Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var godt å sove til kl. 9 i dag. Våknet rundt 6-7 tiden de andre dagene.

M har fått en STOR ManU julestrømpe og er kjempefornøyd!! Nå skal M snart lage skikkelig julefrokost også skal vi bare kose oss før vi drar til foreldrene mine. Der skal vi se på DISNEY og spise middag. Det serveres kalkun. NAM!! Også drar vi innom besteforeldrene mine og sier god jul. Deretter avslutter vi kvelden hos tante & onkel hvor vi åpner alle gavene. Blir nok en hektisk men hyggelig kveld.

GOD JUL!! :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig kveld i går. Vi var ikke hjemme før midnatt. M var sammen med meg og min familie fra kl. 14 og til midnatt. Først var vi hjemme hos foreldrene mine. Så på Disney og spiste middag. Veldig godt med kalkun. Vi fikk alle pakke opp et par gaver. Store gaver. Jeg fikk wok panne og bestikk (har ikke fullt sett enda). Etter det dro vi innom besteforeldrene mine. Der åpnet de gavene fra oss. Vi satt vel der en times tid før vi dro til tanta mi. Der var det åpning av resten av gavene og kaffe & kaker. Det med gavene tok sin tid. M fikk faktisk flest gaver. Han ble kjempe overrasket. Spesielt over hvor mye fint han fikk av familien min. Håper og tror han er fornøyd. Jeg fikk en del fint til kjøkkenet, noe fikk jeg alene mens andre ting var til oss begge to. Vi fikk også mye fint fra familien hans. Dessverre er det et par ting vi må bytte men det ordner vi til helgen.

I dag blir nok en rolig dag. Kanskje ta en tur på kino. Vi får se.. Dagen skal i hvert fall nytes!

Ha en fin 1.juledag!! :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Håper du har kosa deg masse så langt i jula :) Hørtes godt ut med kalkun, det spiste jeg alltid på julaften i UK. Blir det kino i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har kosa deg masse så langt i jula :) Hørtes godt ut med kalkun, det spiste jeg alltid på julaften i UK. Blir det kino i dag?

Nei, vi valgte heller å se 2 filmer hjemme. Siden vi har en del filmer vi ikke har sett enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en fin julefeiring! Og veldig deilig med en rolig første juledag etter så mye program i går :) skal du ha fri hele romjulen? Spennende planer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ha fri hele romjulen? Spennende planer?

Jeg har fri hele jula. begynner ikke på jobb igjen før 6.januar.

Nok en rolig dag. Koser meg med en kopp te og leser aviser/blader som har samlet seg opp den siste tiden med musikk i bakgrunnen. :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig slapp dag. Før i dag gikk vi ut en tur for å finne en søndagsåpen butikk. Ikke så lett men fant en til slutt. Godt å få litt frisk luft.

M har sett på fotball mens jeg bare har lest og slappet av. Nå skal vi straks gjøre oss klare til å dra til foreldrene mine. Det blir en reste-middag. Glad jeg slipper å lage middag i dag. Men tenkte jeg skulle steke noen julepølser og medisterkaker som vi kan ta med oss.

Ha en fin 2.juledag!! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er M tilbake på jobb. Glad jeg fikk sove mer etter at han sto opp kl 5.

Jeg tenkte at jeg skulle handle litt og se om jeg får bytta en bok. Kikke litt i butikker. Se om jeg finner noe på salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant du noe i butikkene i dag? Rolig fredag på deg?

Jeg kjøpte et par småting på KID ellers nei.. Skal til byen idag og kikke litt. Kanskje vi finner noe da..

Igår hadde jeg besøk av ei venninne. Vi skravlet og drakk vin. Hun sov over så tenkte jeg skulle stå opp og lage frokost snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant et par ting i dag på salg. Litt klær. Filmer. Også ny skjorte til M.

Ser ut som det blir kino i dag. Enten Hunger Games eller Disney filmen FROST.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anastasia

Gøy med salg :) Jeg har ikke sett en bra kinofilm på lenge, er bare ræl for tiden syns jeg. Blir vel noe på TV3 for min del.

Ha en fin lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt!! Tror jeg kunne sovet litt lengre enn til halv 9 i dag.. Men jeg må få spist frokost og kommet meg på spinning.

M er på jobb i dag - varetelling. Han aner ikke når han kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...