Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

God helg!

Takk, det samme.

Rar natt. La meg tidlig men våknet kl 4:30 og så at M ikke lå ved siden av meg. Han hadde lagt seg på det andre soverommet. Det tok tid før jeg sovnet igjen men når vekkeklokka ringte halv 9, så må jeg ha sovnet til slutt. Drømte masse rart i natt.

Nå står jeg og venter på bussen. Starter lørdagen med litt trening. Litt støl etter igår men det går nok bra. Håper denne timen er bedre enn den forrige lørdag og den igår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra trening i går? Gjør du noe gøy i dag da? Fantastisk høstvær ute!

Ja, men støl etter 2 dager med trening. Så idag tok jeg en pause.

Sliten etter bursdagsfesten til ei venninne av meg. Hyggelig men dro hjem i 1 tida. Og da kom vi hjem til naboen som hadde fest. Høy musikk frem til kl 2. Så trøtt pga lite søvn.

Veldig fint vær idag og benyttet anlednig til å gå en tur. På veien fant vi ut hvor det er søndagsåpne butikker. Nå skal vi snart lage middag og nyte resten av søndagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble en tidlig kveld igår. Gikk og la meg etter robinson.

Idag kunne jeg sove en time lengre. Jeg skal nemlig på et frokostmøte på et hotell jeg har jobbet på før. Blir hyggelig å møte tidligere kolleger og starte dagen med en god frokost.

Ha en fin mandag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Middag og kino står på planen idag. Blir hyggelig å være litt sosial.

Også lurer jeg på om jeg skal se på sko. Trenger nye vintersko og jeg har lyst på nye støvler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du sko i dag? Hvilken film så dere? Lenge siden jeg var på kino sist, vurderer å ta en tur igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant du sko i dag? Hvilken film så dere? Lenge siden jeg var på kino sist, vurderer å ta en tur igjen snart :)

Skal ta en runde etter jobb i morgen. Hadde glemt gavekortet så..

Så filmen om prinsesse Diana. Interessant synes jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig bare 1 dag igjen til helg!!

Det har en hektisk uke på jobb pga flyttin til de nye lokalene. Skikkelig kaos!! Det ble overtid både igår og idag. Idag fikk vi endelig flyttet alt fra det ene kontoret og over til det andre. Så nå har vi alle hvert vårt kontor. I tillegg det fikk 3 av oss nye kontorstoler og jeg valgte meg et annet skrivebord. Nå har jeg også fått jobbmobil og nye visittkort trykkes. Veldig gøy!!

Nå skal det bli godt å komme hjem. Spise og slappe av!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overtid er nå uansett ekstra penger i kassa, og det er jo ikke forakte.

Tja, dessverre så får vi ikke betalt for overtid. Men vi kan si fra om vi har jobbet mye overtid og vil gå litt før.

Idag var det -1 ute når jeg gikk til banen. Kaldt!! Spørs vel om snøen kommer snart.

Bare ca 7 timer til helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time overtid idag og gitt.. Jaja..

Men nå er det helg!! Jentehelg med overnatting på hotell og masse god mat!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig hjemme! Hyggelig å møte jentene i helgen men godt å komme hjem. Tror M har kjedet seg i helgen siden alle vennene hans har vært bortreist eller opptatt. Hyggelig å komme hjem til han og.

Nå fikk han melding av moren sin som inviterte oss på middag. Hyggelig men jeg føler at jeg har vært nok sosial denne helgen. Jeg vil bare daffe resten av søndagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte forbi popcorn og softis hotellet i går kveld på vei hjem fra Gardermoen. Regner med dere hadde det moro som vanlig! :) Deilig med late søndager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Vi endte opp med å rydde i boden også satte jeg opp det nye hjemmekinoanlegget så da spørs det om det blir en film ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...