MissStiles Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #4901 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Da har vi lagt inn bud!! Nå er jeg nervøs!! Endret 27. mai 2013 av MissStiles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 27. mai 2013 #4902 Del Skrevet 27. mai 2013 Hva skjer?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. mai 2013 #4903 Del Skrevet 27. mai 2013 Oi, så artig! Lykke til! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #4904 Del Skrevet 27. mai 2013 Hva skjer?! Leilighet nr. 1 ga vi oss på etter en budrunde. For høyt! Leilighet nr. 2 rakk vi akkurat å legge inn bud på før fristen gikk ut. Holdt på budrunde frem til nå. Og for 5 min siden kom tlf fra megleren: Leiligheten er VÅR!! Men....... Det er en OBOS leilighet og avklaring innen fredag. På mandag vet vi 100% om den er vår. Jeg har 10år annsinitet så bare vente og se om noen melder sin interesse. M visste ikke hva jeg skulle si når jeg ringte og gratulerte. Vi er fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. mai 2013 #4905 Del Skrevet 27. mai 2013 Gratulerer! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 27. mai 2013 #4906 Del Skrevet 27. mai 2013 Gratulerer! 10 års ansiennitet er jo ganske høyt, så vi satser på at ingen sveiper den med seg på forkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 27. mai 2013 #4907 Del Skrevet 27. mai 2013 Så moro! Gratulerer så mye! Er det i nærheten av der dere bor nå? Når tar dere over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #4908 Del Skrevet 27. mai 2013 Så moro! Gratulerer så mye! Er det i nærheten av der dere bor nå? Når tar dere over? Nei, absolutt ikke. (Oi, det hørtes ut som jeg har det fælt her jeg bor nå). Leiligheten ligger faktisk i nærheten av der jeg bodde før. I nærheten av Helsfyr. Overtakelse er 1.august!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 27. mai 2013 #4909 Del Skrevet 27. mai 2013 Gratulerer Miss S! Blir vi naboer nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #4910 Del Skrevet 27. mai 2013 Gratulerer Miss S! Blir vi naboer nå da? Hehe, ja.. Bor nok ikke langt unna hverandre da nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 28. mai 2013 #4911 Del Skrevet 28. mai 2013 Wow, grattis!! Krysser fingre og tær for at ansienniteten holder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #4912 Del Skrevet 28. mai 2013 På denne tiden pleier jeg egentlig å være hjemme. Men idag? Nei! Kom en haug med ting etter kl 15 som måtte gjøres. M skal spille fotballkamp så jeg har det ikke travelt med å komme meg hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 28. mai 2013 #4913 Del Skrevet 28. mai 2013 Greit å opparbeide seg litt overtid også, særlig når du uansett ikke har så mye annet å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #4914 Del Skrevet 28. mai 2013 Greit å opparbeide seg litt overtid også, særlig når du uansett ikke har så mye annet å gjøre! Ingen som registrerer overtiden og vi er ikke særlig nøye med å ta den ut eller ikke. En time overtid er liksom ikke så mye. Godt å komme hjem nå. Rakk å se M før han gikk. Bare lage mat og slappe av resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 28. mai 2013 Forfatter #4915 Del Skrevet 28. mai 2013 Rastløs... Vurderer å ta en runde med støvsugeren og vaske gulvet.. Siden M vasket badet i helgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 28. mai 2013 #4916 Del Skrevet 28. mai 2013 Ble det vasking? Håper du har hatt en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #4917 Del Skrevet 29. mai 2013 Ble det vasking? Håper du har hatt en fin kveld Ja, skikkelig og. Støvsugde og vasket gulvet. Skiftet sengetøy. Og flyttet på to små hyller. Når M kom hjem, la han ikke merke til noen ting. Jeg måtte spørre han om han la merke til noe. 10 min med gjetting. Mannfolk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #4918 Del Skrevet 29. mai 2013 Hurra, da ser det ut som om jeg får solgt sofaen som jeg kjøpt på Ikea i forbindelse med salg av leiligheten min. Var redd jeg måtte legge den ut som "gi bort" på finn.no. Mangler bare kjøkkenbordet og stolene. Megleren vår ringte også i stad og da måtte jeg fortelle om leiligheten vi hadfe kjøpt. Hun ble kjempe nysgjerrig og spurte om å få se linken. Gratulerte oss! M skal ringe henne til uka og begynne planlegginga om å selge sin leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 29. mai 2013 #4919 Del Skrevet 29. mai 2013 Ja, skikkelig og. Støvsugde og vasket gulvet. Skiftet sengetøy. Og flyttet på to små hyller. Når M kom hjem, la han ikke merke til noen ting. Jeg måtte spørre han om han la merke til noe. 10 min med gjetting. Mannfolk! Hahaha, detter er uniformt for alle menn. Slapp av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #4920 Del Skrevet 29. mai 2013 Da har vi kommet hjem etter å ha besøkt foreldrene mine i deres nye leilighet. M hjalp til med å sette opp en bokhylle. Det er overtakelse av huset på lørdag. Rart at de ikke bor der lengre. Men vi kommer til å bo nærmere hverandre siden vi flytter til nesten samme område. Nå er det godt å slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg