juliane Skrevet 31. mars 2013 #4641 Del Skrevet 31. mars 2013 Hvordan gikk det med leieboeren og leiligheten? Krysser fingrene for at du fikk alle pengene hun skylder! Og lykke til hos besteforeldrene, det blir sikkert hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 31. mars 2013 Forfatter #4642 Del Skrevet 31. mars 2013 Hvordan gikk det med leieboeren og leiligheten? Krysser fingrene for at du fikk alle pengene hun skylder! Og lykke til hos besteforeldrene, det blir sikkert hyggelig! Leiligheten så grei ut men kunne vært vasket bedre. Vi ble enig om å ta pengene hun skylder meg fra depositumet. Greit nok det... På vei hjem fra besteforeldrene mine nå. Farmor sa: Han var hyggelig og han må du ta vare på. Farfar sa: Når skal dere gifte dere? Da lo jeg. Begge ganske slitne. Tror ikke det blr middag en gang idag. Evt. Bare noe enkelt. Også slappe av resten av kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 31. mars 2013 #4643 Del Skrevet 31. mars 2013 Jaja, da er du i hvert fall kvitt henne skal du ha meglere til å se på den nå? Håper dere har hatt en fin og rolig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 1. april 2013 #4644 Del Skrevet 1. april 2013 Bra du ble kvitt leieboeren. Men jeg fatter fortsatt ikke at hun ikke har betalt for seg. Noen folk er bare så frekke. Bra du har depositum iafall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. april 2013 Forfatter #4645 Del Skrevet 1. april 2013 skal du ha meglere til å se på den nå? Jepp, allerede imorgen. Så jeg må tilbake til leiligheten og rydde litt. Skal gå gjennom alle eskene mine og se om det er ting jeg kan kaste og/eller gi til fretex. Nå skulle jeg ønske at vi gjorde det igår. Litt uggen i magen så jeg skulle heller sittet hjemme og slappet av denne siste fridagen. Men men.. Får være effektiv og bli fort ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. april 2013 Forfatter #4646 Del Skrevet 1. april 2013 Det ble 3 poser med søppel og 3 poser gikk til Fretex. Synes ikke det er så verst. Håper jeg får dratt tidligere fra jobb imorgen, sånn at jeg rekker å ta en kjapp runde med moppen før megleren kommer. Burde egentlig gjort det idag men jeg orket ikke. Ville bare hjem fortest mulig for å slappe av resten av dagen. M er hos en kamerat. Så jeg får litt alenetid. Ikke verst det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 1. april 2013 #4647 Del Skrevet 1. april 2013 Nei, brukt briller siden midten av barneskolen og bare vent meg til det. Aldri hatt behov for å prøve linser. Hvis du noen gang føler for å teste linser, så må jeg bare si at månedslinser er billigere enn dagslinser . Men alt i alt så er briller billigere enn linser for mange. Særlig hvis man bruker dagslinser som er god på blant annet fuktighet (f.eks acuvue moist). Da er man fort oppe i litt over 400 kr for en mnd med linser (varierer sikkert hva de ulike butikkene tar). Skal du da bruke disse hver dag i 1 år så har du betalt ca 5000 kr hvis du handler dem der jeg jobber. Så, du får trøste deg med at i lengden er det billigere med briller (med mindre du har et syn som varierer veldig). Nå skal jeg tusle ut igjen. Nok brilleprat i dagboka di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 1. april 2013 #4648 Del Skrevet 1. april 2013 Så flink du er! Nyt siste rest av ferien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 1. april 2013 #4649 Del Skrevet 1. april 2013 Tror ikke en runde med moppen har noe som helst å si for meglerens del, så ikke stress med det hvis du ikke rekker. Viktigst at det ser spotless ut på visning, men det er jo en stund til! Kos deg masse med alenetid siste feriedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. april 2013 #4650 Del Skrevet 1. april 2013 Lykke til med megleren i morgen! Håper det går som du håper! Sikkert godt å være ferdig med leieboeren i alle fall, bra dere ble enige om å ta fra depositumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 1. april 2013 Forfatter #4651 Del Skrevet 1. april 2013 Tror ikke en runde med moppen har noe som helst å si for meglerens del, så ikke stress med det hvis du ikke rekker. Viktigst at det ser spotless ut på visning, men det er jo en stund til! Kos deg masse med alenetid siste feriedag! Jeg vet at det ikke har så mye å si for megleren men jeg synes ikke at det luktet særlig godt i leiligheten, verken igår eller idag. Derfor vil jeg gjerne ta en runde med moppen. Rekker jeg det så blir jeg glad, ellers får jeg bare åpne opp balkongdøra og håpe det hjelper. Viktigste er at det ser ryddig ut. Ikke klar for jobb imorgen, selvom jeg drømte om jobb natt til idag. Men glad jeg skifta på senga istad. Alltid like godt å legge seg i nyvasket sengetøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. april 2013 Forfatter #4652 Del Skrevet 2. april 2013 Første dag etter påskeferien begynner med gode nyheter. Jeg får tilbake et 5-sifret beløp på skatten! Og det liker jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 2. april 2013 #4653 Del Skrevet 2. april 2013 Første dag etter påskeferien begynner med gode nyheter. Jeg får tilbake et 5-sifret beløp på skatten! Og det liker jeg!!! Samme her!! Det er såå deilig. Håper du får en bra tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. april 2013 Forfatter #4654 Del Skrevet 2. april 2013 Da er det bare å skynde seg til leiligheten. Fikk gå litt før siden det var såpass stille på jobb nå. Megleren kommer kl 17. Veldig spent på hva hun kommer til å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 2. april 2013 #4655 Del Skrevet 2. april 2013 Krysser fingrene for en bra prisantydning! Hva håper du på å få for den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 2. april 2013 Forfatter #4656 Del Skrevet 2. april 2013 Krysser fingrene for en bra prisantydning! Hva håper du på å få for den? Det har jeg ikke noe svar på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 2. april 2013 #4657 Del Skrevet 2. april 2013 Grattis med å få tilbake skattepenger! Det kommer vel godt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 2. april 2013 #4658 Del Skrevet 2. april 2013 Hvordan gikk det med megleren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 3. april 2013 Forfatter #4659 Del Skrevet 3. april 2013 Hvordan gikk det med megleren? Det gikk bra. Likte henne. Både måten hun jobbet på og pushet ikke på ting. Hun svarte ærlig og rett frem på spm mine. Leiligheten min er jo nesten uten møbler, bortsett fra garderobeskap og tv-møbler. Så hun kom med forslag på styling til fotografering og visning. Hun mente at det burde være mulig å selge den for 1,290 000 - 1,400 000. Noe jeg var fornøyd med men man vet jo aldri om en takstmann sier det samme. Jeg fikk mer lyst til å selge nå etter å ha snakket med henne. Og jeg vil egentlig bare bli kvitt leiligheten for å slippe utgiftene. Men jeg må snakke med M om det. Jeg har en del esker som står i leiligheten min og aner ikke om vi har plass til de i leiligheten hans. Også må jeg evt. Selge møblene. Veldig mye å tenke på.. Vurderer å snakke med en megler til. Bare for å høre om de sier det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elissima Skrevet 3. april 2013 #4660 Del Skrevet 3. april 2013 Bare et tips.. hvis du selger fins det jo steder du kan lagre møblene dine midlertidig. Bare å søke opp på finn, det. Aner ikke hva det koster da,men. Håper du får en bra pris på leiligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg