Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Gjort noe moro i dag? Eller begynner du å bli lei ferie allerede? Synes du er heldig som har fri i alle fall :)

På dagen gjorde jeg ikke særlig mye. Men nå var jeg og spiste middag med en kamerat fra skolen og det er alltid hyggelig.

Jeg synes det er greit med ferie men kjedelig å ha ferie i 3 uker alene. Også ubetalt.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ny dag og nye muligheter!

I går ble jeg kvitt enda en bokhylle. Da har vi litt bedre plass til å plassere eskene. Fordi M fikk hjelp av søsteren sin til å hente flere esker fra lageret jeg leier i går. Nå kan jeg endelig fortsette å pakke ned tingene våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 5 uker ubetalt ferie...

*blakk*

Fint du fikk brevet, og ikke besvimte av kjedsomhet da du leste det. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Ubetalt ferie i 3 uker? Fordi du må eller..? Hadde jeg aldri hatt råd til. Deilig med ferie men kjedelig å ikke ha penger. Når flytter dere igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubetalt ferie i 3 uker? Fordi du må eller..? Hadde jeg aldri hatt råd til. Deilig med ferie men kjedelig å ikke ha penger. Når flytter dere igjen?

3 uker igjen men jeg har 5 uker ferie. Fikk lønning for en måned siden får ikke lønn igjen før 15.august. Fordi jeg ikke har opptjent feriepenger der jeg jobber nå. Der jeg jobber, kan vi ikke velge når vi vil ha ferie fordi kontoret stenger påske, jul og hele juli.

Vi overtar leiligheten om 2 uker men flytter ikke inn alle tingene med en gang. Pga salg av leilogheten til M. Greit at det er møbler i leiligheten hans ved fotografering og visning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært i Frognerparken og grillet. En liten gjeng som samlet seg der. Veldig hyggelig. Det så flere ganger ut som om det skulle regne men det ble litt kaldt på slutten. Men godt å være ute etter en hel dag med pakking av esker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er M hjemme fra jobb. Han hadde feber når vi kom hjem i går kveld. Pluss skikkelig forkjølet. Håper bare han ikke smitter meg.

Nei, jeg får stå opp og handle litt frokost til oss. Før jeg fortsetter å pakke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grilling er koselig! Hva pleier du å grille? Planer for helgen?

Akkurat kommet hjem etter å ha vært hos søsteren til M. Det ble grillmat der og. Ble der litt lengre enn jeg hadde planlagt. Etter et par timer er jeg ferdigsnakket. Også litt kjedelig når han og søstern begynner å snakke om familien sin. Da har jeg lite å komme med. Men men..

I parken griller jeg bare pølser. Så enkelt som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Akkurat kommet hjem etter å ha vært hos søsteren til M. Det ble grillmat der og. Ble der litt lengre enn jeg hadde planlagt. Etter et par timer er jeg ferdigsnakket. Også litt kjedelig når han og søstern begynner å snakke om familien sin. Da har jeg lite å komme med. Men men..

I parken griller jeg bare pølser. Så enkelt som mulig.

Mm grillmat blir jeg aldri lei av faktisk! Sånne familiegreier kan være mildt sagt slitsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av å pakke. Spesielt når det er så fint vær ute og det er sååå varmt inne i leiligheten. Men vi må bare fortsette. Orker ikke gjøre all pakkinga i siste liten.

Men tar en liten pause nå. Handle litt mat til helga og neste uke. Pluss at vi skal til foreldrene mine ikveld. Skal grille hos dem og. nam :spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Skjønner det er kjedelig å pakke. Men da er du hvertfall i gang og slipper stresse med det. Kos deg med grilling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme etter en hyggelig kveld hos foreldrene mine. God mat, drakk litt vin og pratet. Moren min er veldig spent på å se den nye leiligheten vår. De spurte hva vi ønsket oss i innflytningsgave men jeg vil gjerne flytte inn først og se hva de trenger.

Men nå skal det bli godt å slappe av før man tar kvelden. Setter nok på en film.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag tar vi en velfortjent pause fra pakking og oppussing. Allerede igår visste vi at vi hadde lyst til å dra på Tusenfryd idag så da gjør vi det.

Ha en fin søndag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Håper du har kosa deg på Tusenfryd :) Jeg tør ikke sånt lenger, hørte du om hun som datt ut av berg og dalbanen i USA? Er du kanskje sånn som prøver alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en fiiin dag på Tusenfryd. Jeg prøver ikke alt men mye. Jeg er ofte den man hører skrike mest når vi kjører berg og dalbane.

Nå er vi hjemom for å skifte og hente mat. Dra rett opp til vannet ved der vi bor for å grille og bade. Eller M skal bade, ikke jeg. Nyte resten av søndagen ute i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er det dere bader i Oslo, er det Huk?

Håper dere hadde en fin søndagskveld, vi får nyte disse varme fine dagene til det fulle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lei av å pakke. Ble veldig glad når ei venninne sendte melding og spurte om jeg ville møtes i dag. JA!! Endelig komme meg ut og nyte det fine været jeg og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velfortjent pause fra pakkingen syns jeg! Hva har du gjort i dag?

Pakket ned deler av kjøkkenet og malt en vegg.

Koselig å være sosial. Sitte ute i sola og spise jordbær. Også møtte vi på en tidligere kollega som vi prata med og tok et glass vin. Føles som om jeg har drukket en flaske vin. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...