Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ny uke! Godt med en fridag om 2 dager!

Gadd ikke å dra på visning igår men får med meg M etter jobb til å se på en leilighet.

Men først jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi likte leiligheten vi så på igår. Satte oss på lista. Får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Når blir det budrunde?

Vi prøvde men innen vi hadde bestemt oss og fylt ut skjema, var summen mer enn vi synes leiligheten var verdt. Så da ble det ikke noe denne gang. Spent på å se hva den går for til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett hvem som ber om god referanse hos meg nå? Hun som leide leiligheten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tuller? :ler: Da hadde jeg bare sagt rett ut til henne at hun må finne noen andre fordi du ikke kan anbefale henne til noen som helst. Bedre det enn at folk faktisk ringer deg så du må være den som "ødelegger for henne".

Hvor høyt gikk leiligheten? Hva slags leilighet ser dere etter egentlig? Størrelse, antall rom, beliggenhet, prisnivå, spesielle krav osv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, enig med Juliane her - høres ut som hun har ganske lite selvinnsikt hvis hun faktisk tror at hun skal få en god referanse hos deg, med hennes betalingshistorikk!

Er nok bedre at du bare sier det fra deg da, gitt.

Ha en fin kveld og fin fridag i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tuller? :ler: Da hadde jeg bare sagt rett ut til henne at hun må finne noen andre fordi du ikke kan anbefale henne til noen som helst. Bedre det enn at folk faktisk ringer deg så du må være den som "ødelegger for henne".

Hvor høyt gikk leiligheten? Hva slags leilighet ser dere etter egentlig? Størrelse, antall rom, beliggenhet, prisnivå, spesielle krav osv? :)

Hun har sendt to meldinger. Skriver "vær så snill" og spør om noen kan ringe meg. Men hun vet nok at jeg ikke har så mye godt å si om henne. Hun er en hyggelig og rolig jente men ikke noe mer enn det.

Vet ikke. Ga beskjed til megleren at jeg ville vite hva den gikk for. Sendt mail men får sikkert ikke svar før på torsdag nå. Vi ser etter en 3-roms. Helst fra 60kvm og oppover. Vi vil helst flytte tilbake til det området jeg bodde i før (Helsfyr området). Da kan M gå til jobb og jeg får litt kortere vei med bane/buss.

Haha, enig med Juliane her - høres ut som hun har ganske lite selvinnsikt hvis hun faktisk tror at hun skal få en god referanse hos deg, med hennes betalingshistorikk!

Er nok bedre at du bare sier det fra deg da, gitt.

Ha en fin kveld og fin fridag i morgen :)

Jeg har ikke svart henne enda men tenker jeg bare sier at jeg helst ikke vil være hennes referanse fordi jeg vil helst ikke lyve.

Akkurat spist middag og satt på 2.vaskemaskin. Ut og handle et par ting før vi slapper av resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Spennende med budrunde. Hvis du flytter til Helsfyr-området så blir vi jo nesten naboer :)

Fatter ikke at leietakeren din trygler deg om referanse.. hun kan ikke være særlig smart eller?!

Skal du gjøre noe gøy i kveld/morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med fridag! Men skulle ønske jeg fikk sove lengre. Våkner kl. 7 uansett når jeg legger meg. Blir så sliten av det. Så tror jeg skal sove litt senere i dag for å ikke gå rundt og være trøtt hele dagen.

Men nå er det frokost à la M!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elissima

Slitsomt å våkne så tidlig. Greier du ikke sovne igjen? Jeg ble vekket av katten halv åtte i dag men klarte heldigvis å sovne. Du er skikkelig A-menneske du da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske deilig å sove litt midt på dagen da :) håper du har hatt en fin fridag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin fridag!! Vi tok det bare med ro. Så på et par TV-serier og gikk en tur. Før vi avsluttet med kino på kvelden. Iron man 3. Kult men vi var litt skuffet begge to.

Nå er det bare å gjøre seg klar til 2 dager med jobb før det er helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt utslitt! Sleit med å konsentrere meg på jobb idag. Sikkert fordi jeg ikke har fått sovet nok de siste to dagene. Kanskje prøve å sove en time etter å ha spist middag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb men har ikke fått logget på enda. Et av programmene våre lå nede hele dagen igår og gjør tydeligvis det enda. Hm.. Alltid gøy å sitte på jobb men ikke jobbe. Nei!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg har dratt fra jobb med en følelse om jeg ikke har gjort noen ting. Systemet kom aldri opp igjen. Datamannen var der til kl 15. De viktige tingene måtte jeg ta over tlf og skrive mail fra mobilen. Men men.. Fungerer ikke systemet så er det lite man kan gjøre.

Men det er godt med helg nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...