MissStiles Skrevet 8. august 2013 Forfatter #5181 Del Skrevet 8. august 2013 Det gikk vist fint. M sa ikke så mye. Møttes så vidt i døra før han gikk. Han skal på kino med en kamerat. Så da gikk jeg i butikken for å handle noe godt til middag. Kose meg alene. Se på en jenteserie uten at M sitter og spør om ditt og datt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 8. august 2013 #5182 Del Skrevet 8. august 2013 Når får dere taksten på leiligheten hans? Sikkert digg med en alenekveld. Hvilken serie skal du se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 8. august 2013 #5183 Del Skrevet 8. august 2013 Kjipt med togkaos. Må du pendle langt med toget eller? Hvilken serie blir det i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. august 2013 Forfatter #5184 Del Skrevet 8. august 2013 Når får dere taksten på leiligheten hans? Han får nok vite det i morgen. Husker at jeg fikk ikke vite taksten min før langt ut på ettermiddagen. Kjipt med togkaos. Må du pendle langt med toget eller? Hvilken serie blir det i kveld? Nei, kun 20 min med tog. Ikke så langt. Ikke bestemt meg for hva jeg skal se enda. Sett meg gjennom Glee i sommer. Bare et par episoder igjen av siste sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 9. august 2013 #5185 Del Skrevet 9. august 2013 Har du sett Orange is the new black? Håper dere blir fornøyde med taksten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. august 2013 Forfatter #5186 Del Skrevet 9. august 2013 Ikle hørt noe fra M ang taksten! Husker at jeg ikke fikk vite taksten på min før etter kl 15. Han hadde verken fått teksten som skal legges ut på finn.no igår enda. Aner ikke om bildene ble bra heller. Venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. august 2013 Forfatter #5187 Del Skrevet 9. august 2013 Taksten ble 1,450000kr!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 9. august 2013 #5188 Del Skrevet 9. august 2013 Og det er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. august 2013 Forfatter #5189 Del Skrevet 9. august 2013 Og det er bra? Jeg synes det er bra!! M har et ønske om å selge den for over 1,5 så tror ikke det blir nok problem å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 9. august 2013 #5190 Del Skrevet 9. august 2013 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. august 2013 Forfatter #5191 Del Skrevet 9. august 2013 Kom hjem for en time siden. Dro rett til leiligheten vår for å jobbe litt der. Ryddet litt på begge soverommene og kjøkkenet. Fikk tømt noen esker her og der. Godt at det blir færre og færre esker for hver gang. Nå ligger vi og slapper av. Blir nok en tidlig kveld. Skal opp tidlig i morgen for å handle et par ting til leiligheten. Vi har nok å gjøre der nå som M sin leilighet er ferdig oppusset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 10. august 2013 Forfatter #5192 Del Skrevet 10. august 2013 Nå sitter vi utenfor Ikea og venter på at de skal åpne. 5 min igjen. M stresser med at han ikke får sett annonsen til leiligheten hans på finn.no. Den skal legges ut idag så han er veldig spent. Først Ikea også innom jobben til M for å kjøpe maling. Begynne å male soverommet denne helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 10. august 2013 #5193 Del Skrevet 10. august 2013 Blir mye å gjøre for deg denne helgen, men tenk så deilig når du er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. august 2013 #5194 Del Skrevet 11. august 2013 Dere har virkelig litt av hvert og henge fingrene i for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. august 2013 Forfatter #5195 Del Skrevet 11. august 2013 Inatt har vi sovet i leiligheten vår. Første natten. På en oppblåsbar madrass. Konklusjonen er at jeg har vondt i ryggen og nakken. Det gjør jeg ikke igjen. Vi fikk malt 2 strøk igår. Ser bra ut. Idag skal vi male den siste veggen. Vi skal nemlig ha en vegg på soverommet som har en annen farge. Spent på hvordan det kommer til å se ut. Men nå frokost!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 11. august 2013 #5196 Del Skrevet 11. august 2013 Huff, får håpe du får sove bedre til natta igjen! Hvilke farger har dere valgt til soverommet? Ha en fin søndag, "kos" dere med malingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 11. august 2013 #5197 Del Skrevet 11. august 2013 Når får dere seng og møbler på plass da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. august 2013 Forfatter #5198 Del Skrevet 11. august 2013 Hvilke farger har dere valgt til soverommet? Ha en fin søndag, "kos" dere med malingen Café latte på 3 av veggene og chai på kontrastveggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. august 2013 Forfatter #5199 Del Skrevet 11. august 2013 Når får dere seng og møbler på plass da? Ikke M har solgt leiligheten sin. Møblene som vi har bestilt kommer i slutten av august/begynnelsen av september. Så usikker på når vi flytter inn resten av tingene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 11. august 2013 Forfatter #5200 Del Skrevet 11. august 2013 Godt å komme hjem etter å ha jobbet i leiligheten hele helgen. Vi har kommet kjempelangt. Malt ferdig soverommet. Kjøkkenet er ferdig utpakket. Det er kanskje bare 5-6 esker igjen i leiligheten. Alle bokhyllene fra Ikea er satt sammen og fylt opp med ting. Neste prosjekt: Male stua!! I går fant vi et par utmøbler på jobben til M som vi lurer på om vi skal kjøpe. Vi fikk 1000kr i avslag siden M jobber der. 3000kr for en sofa + et lite bord + 2 stoler. Det er fint men det er hvitt og bordet har en glassplate og er litt lite. Men stolene er kjempegode å sitte i. Vet ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg