MissStiles Skrevet 25. september 2013 Forfatter #5361 Del Skrevet 25. september 2013 Blitt noe mer trening? Jeg var på styrke i går og skulle egentlig trent zumba i dag, men har for mye å gjøre siden jeg skal reise. Planen var å trene i går og i morgen. Men i går ble det rett og slett ikke tid. Prøver igjen i morgen. Akkurat vært og handlet litt drikke og snacks til festen på lørdag. Tar resten på fredag eller lørdag. Også har vi hengt opp flere bilder. Også hadde jeg bestilt forstørrede bilder. Hentet dem i dag. Ikke alle som ble like bra men et par av dem ble kjempekule. Bare få kjøpt rammer så får vi hengt opp dem og. Mangler bare bilder over sofaen nå. Men nå er det slappe av resten av kvelden. Se på BROEN og kose meg med en kopp te. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. september 2013 Forfatter #5362 Del Skrevet 26. september 2013 Denne uka fikk M pengene for salget av leiligheten sin. Vi ble tidlig enig om at hvis vi begge solgte til en god pris og satt igjen med litt penger, skulle vi betale det minste lånet vårt. Og det har vi gjort nå. Godt å vite at vi ikke har over 1 mill. i lån lengre. Kanskje feire litt?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 26. september 2013 #5363 Del Skrevet 26. september 2013 Så bra! Det bør helt klart feires synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 26. september 2013 #5364 Del Skrevet 26. september 2013 Under 1 mill i samlet lån? WOW! Der er det vel ca 20 år til vi er. Gratulerer, syns jammenmeg det må feires ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. september 2013 Forfatter #5365 Del Skrevet 26. september 2013 Under 1 mill i samlet lån? WOW! Der er det vel ca 20 år til vi er. Gratulerer, syns jammenmeg det må feires ja! Hehe, nei.. Det er nok pr. person. Har dere samboeravtale siden dere har felles bolig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 26. september 2013 #5366 Del Skrevet 26. september 2013 Hehe, nei.. Det er nok pr. person. Har dere samboeravtale siden dere har felles bolig? Aaah, da er dere ikke fullt så rike som jeg en periode trodde. Men uansett deilig, vi var jo også ferdige med topplånet nå i august, det var en god følelse! (Only 3,2 mill to go! ) Vi har ikke samboeravtale nei. Vi eier 60/40 og det vet alle rundt oss, samt at vi betaler inn 60/40 på den kontoen lånet trekkes fra hver mnd, så det er uansett ingen sjanse for at en av oss skal bli lurt på det. Og vi eier svært lite verdifulle ting og har full oversikt på hvem som eier hva og hva vi eier 50/50, så vi har ikke sett noe behov for å skrive det ned egentlig. Det vi derimot BURDE hatt er gjensidig testamente og en liten livsforsikring på hverandre. Det har vi ikke nå, og det betyr jo at hvis en av oss dør blir den andre sittende igjen i en dårlig økonomisk situasjon og må selge leilighet og flytte ++ midt i den perioden man absolutt ikke har overskudd til annet enn å holde seg oppe. Så det bør vi virkelig fikse snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. september 2013 Forfatter #5367 Del Skrevet 26. september 2013 Men uansett deilig, vi var jo også ferdige med topplånet nå i august, det var en god følelse! (Only 3,2 mill to go! ) Vi har ikke samboeravtale nei. Vi eier 60/40 og det vet alle rundt oss, samt at vi betaler inn 60/40 på den kontoen. Det er vel i under kant av 2 mill. vi har igjen nå lånet nå. Men vi eier 50/50. Det st vi ganske klare på at skulle være likt. Til og med EK er samme sum fra oss begge. Økonomisk blir det nok litt bedre fra nå av som M ikke betaler på 2 leiligheter. Familien min maser om at vi bør ha samboeravtale. Spesielt faren min. Han er alltid veldi nøye på å ha papirer på alt mylig for å være på den sikre siden. Og han har nok rett men orker ikke mase på M hvis han ikke vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 26. september 2013 #5368 Del Skrevet 26. september 2013 Så hyggelig med innflytningsfest! Og jeg synes absolutt dere må feire delvis nedbetalt lån Og som den firkantede juristen jeg er: skaff dere samboeravtale, jenter! Det tar nøyaktig to minutter å fylle ut en standardavtale. Jeg ser ingen argumenter mot. Men så er jeg kanskje over gjennomsnittlig glad i å ha ting på papiret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. september 2013 Forfatter #5369 Del Skrevet 27. september 2013 Vi satt og skrev en liste på hvem som eier hva igår. Så vi er igang!! Under 7 timer igjen til helg!! Ikveld skal vi på Latter. Det skal bli godt å komme seg ut ikveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 27. september 2013 #5370 Del Skrevet 27. september 2013 Fredag og ikke mange timene til helg! Tror jeg tar helga litt tidlig i dag, motivasjonen er ikke helt på topp merker jeg. Hva skal dere se på Latter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. september 2013 Forfatter #5371 Del Skrevet 27. september 2013 Fredag og ikke mange timene til helg! Tror jeg tar helga litt tidlig i dag, motivasjonen er ikke helt på topp merker jeg. Hva skal dere se på Latter? Under 10 min igjen til helg!! Vi skal på klubbscenen på Latter. Bla. Nils-Ingar (Nilis) og Sigrid Bonde Tusvik. Blir nok bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. september 2013 Forfatter #5372 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg vil ikke stå opp og gå inn på kjøkkenet/stua. Fordi da ser jeg hvor mye det er å rydde etter festen. Også vil jeg sove mer men våkner alltid tidlig når jeg har drukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 30. september 2013 #5373 Del Skrevet 30. september 2013 Fest er moro, men oppryddingen etterpå er ikke like artig. Klar for ny uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 30. september 2013 #5374 Del Skrevet 30. september 2013 Høres hvertfall ut som om festen var vellykka siden du var bekymra for å se alt rotet! Jeg har begynt med å rydde det verste før jeg legger meg når vi har fest, få kasta søppel i en pose, få panteflasker i en pose og glassflasker i en, og få satt på en oppvaskmaskin. Er som regel i bedre form før jeg legger meg enn når jeg våkner, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 30. september 2013 Forfatter #5375 Del Skrevet 30. september 2013 Det var en vellykket fest. Vi var vel 10-15 personer. Et par stk. som kom og gikk. Alle satt rundt stuebordet i sofaen og med stoler rundt. Trangt men god stemning. Vi hadde handlet inn litt alkohol som vi kunne dele. Det gikk i både øl, vin og sprit. Folk satt og prata, ble også litt dansing til musikk som ble byttet hele tiden. Det ble også litt drama. Men det var nesten forventet. M sine kamerater kan være litt grove i språket og jeg har ei venninne som er like ille. Og man skulle tro at de passet sammen men de synes hun var spinvill og plutselig kom det noen stygge kommentarer. Det ble satt unnskyld men aldri sett henne gråte før så da er det ille. Ikke særlig gøy. Men men.. Et vinglass ble også knust av en edru person. Da ble jeg sint siden det er dyrt men glad det bare var et glass. M ble ganske full mens jeg klarte vel å holde meg men var allikevel med på dansinga osv... Igår ble en rolig dag. Ryddinga gikk fort. Dukene på bordet var fulle av flekker og ble kastet inn i vaskemaskinen og oppvaskmaskinen ble full. Mange poser med bokser og glass står på balkongen. Vi fikk også noen fine gaver. Vennene til M ga oss champagneglass og en flaske rosé vin. Mine venner ga oss gavekort på Tilbords + en kurv med matvarer. Jeg må fortelle en annen morsom historie: Vi bestilte mat fra Dolly igår kveld. Kyllingvinger og nachos. En halvtime etter at vi hadde bestilt, ringer de og sier at de har kun 10 kyllingvinger igjen. En person hadde vist bestilt 100 stk tidligere den dagen. Vi kunne få de 10 + en kyllingpizza for samme pris. Ok, sier vi.. 30 min senere ringer de igjen, og lurer på hva vi ble enig med han forrige fyren. Han hadde vist gått av vakt uten å si fra. 5-10 min senere kommer maten og jeg sier til M at han må prøve seg på "halv pris etter 60 min" og jada!! 150kr, takk! Men når vi åpner posen med kyllingvinger er det kun 5 stk i posen og vi ble lovet 10. Og nachosene er ikke varme. Jeg skrev da en mail til Dolly og venter spent på svar. Men nå det slutter ikke der. M finner ut at han skal være nachosene i mikroen men setter dem på 2 min. 1 min går og det kommer røyk ut av mikroen. Så der fortsvant den maten. Da var kl 19.30 og jeg var så sulten. Men ikke særlig godt å være i leiligheten med røyklukt overalt. Lukta fortsatt røy idag tidlig inne på kjøkkenet. Dette kunne gått skikkelig galt men heldigvis gikk det greit. Det ble bare en veldig stusselig middag igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 30. september 2013 #5376 Del Skrevet 30. september 2013 Måtte le høyt av den Dolly-historien din! Fikk en kjip pizza fra Peppes i går vi også, men vi ble jo i alle fall mette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 30. september 2013 #5377 Del Skrevet 30. september 2013 Høres ut som en bra fest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 1. oktober 2013 #5378 Del Skrevet 1. oktober 2013 Så utrolig dårlig av Dolly! Har selv dårlige erfaringer med både Dolly og Peppes og unngår begge to som best jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #5379 Del Skrevet 1. oktober 2013 Digg å kunne gå litt tidligere fra jobb idag.. Datasystemet kræsjet så da er det lite man får gjort. Håper det funker igjen imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 2. oktober 2013 #5380 Del Skrevet 2. oktober 2013 Håper du får en fin dag uten datatrøbbel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg