Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Høres ut som en hodepinedag...

Tro meg, skikkelig hodepinedag!!

Nå gruer jeg meg til trening. Tror det blir tungt siden jeg bare fikk trent en gang forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du bursdag på tirsdag? Så stas! Hva er planene?

Jepp, idag har jeg bursdag. Det skjer ikke så mye spennende idag. Jeg skal hjem til foreldrene mine og spise middag. Jeg trenger ikke noe stor feiring. Men koselig å stå opp og se at M har kjøpt et stykke med oreokake til meg + gaver. Fin start på dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagen! :bursdag::hoppendeglad:

Håper du har hatt en fin bursdag og ikke altfor slitsomt på jobb. Fått noen fine gaver da?

Jeg fikk fine gaver. Både penger, gavekort, et par filmer, bøker +++ Jeg er fornøyd!!

Hvordan var bursdagsfeiringen? :)

Veldig rolig bursdagsfeiring i går. Middag hjemme hos foreldrene mine. Alltid godt med hjemmelaget middag. Også ble det kaker og gaver.

Faren min var også snill og hjalp oss med å kjøpe ved til peisen. Siden det er så kaldt ute nå, så er det gøy å fyre litt inne.

I dag har jeg fått opplæring i et nytt system. Veldig omfattende system så hodet mitt er full av informasjon nå. Heldigvis var det ikke kjempemye å gjøre på jobb. Men allikevel så er jeg sinnsykt sliten! I tillegg til det så har det vært en sånn dag hvor alle vil ha tak i meg og sender meg melding. Litt masete..

Jeg skulle egentlig trene i dag men måtte bare dra hjem. Sofaen ikveld :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei å nei å nei! Jeg glemte bursdagen din! Beklager :( men det ser ut som du hadde en fin dag da, det var hyggelig lesning :) håper du får slappet av skikkelig i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det mye å gjøre på jobb. I morgen er det endelig helg. Veldig klar for 2 dager fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under 10 min til helg....

Siden 2 av oss hadde bursdag i januar, ble det kake lunsk idag. Veldig godt men ikke for vekta. Jeg har egentlig satt meg opp på trening etter jobb men veldig fristende å droppe. Sofaen roper på meg. Spesielt siden jeg har leiligheten for meg selv ikveld. Lage noe godt til middag og se på det jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å droppe trening siden jeg er så trøtt - men kom igjen da, vi klarer en treningsøkt! Og den gode middagen smaker ekstra godt når du har god samvittighet etter trening. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lyst til å droppe trening siden jeg er så trøtt - men kom igjen da, vi klarer en treningsøkt! Og den gode middagen smaker ekstra godt når du har god samvittighet etter trening. :)

Gjett hvem som ikke trakk treninga? Meg! Først kom en kunden med en e-post 14.59 også satte sjefen over en tlf til meg. Da ble jeg sint på han. Det spørsmålet den kunden på tlf hadde, kunne han svart på selv. Så da rakk jeg ikke toget og dermed rakk jeg ikke treninga.

Typisk den dagen jeg har dårlig tid og MÅ rekke det toget.

Nå er det middag & film. Godt med alenetid!!

GOD HELG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Kjenner til den.. telefoner RETT før man skal gå fra jobb. Ikke gøy! Hvilke timer trener du for tiden? Jeg liker den bodypump-timen på mandager kl 20:30. Orker ikke trene rett etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke timer trener du for tiden? Jeg liker den bodypump-timen på mandager kl 20:30. Orker ikke trene rett etter jobb.

I det siste har det kun bli Runners strength på mandager og spinning i helgene. Prøver å komme meg på andre timer men enten så er det jobb, sosiallivet eller motivasjonen som ødelegger.

Ellers liker jeg Body Jam timene. Og jeg må få prøvd zumba.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å starte lørdagen med en spinningtime er bra. Tungt men da har jeg litt bedre samvittighet resten av helgen.

Idag må jeg handle bursdagsgave til 2 personer. Vurderer å dra på Ikea og kjøpe gavekort eller dra til byen og se om jeg finner en gave. Må kjøpes idag siden vi skal på fest ikveld og selskap imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anastasia

Så flink du er til å trene. Jeg hadde planer om det men måtte til byen og ordne masse greier. Skal du trene til uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig godt å ikke være fyllesjuk i dag. Og kunne nyte en rolig søndagsmorgen. Jeg lot M sove til kl. 10 og nå er han flink og er ute & løper. Peisen varmer leiligheten og jeg koser meg med frokost & en kopp te. Snart begynne å rydde litt her. Familien min kommer til kaffe & kaker i ettermiddag. M har bakt gulrotkake (som jeg gleder meg til å smake) og jeg må finne ut hva jeg skal bake.

Ha en fin søndag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har en deilig søndag foran deg. Og gulrotkake er jo så utrolig godt, snill kjæreste du har. Jeg har faktisk vært på trening i dag! Hadde lite lyst da jeg våknet i morges, men jeg tenkte faktisk på deg og hvor flink du er og da kom jeg meg opp.

Ha en fortsatt herlig søndag og kos deg med familien og kjæresten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...