Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Så flink du er til å trene. Jeg hadde planer om det men måtte til byen og ordne masse greier. Skal du trene til uka?

Ja, jeg skal trene i morgen. Ellers vet jeg ikke enda. Du da?

Da har familien min reist. Veldig hyggelig. Og kaken til M var veldig god. Liker å ha en kjæreste som baker. :laugh: Men nå skal det bli deilig å slappe av resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anastasia

Ja, jeg skal trene i morgen. Ellers vet jeg ikke enda. Du da?

Da har familien min reist. Veldig hyggelig. Og kaken til M var veldig god. Liker å ha en kjæreste som baker. :laugh: Men nå skal det bli deilig å slappe av resten av kvelden.

Du er heldig som kan spise kaker.. Jeg skal på bodypump kl 20:30 i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er heldig som kan spise kaker.. Jeg skal på bodypump kl 20:30 i morgen.

Jeg er litt lei kaker. Godt at ingen har bursdag før mars.

Nå har jeg og M inngått en avtale om å spise godteri i hele februar. Så mye sjokolade som vi har hjemme så er jeg spent på hvordan det går.

Men nå er det Nashville på TV :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt lei kaker. Godt at ingen har bursdag før mars.

Nå har jeg og M inngått en avtale om å spise godteri i hele februar. Så mye sjokolade som vi har hjemme så er jeg spent på hvordan det går.

Skrivefeil? Eller skal dere kanskje bare spise godteri i hele februar? ;)

Vært en grei mandag? Jeg er sååå lei snøværet nå ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrivefeil? Eller skal dere kanskje bare spise godteri i hele februar? ;)

Vært en grei mandag? Jeg er sååå lei snøværet nå ...

Hehe, ser man det ja.. Det gikk litt fort. Det skal stå IKKE spise godteri i februar. :fnise:

Helt grei mandag.. Vanlig dag på jobb.. Også trening rett etterpå.. Nå ligger jeg rett ut på sofaen.. Vurderer å legge meg. Trøtt!!

Gruer meg til i morgen. Medarbeidersamtale :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk heldigvis greit. Jeg har liksom hatt vondt i magen i hele dag. De andre kom ikke så fornøyde ut av kontoret til sjefen. Men det gikk fint. Vi prata om hva vi synes om hvordan det går på jobb. Han sammenligne mine salg med hun forrige som hadde jobben min. Idiotisk. Også snakket vi litt om opplæringen jeg fikk sist. Sist men ikke minst, lønnsøkning. Jeg går opp litt men ikke mye.

Jaja..

Nå skal jeg se om jeg finner nye vintersko. Ikke fornøyd med de jeg har nå. Og M skal se på langrennsski.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at du gruer deg til medarbeidersamtslen, men så bra at det gikk fint. Og lønnsøkning er alltid moro, uansett hvor lite/mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra det gikk fint på medarbeidersamtalen! Var det ikke sjefen din som var litt streng?

Jepp, han er streng men igår var han så sliten etter å ha hatt samtale med alle de andre før meg at jeg tror ikke han orket å si så mye mer. Så da er jeg glad for at vi var enig om visse ting.

Jeg fikk kjøpt meg nye vintersko og skijakke på xxl igår. Mens M fikk kjøpt seg langrennsski. Selvom han sto i køen og sa flere ganger "jeg skal bare se, ikke kjøpe". Jeg lo nå han kom tilbake med ski, staver og skisko.

Godt å ikke fryse eller bli vått på føttene lengre. Også liker jeg at det er onsdag allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt fredagsfølelse i hele dag. Skuffende at det er en dag til med jobb før helg. Vil ha helg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollegaen min trodde hun skulle ta helg nå nettopp. :fnise: Irriterende når man må jobbe en dag til, men er ikke snakk om mange arbeidstimene før det er helg på ordentlig da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med mannfolk og gadgets?? I går hadde vi en stor krangel om nettbrett. Vi var på vei til å legge oss også skulle jeg finne en lader til mobilen og går inn på det lille soverommet (M sitt rom) for å finne det. Plutselig så ser jeg at det ligger en nettbrett under sovesofaen. HÆ? tenker jeg.. Fordi jeg vet at Ipaden hans ligger i stua. Jeg visste ikke hva jeg skulle si. Han får med seg at jeg har funnet den og blir stille. Jeg gjorde meg ferdig til å legge meg og spør han om han har noe han vil fortelle meg. Han forteller at kjøpte den på jobb når de hadde romjulssalg. Dvs. at han har hatt den liggende her hjemme i 1 måned. Uten å fortelle meg det. Jeg forstår det ikke. Hvorfor kjøpe et nettbrett til, også holde det skjult for meg?

Jeg var skikkelig sint når vi la oss og prøvde å snakke om det nå før han dro på jobb men han forstår ikke helt 100% hvorfor jeg er sint. JEG HATER HEMMELIGHETER!! Er det så vanskelig å forstå? Overreagerer jeg?

:bond::rasende: Litt frustrert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke du overreagerer. Jeg hadde blitt sint, ikke så mye over kjøpet (et totalt unødvendig kjøp men det er en annen sak) men at han fant det nødvendig å gjemme nettbrettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...