Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Jeg er heller ikke klar for vinter og snø enda, men det er noe magisk ved det første snøfallet hvert år. :)

God mandag og håper du får en fin start på uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns IKKE det er noe magisk ved det første snøfallet, jeg syns bare det er deprimerende. Vinteren er bare pyton helt til slutten av februar, da begynner det å bli overlevbart. ;)

Snødde det skikkelig hos deg, Miss? På jobb eller hjemme? Hos meg var det bare ørlite grann fnugg i lufta, men ingenting som la seg i det hele tatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødde det skikkelig hos deg, Miss? På jobb eller hjemme? Hos meg var det bare ørlite grann fnugg i lufta, men ingenting som la seg i det hele tatt...

Det var ikke mye snø som kom nei.. Men allikevel.. Vil ikke at snøen skal komme enda..

Kjipt å legge seg alene. Dette er 4.natten jeg sover alene. Først 2 netter på hotell og idag & imorgen jobber M natt. Da sover han på det andre soverommet for å ikke vekke meg. Men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har planer om å trenge 4 ganger denne uka. Spent på om jeg får det til. I dag, i morgen, lørdag og søndag.

Ha en fin tirsdag, folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire ganger ja, jeg har tenkt å sett meg et mål på to jeg og da synes jeg at jeg er flink.. :plystre:

Den første snøen falt forresten her i går, men jeg hadde selvsagt lagt meg og fikk det ikke med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant ut at jeg ikke kom til å rekke den timen jeg hadde meldt meg på.

Vurderer å gå innom et par butikker før jeg drar hjem. Trenger et par nye bukser siden mange av buksene mine ikke passer mer. Sånn går det når man har lagt på seg litt. Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømbrudd i hele borettslaget kl 6:30 når man står i dusjen, er ikke særlig gøy. M hadde nesten akkurat gått så jeg ringte han og ba han komme tilbake. Ikke mørkredd men det var ekkelt. Etter 15-20 min kom strømmen tilbake.

Nå er jeg spent på om jeg kommer meg på jobb. T-banene står og da tar det nok tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømbrudd i dusjen høres virkelig ekkelt ut ja. Spesielt nå som det er så mørkt ute også.. Kom du deg på jobb?

Jeg måtte ta buss istedet for t-bane. Så det tok litt lengre tid å komme seg på jobb. Men heldigvis ikke for seint på jobb.

Men det går litt tregt på jobb her idag. Datasystemet fungerer ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømbrudd er kjipt, særlig sånn på morgenen, når man skal dusje og sånt før jobb.

Ellers en grei dag på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers en grei dag på jobb?

Masse å gjøre på jobb for tiden. Men veldig greit det altså..

Idag fikk jeg endelig trent. Veldig tungt men føles bra. Også møtte jeg ei venninne etter jobb. Veldig hyggelig men nå skal det bli godt å komme hjem til sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Strømbrudd hos deg i dag og? Måtte dusje med stearinlysene på jeg. Litt ekkelt når det er så mørkt ja.

Du er heldig som rekker å trene for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig mange tanker som surrer rundt i hodet idag. M og jeg hadde en liten diskusjon etter at vi hadde lagt oss igår.

Vi har snakket lenge om hva vi gjør i jula. Jeg var ganske sikker på at han skulle reise til sørlandet i år og. Men det ser ikke sånn ut nå lengre og av en eller annen grunn trodde han at han måtte sitte hjemme alene på julaften. Selvfølgelig kan han feire sammen med meg og min familie. Men plutselig så kom vi inn på tema neste år og hva vi gjør da!? Altså jeg er dessverre en av de som ikke vil ofre jul med min familie enda. Ikke før vi får barn. Det hater han. Men får vi barn neste år så skal vi selvfølgelig snakke om hva vi gjør?! Men jeg vil ikke love noe nå, et år før. Ingen vet hva som skjer neste år. Han tror at jeg ikke vil feire jul sammen med familien hans. Selv når vi får barn. Men det stemmer jo ikke. Så stemningen var ikke særlig bra idag morges heller. Hater sånne diskusjoner på kvelden når vi har lagt oss.

Men men.. Nå er det snart helg men først innflytningsfest på jobb. Gleder meg til dagen er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også hatt den praten et par år nå, og den er veldig sår for meg. Hos oss er det jeg som gjerne vil feire med A, mens han ikke har det samme behovet. Kunne nok fått feire med hans familie, men han vil ikke feire med min før vi får barn, og jeg syns jo hvertfall ikke det er noe stas å føle at jeg trenger meg på. Så i år er det ikke noe vits i å prate om det engang, jeg bestiller togtur hjem når det passer for meg og sånn er det. Bedre det enn å bli lei meg i år igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med jul må vi snakke mer om men jeg vil helst ikke love meg bort for neste år.

Idag hadde vi innflytningsfest på jobb. Sjefen hadde ordnet altfor mye alkohol og mat. Så nå sitter jeg på toget med 3 flasker champagne, en 6pack med øl og 2 blomsterbuketter.

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er glad jeg og kjæresten er enige om julefeiring. I fjor feiret vi hver for oss, og da han kom tilbake til Norge etter juleferien så han at neste år ville han feire med meg. Det føltes feil å ikke være sammen med den man er nærmest under en slik høytid. Og jeg er enig.

I år feirer vi i Norge med min familie og neste år er planen å reise til Danmark og feire med hans.

Håper du har en fin lørdag. Selv har jeg ikke kommet meg opp av senga enda. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...