MissStiles Skrevet 13. mars 2014 Forfatter #5881 Del Skrevet 13. mars 2014 Kult at du også skal til Trondheim da Hva skal du der? Jeg skal besøke bestevenninna mi. Vanligvis pleier jeg å bo hos henne fra lørdag til søndag men denne gang passet det ikke. Så da bor jeg på hotell hele helgen og møter henne i byen i stedet. Ikke sett henne siden mai i fjor så det blir nok hyggelig å treffes igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 14. mars 2014 #5882 Del Skrevet 14. mars 2014 Ha en fin tur til Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #5883 Del Skrevet 16. mars 2014 Nå skal det bli godt å komme hjem. Sinnsykt sulten. Rakk ikke frokosten på hotellet så skal lage mat med en gang. Også sove litt. Kun sovet 6 timer igår og idag. Ikke akkurat uthvilt etter helgens tur. Så tror det blir en lat søndag og legge seg tidli kveld. Men veldig hyggelig tur, bortsett fra all snøen som kom igår. Jeg fikk shoppet litt igår og møtt venninna mi og hennes to barn. Får ikke akkurat mindre lyst på barn når jeg er sammen med barna hennes. Jaja, ha en fin søndag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 16. mars 2014 #5884 Del Skrevet 16. mars 2014 Bra du hadde en fin tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. mars 2014 Forfatter #5885 Del Skrevet 16. mars 2014 Ingen av oss orker å lage middag i dag. Peppes pizza bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. mars 2014 #5886 Del Skrevet 16. mars 2014 Jeg har skikkelig lyst på kebab men står allikevel og varmer opp restemat fra fredagen. Ikke det som frister men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. mars 2014 Forfatter #5887 Del Skrevet 17. mars 2014 Hurra, da ser det ut som om det blir en Stavanger tur på meg på fredag. For lenge siden meldte jeg meg på en visningstur via jobben men det var blitt fullt. Idag så fikk vi en tlf om at det var et par ledige plasser allikevel.. Og da spurte jeg sjefen om jeg fikk lov å reise. Jada! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 17. mars 2014 #5888 Del Skrevet 17. mars 2014 Åh, Stavanger er så gøy! Blir moro da Syns du reiser mye for tiden jeg, du er heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #5889 Del Skrevet 18. mars 2014 Hurra!! Fikk 3 pakker i posten i dag. I tillegg til at jeg fikk en hentelapp til. Gleder meg til å prøve klærne!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 19. mars 2014 #5890 Del Skrevet 19. mars 2014 Hurra!! Fikk 3 pakker i posten i dag. I tillegg til at jeg fikk en hentelapp til. Gleder meg til å prøve klærne!! Hvilke klær har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #5891 Del Skrevet 19. mars 2014 Hvilke klær har du kjøpt? 2 kjoler (passet ikke), 1 bukse (passet nesten perfekt), 2 bikinier (den ene ble godkjent av M). Glemte å ta med den siste hentelappen så spørs om jeg tar en gåtur etterpå for å hente pakken. Må få sendt tilbake det jeg ikke skal ha før helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #5892 Del Skrevet 20. mars 2014 Ble litt irritert på en kollega av meg i stad.. På tirsdag hadde vi beskjed av noen selgere og de hadde med seg den store marsipan kaken. Veldig god. I går sa en av de andre at hun ene kunne ta med seg resten av kaken hjem siden hun skulle ha selskap hjemme. Hun gikk rundt på kontoret og spurte alle om det var greit. Når hun kom til meg, så sa jeg jada, bare ta den med. Jeg er glad hvis jeg slipper å se den kaken hver gang jeg åpner kjøleskapet også har jeg spist for mye kake hjemme og, pga M sin bursdag. Også tolker hun det som om at hun skal skjære av et stykke til meg siden det hørtes ut som om jeg ville ha mer kake. Herregud, hvor sier jeg det?! Jeg vil ikke ha kake fordi jeg prøver å gå ned litt i vekt men jeg vil ikke si til alle på jobb at jeg prøver å slanke meg. Så hun lot et STORT stykke med kake stå igjen til meg. Litt irritert siden jeg sa at jeg ikke ville ha. Kanskje ta med til M? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. mars 2014 Forfatter #5893 Del Skrevet 20. mars 2014 Nå hadde jeg flaks. Vanligvis når jeg skal shoppe sko, så finner jeg aldri noe. Men allerede i første butikk, fant jeg et par sko. Nå er det bare å komme seg hjem. Spise middag. Og pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 20. mars 2014 #5894 Del Skrevet 20. mars 2014 Gøy med shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 20. mars 2014 #5895 Del Skrevet 20. mars 2014 Ja, så gøy med shopping ble det kake på M? Ser problemet, jeg vil heller ikke at folk skal vite det fordi jeg ikke vil at de skal fokusere på det når de tenker på meg…. God tur til Stavanger, nydelig by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 20. mars 2014 #5896 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg prøver meg på 5:2 uten av kollegene skal finne det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. mars 2014 Forfatter #5897 Del Skrevet 21. mars 2014 Da sitter jeg på flybussen. Tidlig. Vekkeklokka ringte allerede kl 4.45. Veldig spent på turen. Jeg kjenner jo ingen som skal være med. Også var jeg veldig usikker på hva jeg skulle pakke. Så både pakket fin bukse + fine topper og en kjole. Men veldig gøy at jeg endelig får reise på en sånn visningstur. Også er det kjeden jeg jobbet i før og da vet jeg at det blir bra. Ha en fin fredag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 21. mars 2014 #5898 Del Skrevet 21. mars 2014 En del reising på deg om dagen! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. mars 2014 Forfatter #5899 Del Skrevet 23. mars 2014 Nå skal det bli godt å komme hjem. Etter 2 hektiske dager. Det blir nok en rolig søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. mars 2014 #5900 Del Skrevet 23. mars 2014 Rolige søndager er de beste... Hatt en fin tur til Stavanger da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg