MissStiles Skrevet 15. november 2013 Forfatter #5521 Del Skrevet 15. november 2013 Så bra at dere var fornøyd med konserten igår! Har sett hvor du skal i helgen, noe spesielt du skal dit eller bare en hyggetur? Forresten, har du sendt konvolutten? Vi skal besøke familien til M på sørlandet. Konvolutten sendes idag. Rakk aldri innom postkontoret forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 15. november 2013 #5522 Del Skrevet 15. november 2013 Da venter jeg i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 15. november 2013 #5523 Del Skrevet 15. november 2013 God helg! Hvor er det du skal på tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. november 2013 Forfatter #5524 Del Skrevet 15. november 2013 God helg! Hvor er det du skal på tur? På vei til Kr.sand med toget nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 16. november 2013 #5525 Del Skrevet 16. november 2013 Så gøy med bra konsert! Og med tur! Jeg er også nysgjerrig på hvor du er? Håpet du får en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 16. november 2013 #5526 Del Skrevet 16. november 2013 Kos deg med helg i Kristiansand! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. november 2013 Forfatter #5527 Del Skrevet 17. november 2013 Nå skal det bli godt å komme hjem. Sliten etter en lang dag på toget. Vi sitter og venter på pizzaen vår på peppes nå. Ganske sulten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. november 2013 Forfatter #5528 Del Skrevet 18. november 2013 Er ikke denne arbeidsdagen over snart? Jeg vil hjem og ligge på sofaen. Sliten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 18. november 2013 #5529 Del Skrevet 18. november 2013 Hei, Miss Stiles. Jeg har lest et eller annet sted på fora at du og M blir prøvere snart? Er dere på det stadiet allerede? Så koselig, så heldige dere er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. november 2013 Forfatter #5530 Del Skrevet 18. november 2013 Hei, Miss Stiles. Jeg har lest et eller annet sted på fora at du og M blir prøvere snart? Er dere på det stadiet allerede? Så koselig, så heldige dere er!!! Det stemmer. Vi snakker veldig mye om det for tiden. Så det spørs om vi ikke skal begynne og prøve fra nyttår av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 18. november 2013 #5531 Del Skrevet 18. november 2013 Det stemmer. Vi snakker veldig mye om det for tiden. Så det spørs om vi ikke skal begynne og prøve fra nyttår av. Oi, så koselig. Hvor lenge har dere vært sammen nå da? Hvor lenge har dere vært samboere? Jeg og kjæresten har vært sammen i ca 1 år, bor ikke sammen. Jeg ønsker meg barn, om ikke nødvendigvis nå, så vil jeg i allefall snakke om det. Men det tør jeg ikke. Jeg har spurt generelt, men ikke om han ser for seg barn med akkuratt meg=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 18. november 2013 #5532 Del Skrevet 18. november 2013 koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. november 2013 Forfatter #5533 Del Skrevet 19. november 2013 Oi, så koselig. Hvor lenge har dere vært sammen nå da? Hvor lenge har dere vært samboere? Jeg og kjæresten har vært sammen i ca 1 år, bor ikke sammen. Jeg ønsker meg barn, om ikke nødvendigvis nå, så vil jeg i allefall snakke om det. Men det tør jeg ikke. Jeg har spurt generelt, men ikke om han ser for seg barn med akkuratt meg=) Vi har vært sammen i 2 år.. Snart.. Og samboere i over 1 år. Jeg spurte M om barn ganske tidlig i forholdet. Jeg kunne ikke vært sammen med han om han hadde sagt at han ikke ville ha barn med meg. Så enkelt er det. Og jeg ser at han vil ha barn når jeg ser han sammen med niesen sin. Og vi snakker om navn hele tiden. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. november 2013 Forfatter #5534 Del Skrevet 19. november 2013 M ser på landskampen. Tror jeg skal fortsette å se på en serie som jeg begynte å se på her om dagen på Netflix. Tenne stearinlys, lage meg en kopp te og ligge under teppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. november 2013 Forfatter #5535 Del Skrevet 23. november 2013 Fyllesjuk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 23. november 2013 #5536 Del Skrevet 23. november 2013 Syns egentlig ikke synd på deg, det er helt selvforskyldt og tyder vel mest på at du hadde det gøy i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. november 2013 Forfatter #5537 Del Skrevet 23. november 2013 Godt å være hjemme igjen. Ligger rett ut på sofaen og her skal jeg ligge til jeg skal legge meg. Jeg dro med jobben til Tønsberg igår for å ha møte og planlegge neste år. Etter møte ble det masse vin, 3-retters midag og mer vin. La meg heldigvis ikke så sent som de andre. Men formen var ikke helt topp når jeg våknet. Det var godt med frokost og frisk luft. Fikk også shopper litt før jeg møtte ei venninne også dro hjem. Hyggelig å være i Tønsberg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 24. november 2013 #5538 Del Skrevet 24. november 2013 Tønsberg Elsker den byen! Skal du trene til uka? Jeg meldte meg på bodypump tirsdag kl 20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 25. november 2013 Forfatter #5539 Del Skrevet 25. november 2013 Skal du trene til uka? Jeg meldte meg på bodypump tirsdag kl 20. Jeg hadde tenkt til å trene i dag men rakk ikke toget så da måtte jeg avbestille timen. Tror det er like greit siden det klør i halsen. Ikke tid til å bli syk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. november 2013 Forfatter #5540 Del Skrevet 26. november 2013 Ganske stille på jobb om dagen. Skulle tro folk har tatt juleferie allerede.. Jaja.. Nå skal jeg på en slags førjulssamling på et hotell. Spent på om det blir servert noe julemat. Blir nok hyggelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg