Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Da ligger på et hotellrom. Vi har en kjærestehelg med hotellovernatting, spise middag ute og gå på kino. Den store kinodagen idag så da skal vi se 2 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var en veldig hyggelig kveld i går. Vi spiste ute på restaurant og så på GRAVITY og THOR2 på kino. Også var det godt å sove på hotell i natt. Spise en god frokost. Men regnværet gjorde at vi ville komme hjem så fort som mulig.

Nå fryser jeg. Så sitter i sofaen, pakket inn i teppe og med en kopp te. Det blir rolig inne-søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det mandag igjen. Litt uggen idag men det er nok pga mensen. Men men..

Jeg har med meg treningsbagen idag så får se om det blir trening etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det mandag igjen. Litt uggen idag men det er nok pga mensen. Men men..

Jeg har med meg treningsbagen idag så får se om det blir trening etter jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God mandag!

Du er ikke den eneste som er plaget av mensen i dag..

Inspirert av deg har jeg meldt meg på trening i morgen. Kanskje jeg får til to ganger denne uka? :trene:

Endret av Naria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 min igjen av arbeidsdagen.

Fortsatt uggen så da dropper jeg trening idag. Meldt meg på onsdag, lørdag og søndag så synes kanskje at det er nok.

Heller ta det med ro idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en uke hver mnd det er lov å droppe trening altså! :jepp: Har du funnet noen timer du liker ekstra godt enda?

Høres veldig koselig ut med hotellhelg, du er heldig som får gode priser på hotell! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig koselig ut med hotellhelg, du er heldig som får gode priser på hotell! :)

Den gode prisen klarte jeg faktisk å få uten å bruke jobben sine fordeler.

Jeg har meldt meg på nyhetsbrev fra alle hotellkjeder. På den måte får man vite om mange ulike tilbud.

Vi betalte 500kr for et dobbeltrom inkl. frokost. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker at det er onsdag allerede. 2 dager igjen til helg.

Nå skal jeg hjem og skifte også rett på trening. Onsdag har blitt en fast treningsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Under 7 timer til helg!!

Idag skal jeg til ei venninne. Lage mat, drikke vin og bare skravle. Hun bor i utlandet så jeg ser henne ikke så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...