Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Gøy med Russel Brand!

Du er flink som har vasket og pyntet. Jeg var fyllesjuk i går og orket ikke noe som helst ... Får se i dag eller i morgen, er jo koselig å pynte litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig hjemme. Fantastisk opphold på Farris Bad. Veldig hyggelig kveld i går. God mat, litt mye vin, bra underholdning og godt selskap. Vi satt ved siden av 2 hyggelige jenter. Ble litt dansing på slutten av kvelden og. Lenge siden jeg har danset. :danse:

Nå skal jeg få spist litt før jeg pakker bursdagsgaven til moren min også må jeg få en oversikt over gavene til pakkekalenderen til M. Den må jo være klar i morgen. Bestilt 2 ting som ikke har kommet enda. Håper de kommer til uka. Ikveld skal jeg ut og spise middag og på kino med moren og søsteren min. Blir nok hyggelig selv om jeg helst skulle vært hjemme ikveld.

I know!

Jeg hadde en kjempe flott helg sammen med deg!

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var showet?

Deilig med advent og pyntet leilighet syns jeg, bare stjerna i vinduet gjør at jeg syns det virker lysere og varmere enn det gjorde bare for noen dager siden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å begynne dagen med hotellfrokost og se/høre Hanne Krogh synge julesanger, er ikke verst. Julestemningen begynner å komme nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Å begynne dagen med hotellfrokost og se/høre Hanne Krogh synge julesanger, er ikke verst. Julestemningen begynner å komme nå.

Det har jeg også vært på! Grand hotel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var showet?

Showet var bra. Mye snakk om politikk og sex. Men han var morsom.

Det har jeg også vært på! Grand hotel?

Jepp, det stemmer. Utrolig koselig start på dagen.

I dag skal jeg slappe av siden resten av uka er litt full av planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hektisk uke. Neste uke blir enda verre. Da har jeg planer hver dag.

Godt det bare er en dag igjen til helg.

Nå skal jeg ute og spise med venninner. Det blir nok koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare noen timer igjen til helg! :) Blir det en travel helg også, eller får du slappet litt av?

Endelig helg!

Idag skal jeg bare ta det med ro. Handle litt mat på vei hjem. Ellers er det sofaen som gjelder ikveld.

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos dere på juleshopping! :)

Den eneste julegaven jeg mangler er til boren min og kona. De skal få vin tenker jeg. Alle andre gaver har jeg kjøpt på nettet, har ikke fått alle enda og mangler å pakke inn de fleste av dem, så det må jeg få gjort snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme. Det tok ikke lang tid før kjøpesenteret var fullt av mennesker. Jeg er godt over halvveis med gavene men mye jeg ikke fant. Enten får jeg se om jeg finner det på nettet eller må finne på noe annet.

Spise litt middag før jeg skal ut igjen. Vi fikk billetter til Nøtteknekkeren via jobben som gave fra et hotell. Så da har jeg spurt om ei venninne vil være med. Sånn at M kunne slippe. Det blir nok hyggelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag fristet det veldig lite å gå ut i snøværet for å trene. Men jeg måtte jo bare. Siden spinningtimen på søndager er den ene timen jeg har tid til å gå på. Og gidder å gå på.

Resten av søndagen skal nytes inne. Lage julekort. Bake peppekaker. Og pakke inn de julegavene jeg er ferdig med.

Ha en fin 2.advent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Da du var på spinning så drev jeg og løp :) Må bli flinkere til å trene jeg og, men det var dette med tid.

Ha en fin søndag! Koselig med snø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det mandag igjen. Stille dag på jobb idag. Jaja..

Skal møte ei venninne etter jobb. Ikke sett henne på en stund så det blir hyggelig å skravle litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt stille på jobb? Sikkert greit med noen rolige dager før jul, så kan man kanskje gå litt tidlig og shoppe litt julegaver. Kommet i mål med gavene ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...