MissStiles Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #5701 Del Skrevet 16. januar 2014 Takk for snille ord!! Jeg liker jobben men jeg tror nok at den dagen jeg slutter i den jobben så kommer det nok til å være pga han. Og jeg er isåfall ikke den første som slutter i det firmaet på pga. Mange før meg som har gjort det, har jeg blitt fortalt av de andre. De andre sier ofte at jeg bør ikke ta meg nær av det han sier men jeg klarer ikke å la være. For 3 år siden hadde jeg ikke blitt lei meg pga sånt men nå blir jeg det uansett. Jeg liker jobben min og jeg får gode tilbakemeldinger fra kundene mine men allikevel så kommer han og sier ting som får meg til å føle at jeg ikke gjør en god nok jobb og ikke selger bra nok. Hater å sitte med den følelsen idag og. Gleder meg til å ta helg kl 16 idag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 16. januar 2014 #5702 Del Skrevet 16. januar 2014 Det er jo ikke så rart at du er litt ekstra følsom på akkurat tilbakemeldinger fra sjefen etter de siste jobb-opplevelsene du har hatt. Men på en måte må det jo være bra å høre at han er sånn med andre også, for da skjønner du jo at det ikke er deg det er noe galt med? Jeg ville tatt med meg salgstallene på medarbeidersamtalen og vist han at du faktisk står på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #5703 Del Skrevet 16. januar 2014 Idag har jeg såvidt pratet med de på kontoret og omvendt. Så utrolig godt å ha fri imorgen. Langhelg!! Hjem og pakke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 16. januar 2014 #5704 Del Skrevet 16. januar 2014 God tur! Velfortjent langhelg på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. januar 2014 #5705 Del Skrevet 16. januar 2014 God tur! Kos deg massse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #5706 Del Skrevet 16. januar 2014 Dagen ble også litt bedre i dag når jeg fant ut at jeg vant 2 billetter til Veronica Maggio konserten i slutten av januar. Me like!! Bare å finne noen som kan bli med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. januar 2014 #5707 Del Skrevet 16. januar 2014 så gøy, gratulerer! Hjem og pakke? På tur igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. januar 2014 Forfatter #5708 Del Skrevet 17. januar 2014 så gøy, gratulerer! Hjem og pakke? På tur igjen? Turen går til Barcelona. M har vært der før men ikke jeg. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 17. januar 2014 #5709 Del Skrevet 17. januar 2014 God tur til Barcelona - det er en kjempeflott by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. januar 2014 #5710 Del Skrevet 17. januar 2014 så deilig! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 17. januar 2014 #5711 Del Skrevet 17. januar 2014 Så herlig, god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 18. januar 2014 #5712 Del Skrevet 18. januar 2014 Håper dere storkoser dere i Barcelona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #5713 Del Skrevet 19. januar 2014 Endelig hjemme. For en helg. Utrolig hvor mye man rekker å gjøre på 1,5 dag. Barcelona er en fin by med mange flotte severdigheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 19. januar 2014 #5714 Del Skrevet 19. januar 2014 Så bra du hadde en fin tur Hva gjorde dere? Var det varmt der nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. januar 2014 #5715 Del Skrevet 19. januar 2014 Barcelona er flott, var der selv for en del år siden! Hva gjorde dere? Shoppet noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. januar 2014 Forfatter #5716 Del Skrevet 19. januar 2014 Så bra du hadde en fin tur Hva gjorde dere? Var det varmt der nå? Det var 15 grader, sol og blå himmel når vi landet på fredag. Men i går og i dag regnet det og var grått. Vi var ikke på hotellet før i 14-15 tiden. Da satte vi kun fra oss bagasjen for å dra ut og spise lunsj. Også gikk vi bare litt rundt omkring. Innom et par butikker. På kvelden gikk vi forbi katedralen på kvelden og La Rambla. I går var vi oppe tidlig for å få gjort mest mulig. Det ble mye gåing og kjøre rundt med sightseeingbussen. Vi hadde planer å gå inn på La Pedrera men det var stengt. Så da gikk vi ned til Casa Batllo og det var koselig å gå rundt i bygget. Vi var også med på en guidet tur til Sagrada Familia. Utrolig interessant og spennende!! Etter det var vi så slitne og sultne at vi fant et sted og spise også dro vi tilbake til hotellet. Da hadde vi vært ute siden kl. 9 og kom tilbake til hotellet kl. 21. Lang dag!! Barcelona er flott, var der selv for en del år siden! Hva gjorde dere? Shoppet noe? Det ble litt shopping men ikke så mye. Jeg prøvde å finne noe jeg kunne meg i bursdagsgave fra M men ikke noe som fristet. Så nå må jeg skrive en liten ønskeliste til han. 2 dager igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 19. januar 2014 #5717 Del Skrevet 19. januar 2014 Hørtes ut som en veldig fin tur! Det er så utrolig deilig med lite avbrekk nå midt på vinteren Har du bursdag på tirsdag? Så stas! Hva er planene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. januar 2014 #5718 Del Skrevet 20. januar 2014 Brev og en liten bursdagsgave sendes idag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. januar 2014 Forfatter #5719 Del Skrevet 20. januar 2014 Helt forferdelig å sitte på jobb idag. Oppussing i lokalene under oss. Hamring og borring hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. januar 2014 #5720 Del Skrevet 20. januar 2014 Høres ut som en hodepinedag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg