Violet Hill Skrevet 4. januar 2014 #5661 Del Skrevet 4. januar 2014 Veldig deilig med ferie over helgen håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #5662 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) I dag får vi besøk av familien til M. tenkte siden vi har vært så mye hos min familie at vi kunne hans familie hit. Jeg prøver å ta en kjapp runde med støvsugeren og rydde litt. Usikker på om jeg rekker å bake noe ellers steker vi bare vafler. Godt det og. Det blir nok hyggelig. Endret 4. januar 2014 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. januar 2014 #5663 Del Skrevet 4. januar 2014 Nystekte vafler med rømme og jordbær... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #5664 Del Skrevet 4. januar 2014 Veldig hyggelig med familiebesøk. Nå sitter vi og vurderer om vi skal gå ut og spise eller ikke. Snakket liksom om å "feire" 2 års dagen vår i dag men ingenting er planlagt. Klarer heller ikke å bli enig om film vi vil se. Spørs om det blir en hjemmekveld da eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 4. januar 2014 #5665 Del Skrevet 4. januar 2014 Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 4. januar 2014 #5666 Del Skrevet 4. januar 2014 Håper dere fant ut av det og at dere koser dere i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. januar 2014 Forfatter #5667 Del Skrevet 5. januar 2014 Siste feriedag! Først frokost også årets første spinningtime. I dag er den store rydde-bort-jula-dagen og dermed kan man også vaske leiligheten i samme slengen. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. januar 2014 Forfatter #5668 Del Skrevet 6. januar 2014 Da var det mandag og juleferien er over. Ikke sovet så veldig mye inatt. Så dette kan bli en lang dag. Men treningsbagen er med. Så håper det ikke blir overtid idag. Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #5669 Del Skrevet 7. januar 2014 Idag kan jeg informere om at jeg er støl. Prøvde en av de nye timene som Sats har lagt til i år. Runners Strength. Tung timen men gikk ikke så verst å følge med. Neste gang skal jeg bare passe på at den timen ikke er dagen etter at jeg har vært på spinning. Fordi det merket jeg i beina. Får se om jeg går neste mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 7. januar 2014 #5670 Del Skrevet 7. januar 2014 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. januar 2014 #5671 Del Skrevet 7. januar 2014 kan tenke meg du kjenner det ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 7. januar 2014 #5672 Del Skrevet 7. januar 2014 Likte du timen? Ikke rukket å teste ennå, men instruktøren på timen jeg var på i går sa at den er helt lik NTC-timene de hadde før, og de var veldig bra får prøve å komme meg på en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #5673 Del Skrevet 8. januar 2014 Togstans er IKKE gøy!! Så lite informasjon fra nsb og man hører ikke hva de sier på høytaleren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. januar 2014 #5674 Del Skrevet 8. januar 2014 Isj! Håper du har kommet deg vel hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. januar 2014 Forfatter #5675 Del Skrevet 8. januar 2014 Isj! Håper du har kommet deg vel hjem? Jepp, måtte ta lokaltoget. Det tar dobbelt så lang tid siden toget stopper på alle stasjoner. 2 dager til helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. januar 2014 Forfatter #5676 Del Skrevet 9. januar 2014 Salg, salg og mere salg!! Det renner inn bestillinger!! Me like!! Også litt deilig at sjefen er borte i 2 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 9. januar 2014 #5677 Del Skrevet 9. januar 2014 Snaaart helg nå! Skal du noe gøy i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #5678 Del Skrevet 10. januar 2014 Veldig spent på om jeg klarer å bli ferdig med alt som må gjøres idag før kl 15. Og om jeg rekker trening kl 16. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 10. januar 2014 #5679 Del Skrevet 10. januar 2014 Jeg er også spent på om jeg kommer hjem i normal tid i dag.. Men uansett er det FREDAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. januar 2014 Forfatter #5680 Del Skrevet 10. januar 2014 Snaaart helg nå! Skal du noe gøy i helgen? Endelig helg! Hektisk sykt hvor mye det var å gjøre i dag men jeg ble heldigvis ferdig i tide. Veldig lite planer i helgen. men er litt rastløse nå. Så vi skal se om det går noe spennende på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg