MissStiles Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #4521 Del Skrevet 6. mars 2013 8 kg shopping må karakteriseres som en bra fangst! Reiser mammaen din flere ganger i året? Hvordan gikk det å reise med henne? Dere har vel et litt anstrengt forhold til tider? Dette er 3.gangen hun reiser dit på 6 mnd. Hun pleier å være der mellom 7-14 dager hver gang. Men en helg holder for meg. Mye drama i den familien. Tenkte ikke så mye over det. Vi har ikke kranglet noe mer siden sist. Hun tok nok hintet. Men hun syter veldig mye og det gjorde hun på reisen hjem igjen. Av og til blir jeg så lei av å høre på klaginga hennes. Pappa ditt og datt, hunden ditt og datt +++ Noen ganger kunne jeg tenke meg å si min mening men men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 6. mars 2013 #4522 Del Skrevet 6. mars 2013 Må innrømme at en uke med moren min er det meste i laget for meg også Så kult med all shoppingen! Er formen bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #4523 Del Skrevet 6. mars 2013 Er formen bedre? Nja, forkjølet som bare det og det tar sikkert tid å bli kvitt den men men.. Glad jeg får sove om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #4524 Del Skrevet 6. mars 2013 Idag får M del 1 av bursdagsgaven sin. Lurer på om han aner noe eller om han har sett gaven. Den har ligget gjemt i leiligheten i 1 mnd. Men fortsatt ikke klart å bestemme meg for om jeg skal gi han billetter til Bon Jovi konserten i sommer eller ta med han med på Latter og se Dagfinn Lyngbø sitt show. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 6. mars 2013 #4525 Del Skrevet 6. mars 2013 Hva er del 1 av gaven? Jeg bestilte billetter til mamma, pappa og meg til Espen Beranek Holm og Are Kalvø i slutten av april. Gleder meg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 6. mars 2013 Forfatter #4526 Del Skrevet 6. mars 2013 Hva er del 1 av gaven? Jeg bestilte billetter til mamma, pappa og meg til Espen Beranek Holm og Are Kalvø i slutten av april. Gleder meg masse! Det er koffert!! På tide han har sin egen koffert!! Så slipper han å låne en av mine hver gang. Gjett hvem som sa under middagen at han kunne tenke seg å se det nye showet til Dagfinn Lyngbø. Da fikk jeg svaret mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 6. mars 2013 #4527 Del Skrevet 6. mars 2013 Så fin gave! Begge to! Og deilig å ha det i boks. Synes alltid sånt er så vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #4528 Del Skrevet 7. mars 2013 Jeg vil ikke på jobb! Jeg vil ligge hjemme og sove!! Burde bli hjemme men altfor mye å gjøre på jobb. M har fri frem til tirsdag nå. Misunner han skikkelig. Idag må jeg pakke ut av kofferten OGså pakke inn igjen. Vi skal til London for å feire bursdagen til M. Må innrømme at jeg gruer meg. Er så redd for å være den festbremsen fordi jeg ikke er i form. Vil ikke ødelegge turen for han. Han har endelig begynt å glede seg til denne turen. Også er jeg dårlig. Jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 7. mars 2013 #4529 Del Skrevet 7. mars 2013 Ut og reise igjen? Jøsses. Du er heldig da! Håper dere får en fin tur, og at du blir bedre i formen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #4530 Del Skrevet 7. mars 2013 Ut og reise igjen? Jøsses. Du er heldig da! Håper dere får en fin tur, og at du blir bedre i formen! Det kjipe er også at jeg og M reiser ikke sammen en gang. Han reiser imorgen tidlig og jeg reiser imorgen kveld. Jeg reiser hjem søndag kveld og han reiser hjem mandag ettermiddag. Bu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 7. mars 2013 #4531 Del Skrevet 7. mars 2013 Det blir sikkert koselig det er jo heldigvis ikke en veldig lang reise da. Er dere flere som skal reise? Planer? Misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #4532 Del Skrevet 7. mars 2013 Det blir sikkert koselig det er jo heldigvis ikke en veldig lang reise da. Er dere flere som skal reise? Planer? Misunnelig! Nei, oss to og et par. Tror det blir DEN fylleturen. Det venneparet er kjent for å drikke seg drita. Regner med at de kommer til å sitte på en pub hele dagen imorgen. M får gjøre det vil også får se hvor lenge jeg holder ut på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #4533 Del Skrevet 8. mars 2013 Da sitter M snart på flyet. Om ca 12 timer er det min tur. Håper dagen går fort. Heldigvis jobber jeg bare til kl 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 8. mars 2013 #4534 Del Skrevet 8. mars 2013 Ha en fin arbeidsdag og god tur til London! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #4535 Del Skrevet 8. mars 2013 M var en time forsinket fra Gardermoen pga tåke i London. Spent på om flyet mitt også blir forsinket. Håper ikke det. Ikke når jeg reiser sen ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. mars 2013 #4536 Del Skrevet 8. mars 2013 God tur, satser på at du slipper forsinkelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #4537 Del Skrevet 8. mars 2013 Hittil 1 time forsinkelse. Akkurat snakket med M. Lei meg. Han er lei seg. Savner M. Kjemperedd for at flyet blir kansellert. Håper virkelig ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. mars 2013 #4538 Del Skrevet 8. mars 2013 Huff da, håper at flyet går snart! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #4539 Del Skrevet 8. mars 2013 Endelig boarding!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 9. mars 2013 #4540 Del Skrevet 9. mars 2013 Håper du kom vel frem og at du får en kjempefin helg i London Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg