MissStiles Skrevet 13. juni 2013 Forfatter #4981 Del Skrevet 13. juni 2013 God bedring til deg! Cosylan er vel det eneste som funker på sånn ekstrem hosting. God bedring til oss begge to. Takk for tipset! Hostesaften jeg bruker nå funker i hvert fall ikke. Trenger noe sterkere. Håper jeg klarer å få en time imorgen sånn at jeg kan få resept på cosylan. Straks ferdig på jobb. Pizza og Norwegian Wood med søster. Håper det ikke begynner å regne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 14. juni 2013 #4982 Del Skrevet 14. juni 2013 Hvordan var Norwegian Wood i går? Er du bedre i formen? Gooood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 14. juni 2013 #4983 Del Skrevet 14. juni 2013 God helg! Var Norwegian Wood bra? Jeg kunne tenke meg å se Rod Stewart på søndag men har ikke penger. Har vært på konsert med han mange ganger uansett. Er formen bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #4984 Del Skrevet 14. juni 2013 God helg! Var Norwegian Wood bra? Jeg kunne tenke meg å se Rod Stewart på søndag men har ikke penger. Har vært på konsert med han mange ganger uansett. Hvordan var Norwegian Wood i går? Gooood helg! Norwegian Wood var veldig bra. Keane er en av favorittbandene mine. Alltid veldig bra live. Karpe Diem var også sykt bra! De lagde bra show. Sto liksom og danset hele tiden. Jeg hadde nesten ikke stemme når jeg kom hjem men hadde hatt det gøy. Formen er bra men hoster fortsatt. Godt å slappe av på sofaen ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. juni 2013 Forfatter #4985 Del Skrevet 14. juni 2013 Glad en lang uke med å være dårlig er over. Om en uke reiser 3 av kollegene mine på ferie og hvis hun siste ikke kommer tilbake etter å ha vært sykmeldt (noe jeg ikke tror), så er jeg alene på jobb den siste uka. Skummelt men litt digg og. Veldig spent på om det er mye å gjøre eller ikke. I dag fikk jeg lønn. Neste måned får jeg ikke lønn siden da får de andre feriepenger og det gjør ikke jeg. Skattepengene kommer nok ikke før etter sommeren. Så denne lønningen må holde i 2 mnd. Spent på hvordan det kommer til å gå. Det blir nok tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 14. juni 2013 #4986 Del Skrevet 14. juni 2013 Godt å høre at formen begynner å komme seg og at det var bra på NW i går! Litt misunnelig Noen morsomme planer for helgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 14. juni 2013 #4987 Del Skrevet 14. juni 2013 Aleneuke på jobb er sikkert tøft ja, får håpe folk har gått litt i sommerferiemodus og at det blir litt rolig. Jeg får samme problem med feriepenger neste år, fikk jo utbetalt det som er opptjent i år i dag, og så får vi jo se hvor lenge jeg er arbeidsledig om jeg må bruke dem eller ikke. Har selvfølgelig lyst til å spare dem til neste år, men må jo bruke dem hvis det trengs... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #4988 Del Skrevet 15. juni 2013 Jeg burde ha vært flinkere til å spare feriepengene jeg fikk fra forrige jobben i fjor men 3,5 måned som arbeidsledig så var det ikke særlig enkelt. I tillegg til å ha en leieboer som ikke betalte husleie. Jeg har prøvd å spare i år men når vi plutselig bestemte oss for å reise på ferie allikevel i år så forsvinner nok pengene ganske fort. Angrer litt på det men jeg klarer ikke å sitte hjemme hele juli uten å reise bort. Spesielt ikke hvis det er dårlig vær her i Norge. Nå skal jeg inn til byen og kjøpe bursdagsgaver. Til pappa og bestefar. 2 personer som har alt og ikke trenger noen ting. Aldri lett. Håper jeg finner noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 15. juni 2013 #4989 Del Skrevet 15. juni 2013 Skjønner godt du unner deg en ferie, man trenger så mye sol som mulig om sommeren! Og med det ustabile været her så ser det dårlig ut. Når reiser du? Å kjøpe gave til folk som har alt.. tjaa.. da pleier jeg enten spandere billetter til Latter, spa, blomster eller ta med folk på middag et sted. Fant du ut av det? Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. juni 2013 Forfatter #4990 Del Skrevet 15. juni 2013 Når reiser du? Å kjøpe gave til folk som har alt.. tjaa.. da pleier jeg enten spandere billetter til Latter, spa, blomster eller ta med folk på middag et sted. Fant du ut av det? Ha en fin helg Har ferie fra 1.juli så reiser etter det. Det var markedsdager på Karl Johan så alle butikkene hadde boder utenfor + 20-25% inne i butikken. Så fant et par ting til meg selv. Verken faren eller bestefaren min kan man kjøpe opplevelsesgave til. Det ble film til begge to men skal se om jeg finner noe mer i London. Akkurat vært og sett Hangover 3. Grei å komme seg litt ut selvom jeg hater å sitte og hoste på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 16. juni 2013 #4991 Del Skrevet 16. juni 2013 Heisann, du som er så mye ute og reiser, har du noen gang vært i Riga? Vi er noen jenter som lurer på en spatur i februar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #4992 Del Skrevet 16. juni 2013 Deilig å slappe av litt.. Holder på å lage muffins.. I dag skal vi feire bursdagen både til familien til M og min familie. Først skal vi besøke bestefaren min som har bursdag i dag. Foreldrene mine, tante, onkel og bestemor kommer også. Også reiser vi videre til søsteren til M for å feire bursdagen hennes og til moren hans. Håper det ikke blir for sent sånn at vi får slappet av før vi legger oss ikveld. Ha en fin søndag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 16. juni 2013 #4993 Del Skrevet 16. juni 2013 Åssen muffins har du lagd? Nam! Fortsatt god søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. juni 2013 Forfatter #4994 Del Skrevet 16. juni 2013 Åssen muffins har du lagd? Nam! Fortsatt god søndagskveld! Endelig hjemme. Nå skal vi slappe av med en film. Spist masse kaker og hjemmelaget pizza. Begge familiene spurte veldig mye om leiligheten vi har kjøpt. Tror de gleder seg like mye til å se leiligheten som det vi gjør. Ikke minst, å komme på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 17. juni 2013 #4995 Del Skrevet 17. juni 2013 Så bra at dere rakk filmkveld da hva så dere? Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #4996 Del Skrevet 17. juni 2013 Så bra at dere rakk filmkveld da hva så dere? Ha en fin mandag! M har hatt lyst til å se tegnefilmen Rive Rolf så han kjøpte den på DVD på hjem vei igår. Morsom film! Da var det mandag igjen. Trøtt, ikke sovet så godt inatt. Men sjefen er borte idag og imorgen så da blir det nok en rolig dag på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 17. juni 2013 #4997 Del Skrevet 17. juni 2013 Føler du deg frisk igjen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #4998 Del Skrevet 17. juni 2013 Føler du deg frisk igjen nå da? Gjør dessverre ikke det. Men det er nok mest min egen feil. Føler ikke at jeg har slappet av i helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. juni 2013 #4999 Del Skrevet 17. juni 2013 Nei... det høres jo ikke akkurat ut som en rolig helg du har hatt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. juni 2013 Forfatter #5000 Del Skrevet 17. juni 2013 Godt å komme hjem og spise middag. Bare slappe av litt før vi skal innom den nye leiligheten vår. Skal hilse på selgerne også ville de vise oss leiligheten en gang til. Da får vi sett de 3 bodene. I tillegg til at de skulle selge noen av møblene og ville høre om vi vil ha noe av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg