Violet Hill Skrevet 17. april 2013 #4721 Del Skrevet 17. april 2013 Å nei! Hva har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. april 2013 #4722 Del Skrevet 17. april 2013 Huff da, går det bra? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. april 2013 Forfatter #4723 Del Skrevet 17. april 2013 Begynte dagen med å ha samtale med sjefen. Og kan komme bare med en haug med kritikk. Blir like satt ut hver gang. Av og til så tenker jeg, "hva om jeg ikke har fast jobb fra sommeren av?" Prøvetiden går ut i beg. av juli. Vet at jeg ikke burde tenke sånn men lurer virkelig på hva jeg gjør galt. Blir like lei meg hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. april 2013 #4724 Del Skrevet 17. april 2013 Huff, så utrolig leit! Var det ingenting positivt han sa? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 17. april 2013 #4725 Del Skrevet 17. april 2013 Det var ingen fin start på dagen, nei... Men du? Uten at jeg vet noe som helst om hvordan du utfører jobben din eller hva slags kritikk du fikk: du tror ikke at de dårlige erfaringene du har fra før gjør at du oppfatter kritikken hardere enn det den er ment som? For jammen får man dårlig selvtillit av sånne ting som du har gått gjennom, og det gjør nok til at man i enkelte situasjoner overtolker veldig. Og det skal VELDIG mye til for at du ikke har jobb etter sommeren, det er jeg sikker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. april 2013 Forfatter #4726 Del Skrevet 17. april 2013 Huff, så utrolig leit! Var det ingenting positivt han sa? Mvh Yvonne Ikke denne gang. - Jeg er ikke kjapp nok til å ta tlf. - Etter en lunsj på et hotell forrige uke, hadde vi direktøren på det hotellet informert sjefen min om at jeg virket veldig sjenert og ga inntrykk av å ikke ville prate med han. - Han mente at jeg hadde gjort masse feil i et tilbud til en kunde. Den kunden har bestilt gjennom meg før og vært fornøyd. Han mente hun var sur og misfornøyd. - Han inntrykk er at jeg ikke har nok å gjøre fordi jeg har tydeligvis ikke jobbet overtid hittil. - Siste punkt: Det virker for han som om jeg har denne jobben bare for å tjene penger. Jeg har masse å si på alle punktene men han ville ikke høre på det jeg hadde å si. Dagen har gått greit. Ikke latt meg knekke av de kommentarene. Er bare veldig redd for å stå uten jobb igjen. Passer veldig dårlig når vi har fått boliglån og skal kjøpe leilighet. Jaja, ble en time lengre idag siden jeg hadde en del å gjøre etter fridagen min igår. Nå skal det bli godt å komme hjem. Og bestille pizza til middag idag hjelper også litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. april 2013 #4727 Del Skrevet 17. april 2013 Huff. Men det virker jo veldig uproft, synes jeg, at du ikke får lov til å svare for deg! Det virker jo helt merkelig synes jeg. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 17. april 2013 #4728 Del Skrevet 17. april 2013 Send ham en mail der du svarer på hvert enkelt av punktene! Det er jo helt sprøtt at du ikke får forklare deg og at dere sammen blir enige om finne ut hva som kan gjøres for å gjøre det bedre på enkelte punkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 17. april 2013 #4729 Del Skrevet 17. april 2013 Så kjedelig at du har enda en sånn medarbeidersamtale! Er veldig dårlig gjort at du ikke får svare for deg syns jeg. Og alle er ikke supersprudlende og kjempeutadvendt, det er helt feil å bruke det mot deg. Høres ut som en vanskelig mann! Jeg ville kanskje skrevet en mail og gått gjennom punktene. Sånt kan være greit å ha skriftlig, til senere. Håper det går bra med deg og at pizzaen er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 17. april 2013 Forfatter #4730 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg skulle ønske at jeg var tøff nok til å si fra til han ansikt til ansikt. Jeg trives kjempegodt i jobben og med oppgavene. Synes også de som jobber der er kjempehyggelige. Fra og med fredag er vi en mindre person på jobb og mest sannsynligvis frem mot sommeren. Jeg skal bare kjøre på å motbevise han på alle punktene. Jeg vil og skal overleve prøvetiden denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 18. april 2013 #4731 Del Skrevet 18. april 2013 Huff, det var ikke noe hyggelig nei. Men det er bra at du er motivert for å kjøre på, og motbevise han! Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. april 2013 #4732 Del Skrevet 18. april 2013 Det er riktig innstilling, du er tøff! Bevis at han tar feil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. april 2013 Forfatter #4733 Del Skrevet 18. april 2013 Takk skal dere ha! På vei hjem. Er så sliten og trøtt. Blitt skikkelig forkjølet igjen. Hoster som bare det. Pga alt som skjer for tiden, får jeg liksom ikke tid til å slappe av. Går og legger meg rundt kl 21 men like sliten og trøtt når jeg våkner dagen etter. Skulle ønske jeg kunne ha en dag fri uten planer. Bare slappe av men det har jeg ikke tid til. Får bare dårlig samvittighet om jeg er borte fra jobb eller ikke jobber med å få leiligheten min klar til salg eller andre ting. Jaja, bare å glede seg til fridagene i mai!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 18. april 2013 #4734 Del Skrevet 18. april 2013 Håper du får slappet av i helgen. Mye som skjer for tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 18. april 2013 #4735 Del Skrevet 18. april 2013 Huff, så kjipt med en sånn samtale! Men jeg er enig med de andre her - synes du godt kan sende sjefen en mail der du forsvarer deg og viser hva du vil gjøre for å kunne gjøre jobben din bedre. Synes jo det er en forutsetning at du og sjefen skal kunne jobbe sammen for at du skal kunne utnytte potensialet ditt og gjøre jobben din godt. Håper du får en fin og avslappende helg, og at du blir bedre av forkjølelsen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 18. april 2013 #4736 Del Skrevet 18. april 2013 Høres ut som at du er klar for helg selv om du må stå på med leiligheten, får du prøve å legge inn litt pauser. Viktig å ikke slite seg helt ut, da blir man i hvert fall ikke frisk. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. april 2013 Forfatter #4737 Del Skrevet 19. april 2013 Endelig fredag! Håper det er mer å gjøre på jobb idag enn igår. Regner nesten med det siden vi er færre på jobb idag. Bare å telle ned timene til kl 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 19. april 2013 #4738 Del Skrevet 19. april 2013 Tiden går mye fortere hvis man har mye å gjøre ja ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. april 2013 Forfatter #4739 Del Skrevet 19. april 2013 ##{]#%^*+=€>#~{}~^€$$££ En kunde som har klagd på meg. Faen!! Irritert på meg selv nå. Ikke det jeg trengte å høre idag. Utrolig kjipt å få dårlig tilbakemelding fra en stor kunde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 19. april 2013 #4740 Del Skrevet 19. april 2013 Vet ikke helt hva jeg skal si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg