MissStiles Skrevet 2. september 2013 Forfatter #5281 Del Skrevet 2. september 2013 Bra dere har fått ordnet mye i helgen. Er det et hyggelig område dere bor i? Ja, det er jo ikke så langt unna der jeg bodde før. Føles godt å være tilbake i dette området. Vi bor jo ikke så langt unna hverandre. Du trives der du bor?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 2. september 2013 #5282 Del Skrevet 2. september 2013 Ja, det er jo ikke så langt unna der jeg bodde før. Føles godt å være tilbake i dette området. Vi bor jo ikke så langt unna hverandre. Du trives der du bor?! Stemmer det, er ikke langt unna meg Joda, trives veldig godt her. Rett ved t-banen også er det stille og rolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. september 2013 Forfatter #5283 Del Skrevet 3. september 2013 Da ble det litt overtid idag... Burde egentlig blitt lengre på jobb men jeg fikk gjort de viktigste sakene. Jeg hold på med en sak på jobb siden midten av juni og endelig gikk den i boks idag. Veldig, veldig glad!! Salg, salg, salg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 3. september 2013 #5284 Del Skrevet 3. september 2013 Da ble det litt overtid idag... Burde egentlig blitt lengre på jobb men jeg fikk gjort de viktigste sakene. Jeg hold på med en sak på jobb siden midten av juni og endelig gikk den i boks idag. Veldig, veldig glad!! Salg, salg, salg!! Grattis! Gøy når man får til noe man har slitt for på jobb Jeg blir også glad av salg! Håper du ikke må jobbe så lenge overtid i dag da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 3. september 2013 #5285 Del Skrevet 3. september 2013 (endret) Jeg synes også du bare skal spørre han. Han har sikkert bare glemt det Edit: så ikke de siste innleggene. Grattis med salg! Endret 3. september 2013 av Violet Hill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. september 2013 Forfatter #5286 Del Skrevet 3. september 2013 Kjempegøy med salg!! I hvert fall når man har jobbet med saken en stund... Jeg var hjemme rundt halv 7. Det var godt å komme hjem og lage seg litt mat og slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. september 2013 #5287 Del Skrevet 3. september 2013 Grattis med salget! Kjenner litt den følelsen i min jobb også, når man har fullført et stort og omfattende prosjekt, og alt har gått (mer eller mindre) bra Hvordan går det i den nye leiligheten, har dere begynt å komme på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. september 2013 Forfatter #5288 Del Skrevet 4. september 2013 Det ble overtid idag og. Jeg og en kollega skulle egentlig på et arrangement men ingen av oss hadde sjans på å bli ferdig innen kl 17. Jaja, bare 2 dager igjen til helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 4. september 2013 #5289 Del Skrevet 4. september 2013 Mye å gjøre på jobb eller? Gleder meg også til helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. september 2013 Forfatter #5290 Del Skrevet 5. september 2013 Mye å gjøre på jobb eller? Gleder meg også til helg! Denne uka har det vært ekstremt mye å gjøre på jobb. Altså, jeg klager ikke fordi jeg liker absolutt å få inn salg! Det skal bli godt med helg om 2 dager. Første helgen som ikke involvere flytting, pakking, bære, male osv. På lørdag er det min tur til å ha 4-stjerners middag hos meg. Mye planlegging fortsatt men gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 5. september 2013 #5291 Del Skrevet 5. september 2013 Kult - hva du skal du lage på 4-stjerners da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. september 2013 Forfatter #5292 Del Skrevet 5. september 2013 Kult - hva du skal du lage på 4-stjerners da? Forrett: Kyllingvinger med grønnsaker og dip Hovedrett: Raclette Dessert: Banansplitt Også er tema HOLLYWOOD med kjendis og musikk quiz. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. september 2013 Forfatter #5293 Del Skrevet 6. september 2013 Det ble overtid idag og. I tillegg til at jeg avsluttet dagen med å få kjeft fra en kunde. Vet at det ikke er min feil men da kom nesten tårene og da merket jeg hvor sliten jeg egentlig er. Helt sykt hvor mye det er å gjøre på jobb nå. Men nå skal det bli godt med helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 7. september 2013 #5294 Del Skrevet 7. september 2013 Det ble overtid idag og. I tillegg til at jeg avsluttet dagen med å få kjeft fra en kunde. Vet at det ikke er min feil men da kom nesten tårene og da merket jeg hvor sliten jeg egentlig er. Helt sykt hvor mye det er å gjøre på jobb nå. Men nå skal det bli godt med helg. Uff, håper du har en bedre dag i dag! Er aldri noe hyggelig å bli kjeftet på Håper middagen i kveld blir bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. september 2013 Forfatter #5295 Del Skrevet 8. september 2013 Middagen gikk bra igår. Alle synes det var god mat. Men herregud, så mye jobb. Jeg vant ikke men kom på 2.plass. Fornøyd med det. Idag ble vi vekt kl 6 av en av naboene våre. Han kom tydeligvis hjem fra en tur på byen og hadde glemt nøklene sine. Da ringte han på hos oss. Fy søren, som vi skvatt. Fikk ikke sove så mye etter det så tror det blir rolig søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. september 2013 #5296 Del Skrevet 8. september 2013 Du har vært på Maze Grill, ikke sant? Hvordan var det? Var maten god? Vurderer det selv når jeg skal til London. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. september 2013 Forfatter #5297 Del Skrevet 8. september 2013 Du har vært på Maze Grill, ikke sant? Hvordan var det? Var maten god? Vurderer det selv når jeg skal til London. Mvh Yvonne Ja vi var der i mars. Maten var god men det er en dyr restaurant. Morsomt å ha vært der og spist men ikke noe mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. september 2013 Forfatter #5298 Del Skrevet 9. september 2013 Rolig og fin søndag igår. Heldigvis ikke mye å rydde etter middagen på lørdag. Vi var en tur på Ekeberg. Gikk litt rundt også spilte vi en runde mini-golf. Jeg vant! Godt å komme seg litt ut. Men da var det mandag igjen. Trøtt som bare det.... Men men... Idag blir den nye senga vår levert. Endelig! Også har vi levd uten internett siden 31.august men det skal komme en fyr og installere det kl 9-10. Håper at alt går som det skal med begge deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. september 2013 Forfatter #5299 Del Skrevet 9. september 2013 Første gang på en uke hvor jeg føler at jeg har kontroll over salgene på jobb. Litt behagelig... Internett fikk vi ikke idag. M ville ha samme leverandør som han hadde i leiligheten sin men det gikk ikke. Så da ringte jeg GET for å bestille der allikevel. I tillegg til at jeg bestilte en boks til siden vi har en TV i stua og en TV på gjesterommet. Greit å ha når M ser på fotball eller en av oss har venner på besøk. Krysser bare fingerne for at senga fortsatt blir levert idag. Leveringen etter kl 16:00 idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 9. september 2013 #5300 Del Skrevet 9. september 2013 Fikk dere senga i dag? Følger du med på valget? Sitter og ser på det nå jeg, er egentlig ganske spennnende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg