Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Det høres ut som en flott tur! Så flink kjæreste du er. Nå fikk jeg veldig lyst til å dra på Maze Grill :)

Og så er det faktisk snart fredag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: Da vi var på Maze på min bursdag fikk plutselig dama på nabobordet en dessert det sto Happy Birthday på. Da var vi ferdige med å spise og kunne jo ikke akkurat si noe om at jeg også hadde bursdag. ;)

Moro å se kjendiser da! Og virkelig internasjonale A-kjendiser også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg! :) Hadde du en bra fredag?

Det ble en rolig fredagskveld. Taco & idol!!

Nå står jeg og rydder bort klevasken mens jeg ser på My Fair Lady på pcen. Skal se musikalen ikveld og jeg vil vite hva det handler om. M sover fortsatt. Håper han våkner snart fordi jeg er sulten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ryddet og vasket hele leiligheten. Vært og handlet mat. Og nå prøver jeg å bake en ny type brownies kake. Står i ovnen nå. Håper den er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag morges klarte jeg å slå lilletåa mi på dørkarmen og fy søren, så vondt det gjorde. Men tenkte ikke noe mer over det selvom det gjorde vondt. Men når jeg skulle dusje og skifte, så jeg at den var blitt lilla. Ikke rart jeg hadde vondt. Ikke særlig behagelig i trange sko men men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, det hørtes ikke godt ut. Skal du ut i kveld?

Nei, det gjorde vondt å stå og gå på den ene foten igår. Bedre idag selvom den fortsatt er lilla.

My fair lady musikalen var bra. Bedre på engelsk enn på norsk men flinke var de og fine kostymer.

Orket ikke å dra ut. Kanskje ta en tur ut i påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alt klart for besøk av familien til M. 1 år side. Jeg traff dem og de har faktisk ikke vært i leiligheten siden jeg flyttet inn heller. Spent på om de sier noe. M gleder seg til kake og gaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Familien hand dro for litt siden. Hyggelig med besøk men godt å ha resten av søndagen for seg selv eller uten planer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en bra helg! Jeg elsker musicaler, kunne godt tenkt meg å se My Fair lady.

Fortsatt god søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag igjen! Ikke klar for det! Trøtt!

Men....bare 5 arbeidsdager så er det påskeferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på vei hjem etter å ha spist middag med ei venninne. Vi var egentlig 3 stk som skulle møtes men hun ene avlyste. Hyggelig å prate litt men skal bli godt å komme hjem og slappe av resten av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...