Vofsitofsi Skrevet 3. juni 2013 #4941 Del Skrevet 3. juni 2013 Da får jeg offisielt gratulere også Hva synes du om Argo da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #4942 Del Skrevet 3. juni 2013 Hva synes du om Argo da? Bra. Morsom og spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SweetSunshine Skrevet 3. juni 2013 #4943 Del Skrevet 3. juni 2013 Da er leiligheten vår!! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni 2013 #4944 Del Skrevet 3. juni 2013 Hurra hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #4945 Del Skrevet 4. juni 2013 Takk skal dere ha! Det tok sin tid før vi fikk vite det. Fordi megleren rotet det til med navnet og personnr mitt. Til slutt ringte OBOS selv til meg og spurte om riktig info. Hun megleren er så innmari forsiktig. Kontraktamøte blir hver for oss. Selgeren signerer idag og vi signerer imorgen. Det var en lang men bra dag igår. Borettslaget har bestilt 3 containere og de kom igår. Perfekt, fordi da fikk jeg kastet alt av søppel i boden min. Så den ble tømt igår. I tillegg til at jeg hadde lagt ut kjøkkenbordet mitt på finn.no og det ble henta igår. Bedre å gi det bort enn å kaste det. Etter det var jeg såååå sliten at jeg bare måtte hjem. Hadde jo ikke spist middag heller så... Spiste og la meg på sofaen når jeg kom hjem. Der lå jeg resten av kvelden. Er så klar for å bli ferdig med vasking og overtakelsen. Bare 4 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 4. juni 2013 #4946 Del Skrevet 4. juni 2013 Gratulerer så mye!! Når overtar dere? Det blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #4947 Del Skrevet 4. juni 2013 Gratulerer så mye!! Når overtar dere? Det blir spennende! Takk! Vi overtar leiligheten den 1.august. Det skal bli såååå godt med større plass. Fikk andre morsomme nyheter igår. Jeg fant ut at jeg hadde vunnet en konkurranse. Fly, hotel og 2 billetter til konserten til Michael Bublé i London. Satt på toget når jeg fant ut av det. Jeg holdt på å be sidemannen om å klype meg i armen. Det store spørsmålet ble med en gang: Hvem tar jeg med meg? M vil helst slippe. Så da spurte jeg søsteren min som aldri har vært i London. Hun ble kjempeglad!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 4. juni 2013 #4948 Del Skrevet 4. juni 2013 (endret) Perfekt timing på den containeren da! Er også spent på når dere overtar - og om dere snart setter i gang salg av M sin leilighet? Og hvis du har lyst til å sende link på PM takker jeg jo ikke nei akkurat. Edit: Her skrev vi samtidig ser jeg - gratulerer med gratistur til London! DET kaller jeg skikkelig premie! Når reiser dere? Endret 4. juni 2013 av juliane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 4. juni 2013 Forfatter #4949 Del Skrevet 4. juni 2013 Perfekt timing på den containeren da! Er også spent på når dere overtar - og om dere snart setter i gang salg av M sin leilighet? Og hvis du har lyst til å sende link på PM takker jeg jo ikke nei akkurat. Edit: Her skrev vi samtidig ser jeg - gratulerer med gratistur til London! DET kaller jeg skikkelig premie! Når reiser dere? Sendte deg PM med finnkoden. M skal ringe megleren vår i løpet av ula også skal de begynne å planlegge. Men tviler på at det blir salg av hans bolig før 1.august. Passer bedre å ta det da.. Fordi da kan vi flytte noen av tingene fra hans leilighet til den nye leiligheten. Konserten er 1.juli. Sendte kontaktinfoen vår tidligere idag. Jeg satte opp ønsker om flytider og hotellområde men venter i spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 4. juni 2013 #4950 Del Skrevet 4. juni 2013 Gratulerer både med leilighet OG tur til London Kan tenke meg du ble glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 5. juni 2013 Forfatter #4951 Del Skrevet 5. juni 2013 Sliten etter dagens økt med vaskinga. Måtte kaste inn håndkle til slutt. Kroppen er sliten og begynt å klø i halsen. Kan ikke bli syk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. juni 2013 Forfatter #4952 Del Skrevet 6. juni 2013 Føles som om jeg ikke har sovet noe inatt. Halsen har blitt verre. Og kroppen.. Bare vondt overalt. Bare propper i meg c-vitaminer og halstabletter også får jeg bare holde ut. Håper dagen går fort på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. juni 2013 Forfatter #4953 Del Skrevet 7. juni 2013 Nå ligger jeg bare og venter på at klokken skal bli 7 sånn at jeg kan si fra at jeg blir hjemme idag. Jeg må rett og slett kaste inn håndkle - nesten ikke sovet inatt pga at jeg hoster, fortsatt vondt i halsen og har fått feber. Dårlig samvittighet over at jeg må bli hjemme men jeg skulle ikke vært på jobb igår en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. juni 2013 #4954 Del Skrevet 7. juni 2013 Huff da! God bedring. Er du litt bedre nå? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. juni 2013 Forfatter #4955 Del Skrevet 7. juni 2013 Huff da! God bedring. Er du litt bedre nå? Mvh Yvonne Jepp, er mye mer oppgående i dag enn i går. Men jeg lå i senga frem til jeg måtte gå til leiligheten min og overtakelsen. Men skikkelig vondt i halsen enda og hoster. Håper bare ikke at jeg mister stemmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. juni 2013 Forfatter #4956 Del Skrevet 8. juni 2013 Formen er ikke helt på topp. Søsteren til M har spurt om hun kan ta med datteren og komme på besøk i dag men det måtte jeg si nei til. Vil helst ikke smitte en 2åring. Så M skal møte dem ute et sted, sikkert gå innom en lekeplass. Kjipt å være dårlig når det er fint vær men da kan jeg sitte inne og se på prinsessebryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 8. juni 2013 #4957 Del Skrevet 8. juni 2013 God bedring! Håper du får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #4958 Del Skrevet 9. juni 2013 I natt stå opp jeg opp ca kl 4 pga det hosteanfallet. Var så redd for å vekke M. Lagde meg noe varmt å drikke og etter en time sovnet jeg heldigvis igjen. Men utrolig slitsomt. I morgen er det jobb igjen og jeg er usikker på om jeg skal være hjemme eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 9. juni 2013 #4959 Del Skrevet 9. juni 2013 Du får ta det skikkelig med ro i dag og pleie halsen, så kan det jo hende du er fit for en ny jobbedag i morgen, ellers er det sikkert lurest å ta en sykedag til. Drikk te med honning og spis hvitløk og c-vtaminer God bedring! Og god søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 9. juni 2013 #4960 Del Skrevet 9. juni 2013 Enig med Vofsi, drikk mye og slapp av med noe ræl på tv-en Forøvrig fins det noen drops på apoteket som faktisk virker mot hoste. Fribol heter de. Smaker ikke særlig godt, men funker på halsen. God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg