Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Da blir det Cafe Latte. Plutselig ble vi enig. :laugh: Da blir det male kjøkkenet i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag har vi spist god lunsj sammen alle på kontoret. Hyggelig. Også fikk vi alle vin av sjefen.

Han sa ingenting. No news is good news. Ikke det det heter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da står den hjemmelagde pizzaen i ovnen. Nam!

God helg!!

P.S: Fikk 2 kartonger med vin av sjefen alle sammen. Tror det blir vin til middag ikveld.

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det passer perfekt å male kjøkkenet denne helgen. Bare meldt dårlig vår så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo veldig bra timing! Kan jo faktisk bli litt hyggelig også, når man er to :) stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av et drittvær ja ... Vi skulle jo grille i dag, men spørs om det heller blir innefest nå gitt!

Håper malingen går fint! Det blir sikkert fint etterpå i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med runde nr 2 av malingen. På den ene delen av kjøkkenet. Tar resten imorgen.

Idag blir det å spise ute siden stekeovnen er koblet fra. Også se den nye Superman filmen. M gleder seg som en liten unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig søndag. M skal male litt mer men jeg ligger i senga og drikker te mens jeg leser en bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag stengte t-banen hos meg. Skal være stengt i 3 mnd. Buss for bane er alltid gøy. Eller ikke.

Også la jeg paraplyen min være igjen hjemme. Ikke lurt siden det regner som bare f..... nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funket det relativt greit med buss for bane, eller? Jeg skulle jo egentlig ha tatt den motsatt vei av deg hver dag, så sånn sett er det veldig deilig å slippe og jobbe der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er meldt opphold utover dagen, får satse på at det slår til :)

Er det denne uka nesten alle kollegene dine er på ferie? Hektisk hittil i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Funket det relativt greit med buss for bane, eller? Jeg skulle jo egentlig ha tatt den motsatt vei av deg hver dag, så sånn sett er det veldig deilig å slippe og jobbe der!

Ja jeg husker du sa det. Vær glad du slipper. Jeg hadde satt av litt mer reisetid enn vanlig siden det var første dag med buss for bane. Bussene kom men den bussen jeg gikk på, kom seg bare en stasjon før alle måtte gå av. Sjåføren sa aldri hva som var galt. Så da ble det 31 bussen siden jeg ikke hadde tid til å vente lengre. Ville gjerne rekke samme tog som jeg pleier å ta.

De har satt opp ulike kjøreruter på bussen som sier at man enten bytter til bane på sinsen eller tøyen. Usikker hva jeg gjør når jeg skal hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er meldt opphold utover dagen, får satse på at det slår til :)

Er det denne uka nesten alle kollegene dine er på ferie? Hektisk hittil i dag?

Jeg sjekket yr.no før jeg dro på jobb. Null regn sto det der. Haha!

Det stemmer at det var denne uka jeg skulle være alene på jobb. Men hun som har vært sykmeldt, kom tilbake forrige uke så da er vi to. Tror det er greit fordi jeg har hatt litt å gjøre idag.

En bra mandag, sendte 3 tilbud idag og fikk ja på 2 av dem med en gang. Sånt liker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det gikk bra i går :)

Ble kjøkkenet fint? Litt maling kan gjøre stor forskjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig glad jeg slipper! (Og enda mer glad etter å ha fått nok en påminnelse om hvorfor jeg ikke vil jobbe på det drittstedet i dag...) 31-bussen bruker vel innmari lang tid? Husker jeg forvillet meg på den en gang når den akkurat skulle gå og banen nettopp hadde gått, men angret meg fort. Men hvis systemet med buss for bane ikke funker som det skal er jo det utrolig dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...