reisen tok lengre tid til USA enn tilbake. Formen kunne vært bedre. Helt utslitt i dag. Helt syk dag på jobb i dag. Såååå mye å gjøre!! Og nå ligger jeg her på sofaen. Det klør i halsen og vondt i hodet. M mener at det kanskje ble litt for mye air-condition på rommet. Han kan nok ha rett i det. Han ville ha den på HELE tiden mens jeg synes det var kaldt. Det er bare å få i seg C-vitaminer og slappe av. Nå lukter det grillmat utenfor... Naboen griller vel igjen.... VI MÅ KOMMER OSS UT OG KJØPE GRILL & UTEMØBLER!! Helst i løpet av uka.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. april 2014 #5962 Del Skrevet 22. april 2014 Nå som du er tilbake skal jeg skrive brev til deg. Håper du ikke blir syk, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. april 2014 Forfatter #5963 Del Skrevet 23. april 2014 Hodepine, fryser og vondt i halsen... Vil bare krype under dyna igjen.. Men vi er kun 2 stk på kontoret idag.. Gå innom apoteket.. Har ikke tid til å bli syk nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. april 2014 #5964 Del Skrevet 23. april 2014 ikke bra! Godt det går mot helg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 23. april 2014 #5965 Del Skrevet 23. april 2014 Er farlig med aircondition. Jeg blir alltid syk av det. Men var turen bra? Ble det noe shopping og amusement parks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 23. april 2014 #5966 Del Skrevet 23. april 2014 Fortell om turen daaaaa! God bedring med sjuka forresten, håper du ikke blir noe verre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. april 2014 Forfatter #5967 Del Skrevet 24. april 2014 Er farlig med aircondition. Jeg blir alltid syk av det. Men var turen bra? Ble det noe shopping og amusement parks? Litt stille på jobb nå så da kan jeg fortelle om turen... Orlando var veldig bra. Vi storkoste oss hele uka. Søndag reiste vi og den dagen forsvant til reising. Vi var frem på hotellet ved 20:30. Jeg hadde jo bestilt bil som skulle hente oss på flyplassen. Det var vi veldig glad for begge to. En Luxury SUV med sjåfør er aldri galt når man er sliten etter en hel dag med reising. Vi bodde på et Radisson Blu hotel. Helt OK hotel. I etterkant er vi nok enig i at vi heller burde bestilt et hotell i nærheten av Disney eller Universal Studios. Men vi fikk en god pris for de 7 nettene. Bare huske på at vi neste gang gjerne betaler litt for mer å bo nærmere. Mandag hadde vi ingen planer. Men vi bestemt oss fort for å dra til Sea World. Det var veldig fint vær den dagen så vi koste oss i den parken. Veldig lite mennesker så.... Vi var på hval & delfin show. Veldig bra! Tirsdag hadde vi forhåndsbestilt billetter til Universal Studios. Vi hadde en veldig fin dag i parken, bortsett fra at det begynte å regne på ettermiddagen. Vi ble klissvåte begge to. Ikke så digg å gå rundt i våte klær. Men det tørket fort. I den ene parken var det veldig mange 3d & 4d attraksjoner. M elsker det!! Så han var veldig fornøyd. Onsdag dro vi på shopping på et outlet senter med 200 butikker. Vi handlet masse begge to. Både joggesko, pensko (til meg), veske, treningstøy, 2 kjoler, flere skjørt ++++ Vi kom tilbake til hotellet med ganske mange poser. På kvelden hadde jeg ordnet med basketball billetter til oss. Orlando Magic vs. Indiana Pacers. Utrolig morsom opplevelse. Torsdag var dag 2 i Universal Studios. Siden det er 2 parker. Denne dagen besøkte vi Harry Potter land. Utrolig morsomt. Men ikke så morsomt å stå i kø i 1,5 time men absolutt verdt det. Veldig gøy å gå gjennom Hogwarts. Fredag dro vi til Disney World - Magic Kingdom. Dette er min 3. Disney park så jeg merket fort at jeg er litt lei. Det er ofte det samme overalt. Og her var det MYE mer mennesker. Men de hadde bygd en ny del med hus & slott fra "Skjønnheten & udyret" og det var utrolig flott. Vi dro tidlig hjem denne dagen pga regn og torden. Lørdag var siste dagen vår. Vi begynte å pakke og fant fort ut at vi måtte ha en bag/koffert til. Så vi reiste med 15 ekstra kg. Vi slappet av et par timer ved bassenget selv om det var skyer og sol. Vi ble solbrente allikevel.. På kvelden dro vi på kino og bare tok det med ro. Søndag ble vi hentet ved 13 tiden av en luxury sedan. Utrolig stillig. Vi kjørte faktisk sånne biler hver dag siden de hadde en avtale med hotellet. Utrolig hyggelig sjåfører. M pratet alltid masse med dem. Så vi hadde en veldig bra tur. Men været kunne vært bedre. De vi snakket med, mente at det ikke pleide å regne så mye i april. Men det var jo 20-25 grader hver dag selv om det ikke var sol. Så varmt var det jo.. Men jeg skulle gjerne vært litt brunere.. M ble i hvert fall forelsket i USA (første gangen hans) og ville begynne å planlegge neste turen. Men nå får jeg jobbe litt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 25. april 2014 #5968 Del Skrevet 25. april 2014 Så flott at dere hadde en fin tur, veldig gøy å lese om den jeg var også noen dager i Orlando for noen år siden og likte det veldig godt! Snart helg hva er planene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. april 2014 Forfatter #5969 Del Skrevet 26. april 2014 Snart helg hva er planene? Jeg kom hjem fra Norefjell for et par timer siden. Dro opp dit i går etter jobb. Det var et arrangement via jobben. Tok med meg en venninne. Utrolig gøy tur. Først var det 5-kamp. Så 3-retters middag med underholdning. Synd det ikke var tid til spa-behandling. Neste gang! Det blir en rolig kveld i dag.. Det har jeg ikke noe imot.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. april 2014 Forfatter #5970 Del Skrevet 28. april 2014 Det var godt å trene igjen. Sjelden jeg sier det men.. Ikke trent på nesten 3 uker. Godt å bevege seg litt mer igjen. Skal prøve å gå en tur eller sykle i løpet av uka og. Må jo nyte det så lene været er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 28. april 2014 #5971 Del Skrevet 28. april 2014 Hva trente du i dag da? Er meldt kaldt resten av uka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. april 2014 Forfatter #5972 Del Skrevet 29. april 2014 Hva trente du i dag da? Er meldt kaldt resten av uka.. Zumba. Skikkelig kul og morsom instruktør. Jon et eller annet. Vært på timene hans før? Idag skal vi ut og se på grill & utemøbler. Jeg har bestemt meg for å ikke dra hjem før vi har kjøpt noe. Ikke at vi har bestemt oss helt hva vi skal ha men... Vi har spurt om kjørehjelp fra faren min så da er det greit å vite hva man skal ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 29. april 2014 #5973 Del Skrevet 29. april 2014 Zumba. Skikkelig kul og morsom instruktør. Jon et eller annet. Vært på timene hans før? Idag skal vi ut og se på grill & utemøbler. Jeg har bestemt meg for å ikke dra hjem før vi har kjøpt noe. Ikke at vi har bestemt oss helt hva vi skal ha men... Vi har spurt om kjørehjelp fra faren min så da er det greit å vite hva man skal ha.. Jaaaaa Jon er SÅ flink! Hvor har han timer nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. april 2014 Forfatter #5974 Del Skrevet 29. april 2014 Jaaaaa Jon er SÅ flink! Hvor har han timer nå? Akersgata for det meste tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. april 2014 Forfatter #5975 Del Skrevet 30. april 2014 Da er jeg hjemme etter en fin dag. Først møtte jeg ei venninne etter jobb. Vi spiste middag og pratet litt. Så møtte jeg en annen venninne. Vi var på kino. Ladies Night og førpremiere av en jentefilm. The Other Woman. Morsom film!! Nå nyter jeg stillheten i leiligheten. M er hos en kamerat og drikker. Han har allerede advart meg om at han ikke kommer hjem edru. Da får jeg kanskje senga for meg selv i natt... Det blir godt med fridag i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 1. mai 2014 #5976 Del Skrevet 1. mai 2014 The Other Woman må jeg se Den er jo veldig relevant for meg hehe. Har du gjort noe gøy i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #5977 Del Skrevet 1. mai 2014 The Other Woman må jeg se Den er jo veldig relevant for meg hehe. Har du gjort noe gøy i dag da? Kan anbefales! Vi lo hele tiden Det har vært en rolig dag. Sov lenge. Spiste en god frokost. Så satte vi sammen grillen og utemøblene. Også grillet vi pølser til middag. Utrolig digg! Synd jeg må jobbe i morgen men godt det er helg etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. mai 2014 #5978 Del Skrevet 1. mai 2014 Jeg angrer litt på at jeg ikke ba meg fri i morgen ... men det er heldigvis bare en eneste dag, så er det helg igjen! Noen morsomme helgeplaner da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #5979 Del Skrevet 1. mai 2014 Sitter og planlegger sommerferien.. Jeg har sett på flybilletter, hoteller osv i hele dag. Blir gal! Vi har kun en uke vi kan reise bort også har vi sagt hele tiden at vi ikke skal reise til Tyrkia igjen. Siden jeg har vært der 2 år på rad og M har vært der 3 år på rad. Da frister det ikke en gang til men... de billigste turene jeg finner, er nemlig til Tyrkia. Så kanskje det blir Tyrkia i år igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #5980 Del Skrevet 2. mai 2014 Heeeeeeelg!! Ikveld blir det kino. Den nye spiderman filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg