MarianneE Skrevet 20. september 2013 #5341 Del Skrevet 20. september 2013 God helg om noen timer! Nilsi er søt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 20. september 2013 #5342 Del Skrevet 20. september 2013 Har ikke vært her inne før, så tenkte at jeg skulle stikke innom å si hei! Bare noen timer igjen til helg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 20. september 2013 Forfatter #5343 Del Skrevet 20. september 2013 Endelig min tur til å si "HELG"!!! Vært en litt sånn off-dag. Håper det hjelper å ta det litt med ro i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 21. september 2013 #5344 Del Skrevet 21. september 2013 Klar for trening? Skjer det ellers noe gøy i helga? Denne uka har vært über-kjedelig. Deilig med helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. september 2013 Forfatter #5345 Del Skrevet 21. september 2013 Klar for trening? Takk for dagens trening!! Akkurat spist middag. Ligger på sofaen og tror jeg kommer til å ligge der til jeg skal legge meg. Merker at jeg har trent i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. september 2013 Forfatter #5346 Del Skrevet 22. september 2013 Søndag allerede... Akkurat vasket leiligheten. Godt å få gjort det. Jeg skal straks besøke besteforeldrene mine. Ikke besøkt dem siden juni og har litt dårlig samvittighet pga det. Hun har nok bakt så da spørs det om det blir noe middag ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 22. september 2013 #5347 Del Skrevet 22. september 2013 Gratulerer med å ha kommet i gang med trening igjen! Deilig med nyvasket leilighet! Merker du at det er mer å gjøre nå som dere har større leilighet? Husker jeg fikk sjokk første gangen jeg bare skulle "dra over med støvsugeren" før vi fikk besøk i den leiligheten vi bor i nå, det tok jo så lang tid! Jeg hadde liksom ikke skjønt at det tok dobbelt så lang tid å støvsuge 86 kvm som 41 kvm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 22. september 2013 #5348 Del Skrevet 22. september 2013 Så koselig med besteforeldrebesøk! Ble det kake?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. september 2013 Forfatter #5349 Del Skrevet 22. september 2013 Så koselig med besteforeldrebesøk! Ble det kake?? Det ble servert vafler. Nå kommer jeg nok hjem til en samboer som venter på at fotballkampen skal begynne. Viktig å få med seg den idag, har jeg skjønt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 22. september 2013 #5350 Del Skrevet 22. september 2013 Så hyggelig med besteforeldre besøk. Jeg burde også ta meg en tur til mine snart, har ikke vært der på mange måneder. Huff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. september 2013 Forfatter #5351 Del Skrevet 22. september 2013 Så hyggelig med besteforeldre besøk. Jeg burde også ta meg en tur til mine snart, har ikke vært der på mange måneder. Huff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet. Glemte å si: Velkommen til min dagbok Ja, det var koselig å besøke dem. Men jeg var veldig glad jeg ikke hadde med samboeren min fordi det kom MANGE spørsmål om "når blir jeg bestemor/oldemor?" Hjelp!! Vi har ikke bodd i den nye leiligheten i mer enn 3 uker. Kan vi ikke få nyte det først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 22. september 2013 #5352 Del Skrevet 22. september 2013 Sånn er bestemødre, det er det ikke noe å gjøre med. Den siste julaftenen bestemødrene mine levde hadde jeg vært kjæreste med A i seks uker, og han hadde ikke møtt noen fra familien min enda. Bestemor1 spurte meg ut om den nye kjæresten, og da jeg hadde sagt mye fint om han snudde hun seg til Bestemor2, dultet litt borti henne og sa: "Se der du Gunvor, du skal se vi får oppleve enda et bryllup før vi dør!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. september 2013 Forfatter #5353 Del Skrevet 22. september 2013 Sånn er bestemødre, det er det ikke noe å gjøre med. Den siste julaftenen bestemødrene mine levde hadde jeg vært kjæreste med A i seks uker, og han hadde ikke møtt noen fra familien min enda. Bestemor1 spurte meg ut om den nye kjæresten, og da jeg hadde sagt mye fint om han snudde hun seg til Bestemor2, dultet litt borti henne og sa: "Se der du Gunvor, du skal se vi får oppleve enda et bryllup før vi dør!" Foreldrene mine er like ille. Moren til M og. Alle spør HELE TIDEN. Og det blir verre når man er rundt flere personer fra familien. Jeg ler bare.. Fordi jeg forstår dem. Jeg er 31 år og han er 30 år. Og snart har vi vært sammen i 2 år og samboere i 1 år. Hvorfor ikke?! Men jeg vet når jeg vil begynne å tenke på barn og det har jeg snakket med M om. Så vi vet det men vi snakker ikke med familie eller venner om det. De får vite det når den rette tiden er der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 22. september 2013 #5354 Del Skrevet 22. september 2013 Slitsomt med familie som maser om sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. september 2013 Forfatter #5355 Del Skrevet 23. september 2013 Ikke den beste starten på mandag morgen... Jeg skjønte ingentig når vekkeklokka ringte. Og M var ikke blid. Jeg hadde vist tatt hele senga den ene gangen han sto opp i natt. Og til slutt hadde jeg lagt meg på hans side. Hm... Sa at han burde vekt meg men det tør han ikke. Jeg vekker alltid han når han snoker så.. Også rakk jeg ikke toget så da må jeg vente på neste. Synes det er deilig å være tidlig på jobb men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 23. september 2013 #5356 Del Skrevet 23. september 2013 Heldigvis ingen i vår familie som maser om at vi skal få barn. Moren hans har nevnt det et par ganger, men det er det. Min familie er veldig klar over at sjansen er stor for at jeg aldri vi ha barn så. Kjedelig med dårlig start på mandagen, forhåpentligvis kommer det seg ut over dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. september 2013 Forfatter #5357 Del Skrevet 23. september 2013 Vært litt uggen i magen litt sånn av og på idag. Kjøpe en cola på vei hjem. Så usikker på hva jeg skal spise til middag. Hm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 23. september 2013 #5358 Del Skrevet 23. september 2013 Formen bedre nå? Det er sånn jeg har det hver dag. Konstant morgenkvalme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. september 2013 Forfatter #5359 Del Skrevet 24. september 2013 Formen bedre nå? Det er sånn jeg har det hver dag. Konstant morgenkvalme. Jeg var fortsatt litt uggen idag morges men ikke nå lengre. Idag har det vært innmari stille på jobb. Men nå er det bare å komme seg hjem. Egentlig meldt meg på Zumba idag men tror ikke jeg rekker det. Vi skal ha innflytningsfest på lørdag og fortsatt en del småting som MÅ være på plass. Også i tillegg til det, så har fryseren begynt å bli fullt av is. Skjønner ikke hvorfor men får ikke åpnet skuffene en gang. Hm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 25. september 2013 #5360 Del Skrevet 25. september 2013 Blitt noe mer trening? Jeg var på styrke i går og skulle egentlig trent zumba i dag, men har for mye å gjøre siden jeg skal reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg