Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Hyggelig i går kveld men det tok slutt når venninna mi ble dårlig. Synd det men litt deilig å komme tidlig hjem.

Nå har jeg akkurat spist en god frokost àla M. Lenge siden det.. Dropper trening i dag. Har en del ting som burde vært gjort her hjemme. Også tror jeg M skal prøve å dra til en kamerat ikveld, så da får jeg leiligheten for meg selv.

Ha en fin lørdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er en "frokost a la M"?

Inneholder den noe spesielt? :klo:

Nei, det er egg & bacon. Man spiser så kjedelig frokost ellers.. Så da lager han frokost av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med egg og bacon til frokost innimellom. Rolig kveld foran TV-en på deg i kveld?

M er hjemme allikevel men han spiller PS3 så jeg tenkte jeg skulle se om jeg fant en spennende film på Netflix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endte bare opp med å leie en film på GET. Veldig greit siden det er litt nye filmer der.

I dag begynte vi begge dagene med å trene. 2 uker siden jeg sist var på en spinning time. Utrolig tungt. Så kommer sikkert til å merke det i beina i morgen. På formiddagen besøkte vi moren til M. Veldig hyggelig å bare sitte og prate. Etter det var det bare å skynde seg hjem siden M MÅTTE få med seg dagens fotballkamp.

Men nå er det ROBINSON før helgen er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-6 grader ute!! Br!! Gruer meg til å gå ut!!

Ikke sovet så godt i natt. M jobber natt og etter at han gikk, sleit jeg med å sovne igjen. Så dette kan bli en lang dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det alltid mye å gjøre på slutten av dagen? Både igår og idag fikk jeg mail om en kunde ang en stor henvendelse. Jaja, så lenge jeg får de 2 salgene så er jeg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt noen salg denne uken? Salgspress er slitsomt, eller dere har kanskje ikke så mye mas om det som vi har?

Jepp! Bra med salg denne uka så på mandagsmøte står det bedre tall under mitt navn enn forrige uke.

Jeg jobber bare hardt med å få inn 2 salg for nå i desember. Men en av dem er en skikkelig vanskelig kunde. Så det spørs..

Jeg startet denne uken med å ha meldt meg på trening mandag, tirsdag og onsdag. På mandag ble trening avlyst pga at jeg fikk tak i gratis billetter på Latter. Igår ble det litt overtid men idag SKAL JEG TRENE!! Spinning idag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salg! Salg! Salg!

Vi bestemte oss igår for å dra på Nickelback konserten idag. Blir nok artig det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nickelback klarer jeg bare ikke å like.

Tror det har noe med stemmen til vokalisten å gjøre.

Men, satser på at dere storkoser dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nickelback? De liker jeg og. Hvor skal de spille?

Gjør du? Bare å bli med. Fortsatt ledig billetter. De spiller på Telenor Arena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anastasia

Gjør du? Bare å bli med. Fortsatt ledig billetter. De spiller på Telenor Arena.

Hadde blitt med om jeg var frisk :) Jeg leste et sted at det ikke er stuerent å like Nickelback. Det er visst skikkelig white trash haha. Men jeg har alltid likt de jeg! Syns de har bra sanger. Kos deg på konsert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt med om jeg var frisk :) Jeg leste et sted at det ikke er stuerent å like Nickelback. Det er visst skikkelig white trash haha. Men jeg har alltid likt de jeg! Syns de har bra sanger. Kos deg på konsert!

Synes det var en bra konsert! De spilte alle de kjente sangene. Glad vi kjøpte billetter.

Nå skal jeg pakke ferdig kofferten før jeg går og legger meg. Reiser bort i helgen. Skal bli godt å komme seg bort en helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt!!

Heldigvis jobber jeg bare til kl. 12. Litt misunnelig på M som har fri idag. Får sove på toget jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere var fornøyd med konserten igår!

Har sett hvor du skal i helgen, noe spesielt du skal dit eller bare en hyggetur?

Forresten, har du sendt konvolutten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...