MissStiles Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #5821 Del Skrevet 21. februar 2014 Ny skibukse = check Kun 2 timer igjen til helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #5822 Del Skrevet 21. februar 2014 Klar for Beitostølen! God helg alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 24. februar 2014 #5823 Del Skrevet 24. februar 2014 Håper dere hadde en fin og produktiv helg på Beitostølen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #5824 Del Skrevet 24. februar 2014 Håper dere hadde en fin og produktiv helg på Beitostølen? Beitostølen var både bra og dårlig. Det ble 2 skiturer på oss. Men veldig lite søvn pga harde og vonde senger. Aldri hatt så vondt i nakken før. Au!! Også ble jeg dårlig av et eller annet på lørdag. Så formen ødela deler av helgen. Ikke så bra. Men vi prøvde å ha det hyggelig uansett. Allikevel var vi ganske slitne når vi kom hjem i går kveld. Jeg la meg allerede kl. 21:30. Fortsatt rolig på jobb. Det har det vært i hele februar. OL og vinterferie har noe med det å gjøre, sier sjefen. Nå er OL over men fortsatt vinterferie andre steder i landet. Innmari vanskelig å selge noe for tiden. Litt frustrerende.. I dag burde jeg egentlig trent men det eneste som frista, var å komme seg hjem og ligge på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. februar 2014 #5825 Del Skrevet 24. februar 2014 Takk for brev og blader! Du får tilsvarende i retur. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #5826 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg sliter med å komme i gang med treninga igjen etter at jeg var dårlig. Ikke trent på 2 uker. Null motivasjon til å trene. Kan det ikke bli lysere og vår snart?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 25. februar 2014 #5827 Del Skrevet 25. februar 2014 Dårlig med trening her også.. du får henge med i morgen om du har lyst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 25. februar 2014 #5828 Del Skrevet 25. februar 2014 Skjønner at det er kjipt å komme i gang igjen, vil anbefale å bare starte med en helt rolig eller kort økt. Få opp pulsen litt og kjenne hvor deilig det er. I dag var dørstokkmila nesten for lang her, men jeg trente i det minste litt - og alt er bedre enn ingenting Og så har du jo absolutt trent hvis du har gått på ski da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. februar 2014 #5829 Del Skrevet 26. februar 2014 I morges begynte jeg å lese Fasandreperne. Bare kommet til side 30. Hvordan likte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #5830 Del Skrevet 27. februar 2014 I morges begynte jeg å lese Fasandreperne. Bare kommet til side 30. Hvordan likte du den? Jeg har ikke lest i den boka på sikkert 2 uker. Den boka klarte ikke å fenge meg like mye som den første boka. Kommet til side 105. Hvordan var Flaskepost fra P boka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. februar 2014 #5831 Del Skrevet 27. februar 2014 Den var veldig bra, den og. Har snart lest alle bøkene hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #5832 Del Skrevet 27. februar 2014 Den var veldig bra, den og. Har snart lest alle bøkene hans. Jeg så at han har kommet ut med en ny bok. Kanskje bruke gavekortet mitt på å kjøpe den? Vente til den kommer ut i pocket. Lettere å ha i veska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. februar 2014 #5833 Del Skrevet 27. februar 2014 Alfabethuset? I følge ei venninne som jobber på Ark er ikke den ny, men det er en ny utgivelse av en allerede utgitt bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #5834 Del Skrevet 27. februar 2014 Alfabethuset? I følge ei venninne som jobber på Ark er ikke den ny, men det er en ny utgivelse av en allerede utgitt bok. Ja.. Hm, det visste jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. februar 2014 #5835 Del Skrevet 27. februar 2014 Ikke jeg heller. Dessuten var det utrolig lite spennende info jeg kom med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #5836 Del Skrevet 27. februar 2014 Da har jeg meldt meg på Piloxing på sats. Ikke prøvd den timen før så spent på hva det er. De siste to dagene har jeg trent hjemme. Fungerer helt greit men føler ikke at jeg får så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 27. februar 2014 #5837 Del Skrevet 27. februar 2014 Lurer på hva piloxing er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 27. februar 2014 #5838 Del Skrevet 27. februar 2014 Bra piloxing? Jeg føler ikke det er såå effektiv trening men helt greit Savner kickboxing-timene på sats. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. februar 2014 Forfatter #5839 Del Skrevet 27. februar 2014 Lurer på hva piloxing er... Piloxing er en kombinasjon av Pilates og Boxing. Verken prøvd Pilates eller Boxing før. Men positivt overrasket over timen. Kanskje jeg går på den neste uke og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. februar 2014 Forfatter #5840 Del Skrevet 28. februar 2014 Må bare fortelle.. Vi har fått en invitasjonen på jobb om å bli med på en 4 dagers tur til Nord-Norge. Jeg har lyst til å bli med på den turen men kun en av oss som kan reise. Tror ikke det blir meg som drar men jeg vil liksom ikke si det høyt siden jeg kun har vært her i 1 år. Jeg vil!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg