MissStiles Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #5921 Del Skrevet 28. mars 2014 Har dere ulik filmsmak, eller er begge bestemt på at dere vil se hver deres film? Det står mellom 12 years a slave, American Hustle og Wolf of Wall Street. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 28. mars 2014 #5922 Del Skrevet 28. mars 2014 12 years a slave er fantastisk, wolf of wall street var morsom de første to timene, men da begynte det å bli litt mye sex og drugs for meg. American Hustle har jeg lyst til å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #5923 Del Skrevet 29. mars 2014 12 years a slave er fantastisk, wolf of wall street var morsom de første to timene, men da begynte det å bli litt mye sex og drugs for meg. American Hustle har jeg lyst til å se! Det ble ikke noe kino. Vi var for slitne begge to. I dag har vi vært ute og syklet. Vi kjøpte begge ny sykkel i fjor men ikke fått brukt den like mye. Det var tungt men det gikk fint. Vi tok en kjapp tur innom Ikea og Skeidar for å se på utemøbler. Kjøpte et par småting før vi handlet litt til ikveld. Jeg får besøk av et par venninner. Vi skal kose oss med vin, ost & kjeks. Det blir hyggelig med en jentekveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 31. mars 2014 #5924 Del Skrevet 31. mars 2014 Bra helg? Skal du trene denne uka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. mars 2014 Forfatter #5925 Del Skrevet 31. mars 2014 Bra helg? Skal du trene denne uka? Bortsett fra at jeg var fyllesjuk igår så var det en bra helg. Kan ikke klage når det er så fint vær. Skal ut og se på utemøbler nå etter middag. Håper vi finner noe snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 31. mars 2014 #5926 Del Skrevet 31. mars 2014 Nok å drikke i helga altså? Var fint med bra vær i helga ja, våren er på vei Hatt en grei mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 31. mars 2014 #5927 Del Skrevet 31. mars 2014 Fant dere noen fine utemøbler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. april 2014 Forfatter #5928 Del Skrevet 1. april 2014 Nok å drikke i helga altså? Var fint med bra vær i helga ja, våren er på vei Hatt en grei mandag? Rødvin hørtes ut som en god idè på lørdag men ikke på søndag. Men lenge siden jeg har hatt det så gøy. Og jeg drikker sjelden så da er det lov. Fant dere noen fine utemøbler? Nå har vi vært på Ikea, Skeidar, A-møbler og på jobben til M. På lørdag fant vi et billig sett med bord + 4 stoler for 900kr på Ikea og jeg tenkte at det kommer vi til å ta. Men i går fant vi en sofagruppe som man kan sette sammen i deler og vi falt litt for den. Men vi klarer ikke å bestemme oss om vi skal bruke så mye penger på utemøbler og grill nå. Spørsmålet er om vi heller skal bruke mindre penger på et bord + 4 stoler sånn at vi kan spise middag ute eller ha en sittegruppe hvor man evt. ikke kan spise middag pga at sofaen tar stor plass og det vil kun være plass til et lite bord. Hm.. Vi skal tenke litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 1. april 2014 #5929 Del Skrevet 1. april 2014 Er det mye fint innen utemøbler for tiden da? Trenger noe nytt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. april 2014 Forfatter #5930 Del Skrevet 4. april 2014 Ikke bra å bli vekket av vekkeklokka idag tidlig.. Når man tror at det er lørdag.. Jaja, bare 8 timer til helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 4. april 2014 #5931 Del Skrevet 4. april 2014 Endelig fredag! Skjer det noe gøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. april 2014 Forfatter #5932 Del Skrevet 5. april 2014 Endelig fredag! Skjer det noe gøy? Godt å våkne uten vekkeklokke. Det trengte jeg. I går var vi på kino og så Non-stop som var overraskende spennende. Vi gjorde en feil og så traileren før vi dro på kino. Den avslører litt for mye men allikevel så synes jeg den var bra. Nå er det straks frokosttid. Også spinning. Ikke vært på trening de siste 2 ukene. Ikke bra. Så det blir nok tung økt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 5. april 2014 #5933 Del Skrevet 5. april 2014 Hvordan gikk treninga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. april 2014 Forfatter #5934 Del Skrevet 5. april 2014 Hvordan gikk treninga? Veldig tungt. Sikkert 4 uker siden jeg var på spinning sist så det var tungt. Nå har vi vært og handlet et par ting til USA turen. Bare 1 uke igjen til vi reiser. Gleder oss mer og mer til påskeferien. Vi trenger virkelig ferie nå. Bare slappe av og få litt sol på kroppen. Ikveld skal vi på spillekveld hos søsteren til M. Det blir nok hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 6. april 2014 #5935 Del Skrevet 6. april 2014 Du er heldig som skal ut og reise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. april 2014 Forfatter #5936 Del Skrevet 6. april 2014 Du er heldig som skal ut og reise! Du skal jo ut og reise om 60 dager. Herlig med en rolig søndag. Ingen planer. Bare slappe av og nyte dagen! Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. april 2014 Forfatter #5937 Del Skrevet 7. april 2014 Da var det mandag igjen. Siste uka før påske. Teller ned.. Dette kan bli en spennende dag. Fortsatt ikke avgjort om det blir streik i hotellbransjen eller ikke. Bare vente og se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. april 2014 #5938 Del Skrevet 7. april 2014 Visste ikke at dere var i fare for streik. Heldig du som skal til USA altså! Det blir sikkert helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. april 2014 Forfatter #5939 Del Skrevet 7. april 2014 Visste ikke at dere var i fare for streik. Heldig du som skal til USA altså! Det blir sikkert helt fantastisk! Heldigvis ble det ikke streik. Det har vært en hektisk dag men kunne blitt verre om det ble streik. Straks ferdig på jobb. Da skal jeg rett på trening. Idag skal jeg prøve zumba for første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 7. april 2014 #5940 Del Skrevet 7. april 2014 Heldigvis ble det ikke streik. Det har vært en hektisk dag men kunne blitt verre om det ble streik. Straks ferdig på jobb. Da skal jeg rett på trening. Idag skal jeg prøve zumba for første gang. Zumba på spektrum eller? Hva syns du? For min del ble timen altfor vanskelig også var det dårlig plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg