Gå til innhold

MissStiles` Storbyliv

MissStiles

Anbefalte innlegg

Jeg har en snill kjæreste. Kom hjem til nyvasket bad også har han tatt opp Idol for meg. Heldig jeg.. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk lønnsslippen i stad. Litt nedtur. Hadde håpet jeg skulle få mer men jeg kom på at den dagen jeg var her på 2.gangsintervju og ble spurt om hva jeg hadde i den forrige jobben, klarte jeg å si feil. Noe som vil si at jeg faktisk har gått ned i lønn. Ikke særlig gøy. Gikk opp i lønn de to forrige jobbene jeg har hatt men nå får jeg ikke gjort noe med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjedelig...

Jeg fikk lønn igår, betalte regninger... la av penger til noe annet og vips... så ser jeg fram til neste lønning allerede.

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kjedelig...

Jeg fikk lønn igår, betalte regninger... la av penger til noe annet og vips... så ser jeg fram til neste lønning allerede.

:sukk:

Betalte boliglån og studielån på fredag. Halvparten av lønna er borte allerede. Den er kjip altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betalte boliglån og studielån på fredag. Halvparten av lønna er borte allerede. Den er kjip altså...

Har det på samme måte... Men det er vel en mager trøst :fnise: kanskje vi får bli litt kreative :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har middagen klar til meg idag... M drar rett fra jobb på fotballtrening. Lurer på hva jeg skal lage.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag blir en stille dag på jobb, tror jeg. Merket allerede igår at flere av selgerne jeg prøvde å komme i kontakt med, hadde tatt helg. Også blir vi en mindre på jobb idag - en som tok helg igår. Tror de andre kommer til å ta helg tidlig idag de og. Ikke jeg, fordi jeg har sistevakt. Men jeg er forberedt - har med meg blader og bok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det er mange rolige arbeidsplasser i dag. I min del av landskapet sitter det egentlig 15 permanente og tre selgere som går litt til og fra, i dag har jeg tatt hjemmekontor siden jeg fant ut at ikke en eneste en kom til å være på kontoret. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det noe gøy i helgen? Ser du på Idol?

Alenehelg på meg. M dro til Kr.sand etter jobb for å besøke familien sin. Ikke lagt noen planer egentlig.. Tar det som det kommer.

Har på Idol i bakgrunnen men ser en film nå mens det er pause. Tror det blir tidlig i seng. Merker at jeg er trøtt allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...