MissStiles Skrevet 20. mai 2013 Forfatter #4881 Del Skrevet 20. mai 2013 Var leiligheten fin? Ja overraskende fin. Mange fordeler og noen ulemper med leiligheten. Viktigste er vel at det er lengre unna t-bane stasjonen og M får lengre reisevei til jobb. Men et veldig fint område hvis man skal tenke på fremtiden som f.eks. barn. Også var det 3 soverom. Det er visning på leiligheten i etasjen over i samme blokka til helgen. Vurderer å bare vente for å se hva denne går for.. Det blir mange visninger på oss denne uka. Må utnytte det så lenge vi kan. Jo nærmere sommeren vi kommer, jo færre leiligheter blir lagt ut. Får se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 21. mai 2013 #4882 Del Skrevet 21. mai 2013 Lykke til på visning! Håper dere finner noe snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. mai 2013 Forfatter #4883 Del Skrevet 21. mai 2013 Da har vi kommet hjem fra visning. Det ble litt stress fordi jeg måtte gjøre meg ferdig på jobb. Hjem for å spise middag også dra på visning. Leiligheten var ikke så fin som vi hadde håpet den ikke var så mye å rette på. Spesielt skuffet over badet og at det var flere skader der, selv om det ikke er så lenge siden borettslaget tok alle badene. Det er budrunde i morgen - på både denne leiligheten og den leiligheten vi så på i går. Vi må nok snakke om det og sove på det. Nyte resten av kvelden. Bare 3 arbeidsdager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 21. mai 2013 #4884 Del Skrevet 21. mai 2013 Skader på relativt nytt bad høres ut som potensielt store utgifter i fremtiden. Min erfaring er at vi i ettertid er veldig glad for at vi ikke bor i noen av de leilighetene vi ikke umiddelbart ble enige om at vi gjerne ville legge inn bud på. Får du ikke skikkelig godfølelsen på visning tror jeg ikke det er meningen at man skal bo der, mens hvis man får godfølelsen er det ikke like farlig om ikke alt er helt perfekt etter kravlista man har satt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #4885 Del Skrevet 22. mai 2013 Det ble ingen budrunde på oss. Like greit det. M har sagt at han vil på kino idag. Får se hva vi skal se på da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 22. mai 2013 #4886 Del Skrevet 22. mai 2013 M har sagt at han vil på kino idag. Får se hva vi skal se på da. Sett Gatsby ennå? Det er jo en av de største blockbusterne om dagen. Hvis det blir den, får du gi rapport! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #4887 Del Skrevet 22. mai 2013 Sett Gatsby ennå? Det er jo en av de største blockbusterne om dagen. Hvis det blir den, får du gi rapport! Jeg har kjempelyst til å se Gatsby. Det ble ikke noe kino. M sovnet på sofaen mens jeg sovnet i senga. Hehe. Slitne begge to tydeligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #4888 Del Skrevet 23. mai 2013 Fikk gå litt tidligere idag. Pga dataproblemer som aldri løste seg. Mailen på mobilen fungerer ikke en gang. Jaja... Rett på 3, kanskje 4 visninger. Også se på lagerplass til alle eskene og møblene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. mai 2013 Forfatter #4889 Del Skrevet 23. mai 2013 Rakk kun 2 visninger men det er de fineste leilighetene vi har sett hittil.. Klarer ikke å bestemme oss for hvilken vi likte best. God tid til å bruke helga til å tenke siden det er visning på søndag og. Nå må jeg pakke. Også legge meg. Skal bli godt med helg i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #4890 Del Skrevet 24. mai 2013 Endelig helg!!! Står og venter på flytoget. Skal nordover, rettere sagt TRONDHEIM. Ei venninne skal feire 30 års dagen sin. Også blir det nok å treffe andre kjente og. Håper at solen blir med meg oppover. God helg alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 24. mai 2013 #4891 Del Skrevet 24. mai 2013 Kos deg med Trondheimshelg, høres deilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 24. mai 2013 #4892 Del Skrevet 24. mai 2013 Kos deg i 30-årslag og i Trondheim! Fin by Håper været holder også! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. mai 2013 Forfatter #4893 Del Skrevet 26. mai 2013 Akkurat kommet hjem fra Trheim. Rekker bare å sette fra meg kofferten før vi må gå for å rekke 2 visninger. Trøtt etter å bare ha sovet 4-5 timer inatt og ikke spist siden frokost kl 9. Sulten! Burde gå innom Narvesen et sted på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 26. mai 2013 #4894 Del Skrevet 26. mai 2013 Hatt det fint på tur? Og fant dere noen fine leiligheter i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 26. mai 2013 #4895 Del Skrevet 26. mai 2013 Moro i Trondheim? Ble det noe sprell i 30-årslaget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 26. mai 2013 #4896 Del Skrevet 26. mai 2013 Trondheim er gøy. Hva gjorde dere da? Og hvordan gikk det på visning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. mai 2013 Forfatter #4897 Del Skrevet 26. mai 2013 Hatt det fint på tur? Og fant dere noen fine leiligheter i dag? Takk, veldig fin tur men sliten. Fikk møtt ei venninne og datteren hennes på lørdag formiddag. Godt å ligge på hotell og spise hotellfrokost. Dårlig vær når jeg kom på fredag og på dagen på lørdag men ble heldigvis bra vær på kvelden og i dag. Vi endte opp med å se på 3 leiligheter. Den første er et NEI, den andre er en KANSKJE og den siste likte jeg veldig godt. M får jeg nok overtalt. Moro i Trondheim? Ble det noe sprell i 30-årslaget? Tror bursdagsbarnet ble fornøyd. Vi var vel alt mellom 30-50 stk men folk kom og gikk hele tiden. Hun jobber i musikkbransjen så det var en del musikkfolk der som hun jobber med. Ingen kjente! Alltid litt skeptisk å gå på fest hvor jeg kun kjenner bursdagsbarnet men det gikk greit. Mange interessante folk der. God stemning hele tiden. Gikk derfra i halv 3 tida. Trondheim er gøy. Hva gjorde dere da? Og hvordan gikk det på visning? Trondheim er alltid gøy! Visningene gikk bra. Vi har mye å snakke om. I morgen er det budrunde på begge leilighetene vi så på forrige torsdag. Spent på om vi får lagt inn bud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 27. mai 2013 Forfatter #4898 Del Skrevet 27. mai 2013 Idag er det bare å krysse fingerne! Som M sa igår "tenk om vi har kjøpt leilighet sammen imorgen". Vi er villig til å gå langt for begge leilighetene så da gjelder det bare å vente og se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 27. mai 2013 #4899 Del Skrevet 27. mai 2013 Masse lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 27. mai 2013 #4900 Del Skrevet 27. mai 2013 Krysser fingrene! hold oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg