Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Idag kommer en megler og ser på leiligheten til M. Synd jeg ikke får vært med. Spent på hva hun sier og hva han tenker etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir spennende å høre hva hun sier om prisantydning og oppussing! Hva håper dere på å få?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering om hva megleren sa til M: Hun mente at han ikke burde ha noe problem å selge leiligheten mellom 1,4 og 1,5 mill. Han kjøpte leiligheten for 1,175 000 for 2 år siden i mai. Jeg synes det høres lovende ut men hun mente også at han kanskje burde få mer om han pusset opp kjøkkenet. Siden hun hadde inntrykk av at folk i dette området ikke var interessert i oppussingsobjekter. Så jeg er redd for at han er glad hun sa det. Da fikk han bare bekreftet det han vil og nettopp pusse opp kjøkkenet før han selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med meglerbesøk da! Hva blir planen videre da - å selge begges leiligheter og flytte inn i en større, eller skal dere flytte inn i din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende med meglerbesøk da! Hva blir planen videre da - å selge begges leiligheter og flytte inn i en større, eller skal dere flytte inn i din?

Det er for tidlig å si. M trenger tid til å tenke over det megleren sa og han vil gjerne snakke med en megler til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er planene for påsken?

Ingen planer. Det har gått litt mye penger de to helgene i Wien og London så skader ikke å bli hjemme, for lommeboka sin skyld. Uansett... M jobber mandag til onsdag. Så da har jeg 3 fridager for meg selv på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triste nyheter kom idag tidlig. Bestefaren til M døde inatt. M er kjempelei seg. Får så vondt av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Så triste nyheter? Var det uventet?

Både ja og nei.

Han har hatt kreft og på nyåret kom beskjeden om ny spredning i kroppen og da dro M for å besøke han. Også har det gått litt bedre med han. På mandag fikk han beskjed om at han kun gikk på smertestillende. Ingen trodde det kom til å gå så fort. Så M er lei seg fordi han ikke dro dit for å være der men jeg prøver å forklare han at han fikk se bestefaren sin to ganger, i to gode perioder før han døde. Jeg skjønner at han tenker sånn. Får så vondt av han når han sender mld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok godt vare på han igår. Gjorde det veldig enkelt med middagen igår. Frosen pizza & cola & film. Akkurat det han trengte, tror jeg. Fikk han bort fra tankene. Selvom vi snakket om det hele tiden.

Står opp litt tidligere idag fordi vi (jobben) er invitert til å spise påskefrokost på et hotell i nærheten av jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med frokost! Var det hyggelig? God mat?

Veldig hyggelig. God mat. Også fikk jeg en liten visning av hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M snakker med ny megler nå. Spent på om hun fortsatt er der jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elissima

Jeg tok godt vare på han igår. Gjorde det veldig enkelt med middagen igår. Frosen pizza & cola & film. Akkurat det han trengte, tror jeg. Fikk han bort fra tankene. Selvom vi snakket om det hele tiden.

Står opp litt tidligere idag fordi vi (jobben) er invitert til å spise påskefrokost på et hotell i nærheten av jobben.

Koselig med frokost da. Du må kanskje dra på en del hotellvisninger og sånt? Husker jeg måtte det da jeg jobbet i reisebyrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir begravelsen uka etter påske. Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal være med. Den eneste jeg har møtt fra familien hans på sørlandet, er faren hans. Ingen andre. Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil M at du skal være der?

Jeg ville både satt pris på om en kjæreste hadde blitt med, men også tatt (litt) som en selvfølge at jeg skulle gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...