Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fikk dere senga i dag?

Følger du med på valget? Sitter og ser på det nå jeg, er egentlig ganske spennnende.

Jepp, den kom rett etter at jeg kom hjem fra jobb. Det tok tid å sette sammen senga men nå står den klar. Gleder oss til å sove i den nye senga med nyvasket sengetøy.

Ser på valgkampen men bryr meg ikke så mye om politikk. Kan ikke stemme så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke stemme? Why? Jeg syns og politikk er kjedelig.

Jeg er ikke norsk statsborger. Kan kun stemme ved kommunevalget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miss Styles.

Hvor lenge er dere sammen nå? Nå som dere ble samboere også med felles bolig. Tenker du på dere som en familie? Snakker dere om barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Miss Styles.

Hvor lenge er dere sammen nå? Nå som dere ble samboere også med felles bolig. Tenker du på dere som en familie? Snakker dere om barn?

Om et par uker har vi faktisk vært samboere i 1 år. Ikke tenkt på at det ar gått 1 år allerede. Føler at vi har det mye bedre sammen nå som vi har større leilighet og mer plass.

Vi snakker om barn ja.. Men det skjer ikke enda.. Venter i hvert fall til neste år før det blir et tema å snakke seriøst om.

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om et par uker har vi faktisk vært samboere i 1 år. Ikke tenkt på at det ar gått 1 år allerede. Føler at vi har det mye bedre sammen nå som vi har større leilighet og mer plass.

Vi snakker om barn ja.. Men det skjer ikke enda.. Venter i hvert fall til neste år før det blir et tema å snakke seriøst om.

Hvordan går det med deg?

Hvis du husker så nevnte jeg at jeg traff en på nettet i november. Vi ble kjærester i januar og alt er veldig bra mellom oss. Vi bor litt på avstand, så vi tilbringer for det meste bare helger sammen, men snakker mye hver dag. Selv om det høres rart ut, men det er min lengste forhold =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du husker så nevnte jeg at jeg traff en på nettet i november. Vi ble kjærester i januar og alt er veldig bra mellom oss. Vi bor litt på avstand, så vi tilbringer for det meste bare helger sammen, men snakker mye hver dag. Selv om det høres rart ut, men det er min lengste forhold =)

Neimen, så koselig da!! Gratulerer!! Alt bra mellom dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alt er veldig bra. Jeg skal pusse opp hjemme snart og han sa han ville hjelpe.

Hvor ofte sees dere da? Bor dere langt unna hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte sees dere da? Bor dere langt unna hverandre?

Vi bor 35 km unna hverandre. "Sees" hver dag på Skype og bor hos hverandre fra fredag til søndag. Kan ikke treffes oftere på grunn av arbeidstidene. Eller, vi kan egentlig det, men da blir det et par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra jobbfest i går?

Ja, jobbmiddagen var hyggelig. Veldig god mat også litt vin da..

Ikke en særlig produktiv dag på jobb idag. Noe galt med mailen vår. Vi får sendt mailer men ikke mottatt mailer. Da blir det vanskelig å få gjort jobben sin. Krysser fingerne for at alt fungere igjen imorgen.

Nå gleder jeg meg til å dra hjem for så å dra innom posten og hente pakken fra GET. Endelig skal vi få internett hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye å gjøre på jobben eller?

Rolig nå men vi fikk tilbake mailen rundt kl 10.30 og da var det bare å gå gjennom alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan var første natt i ny seng? :)

Vi sover kjempegodt i den nye senga vår. Også godt å bli kvitt den andre senga så fort. Den sto liksom inn til veggen og begge sparket borti hele tiden. Ikke bra..

Endelig fredag!! 6 timer igjen til helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg! Noen planer eller har du fortsatt en del ting å pakke ut?

M har overtakelse av sin leilighet på mandag så vi skal dit og vaske den. Håper og krysser fingerne for at vi blir ferdig i dag og ikke trenger å reise dit i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...