Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hatt en fin helg i Stavanger?

Veldig fin helg i Stavanger. Veldig heldig med været. Vi skulle egentlig besøke tante og onkelen min men det hadde blitt noen misforståelser så de var i Oslo denne helgen. Litt kjipt. Vi kom frem sent på fredag. Lørdag sto vi opp tidlig for å ta turen til Preikestolen. Vi tok båten kl. 9:30 og var tilbake på havna kl. 17. En lang dag med andre ord. Men hjelp, så slitsom tur opp til Preikestolen. Jeg har jo ikke trent på 1 år og sleit flere steder. Da måtte vi bare ta pause i 5 min. Vi brukte vel litt over 2 timer opp og 1,5 time ned igjen. Utrolig flott utsikt på toppen. Absolutt verdt turen!! På kvelden spiste vi ute på en kjempegod biffrestaurant. Jeg sovnet tidlig den kvelden. Var helt utslitt. Søndag gikk vi egentlig bare rundt i byen og kikket.

Var konserten bra?

Og konserten var bra. MEN herregud, så mye mennesker. 25 000 mennesker inne på Viking Stadion. Trodde flere ganger at jeg skulle besvime. Så tett luft og trangt. Kø overalt for å kjøpe mat/drikke, gå på do og komme seg ut. Selve showet var veldig bra. Ingen store fan av Robbie Williams men mannen er jo gal. Han spøkte hele tiden og det var god stemning under de kjente låtene. Men vi gikk før det var ferdig siden vi ikke ville risikere å stå i kø ut og inn på toget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en kjempefin tur! Har så lyst til å gå på Prekestolen :)

Og de MK-veskene er jo såå fine, rommer masse pluss at materialet de er laget av tåler vann bedre enn vanlige skinnvesker, noe som kan være en stoor bekymring når man har brukt altfor mye penger på en veske :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at du tok Prekestolen! Jeg synes også turen var kjempefin :) Prøve dere på Kjerag neste gang da kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broder'n var på Prekestolen på mandag med 3meningen vår.

De brukte bare rett over timen opp. :roll:

Jeg mistenker at jeg ville brukt... ca fire timer tenker jeg...

Om jeg hadde kommet meg opp såklart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilbake på jobb nå eller har du ferie?

Ferie? Jeg har ikke noe mer ferie i år. Bare jobb, jobb, jobb!!

2 stk. som har ferie på jobb de neste 2 dagene + pluss at sjefen kun skal ha halv dag så da blir det nok mye å gjøre for meg og han andre.

Ikke helt min dag i dag. De nye møblene våre skulle kommet denne uken men blir vist forsinket. Så M gikk innom der etter jobb i dag og kjeftet på dem. De skal gjøre så godt de kan for å få det levert. Bare vente og se da..

Men nå er det snart middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helg. Ikveld skal vi "kose" oss med å pakke. Imorgen står flytting på programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med flyttingen! Sikkert ikke det man helst vil bruke helgen til, men det er jo så verdt det - blir nok bra i ny leilighet :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi klare til å flytte. Venter på at faren og svogeren til M kommer. Håper det går bra med bare oss 4. En del store møbler som må løftes men får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med flytting i dag! Må være deilig å endelig komme inn i deres nye hjem. :) Er dere helt ferdig med å pusse opp nå? Vi var også bare fire da vi flyttet og det var gjort på 1-2-3, selv om vi bor i 4. etasje uten heis. Ingen av oss er spesielt sterke heller, men fikk inn både seng og sofa og tunge kasser uten problemer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi ferdig. Leiligheten til M er tom. Bare rot i leiligheten vår nå. Så vi har nok å gjøre denne helgen med å få ting på plass.

Nå skal vi innom A-møbler og hente spisebord + stoler. Siden de ikke klarte å levere det denne uka som avtalt, drar vi og henter det når vi allikevel har henger ut dagen. Også håper vi at den nye senga vår kommer neste uke ellers vurderer jeg å avbestille den. Vi bestilte dette 12.juli!! Skulle ikke vært lov å vente så lenge... Til slutt blir det også en tur innom Ikea fordi M fant et skrivebord han ville ha der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det godt å sette seg ned. Jeg har ryddet på soverommet og kjøkkenet i hele dag mens M har satt sammen spisebordet og stolene. Gjort masse men fortsatt mye igjen.

Synd helgen er over. Skulle gjerne slappet av litt... Men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar nok noen uker før dere er helt på plass, men det er egentlig helt greit. Ok å bo seg litt inn og ta ting litt gradvis også, så er det lettere å finne ut hvordan dere vil ha det. Men gratulerer så masse som offisielt innflyttet! :) Har vel vært mye flytting på deg de siste årene, så satser på at dette er et sted du kan bo lenge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis flytta vi 70% av tingene våre for 3 uker siden og de fleste tingene der hadde vi allerede fått på plass. Så regner egentlig med å ha fått plassert det meste i løpet av uka. Også er det bare å vente på at senga og sovesofaen blir levert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det mandag igjen. Første dag med kortere vei til jobb. Behagelig det altså..

Nesten 4 uker siden sommerferien min var over og i følge kontrakten min skal jeg gå opp i lønn og få egen jobbmobil. Pluss visitkort. Sjefen endret lønna mi men resten mangler jeg fortsatt. Hvordan tar jeg opp det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være deilig med kortere tid til jobb da! Hvor mye tid sparer du?

Jeg ville bare tatt en prat med sjefen og spurt hvordan det lå an med visittkort og mobil? Lønnsøkningen skjedde sikkert automatisk, så han har sikkert bare glemt hele greia! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...